Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:22

Niets te doen op het werk :+
Stilte voor de storm, maar wel beetje saai zo, tijd gaat niet zo snel! :O
Nog een uurtje blijven zitten :z

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:23

De nieuwe reclame van de Hema, waarom ben ik zo een emomuts.. Voor iedereen die een knuffel kan gebruiken :knuffel:

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:25

OS van mn telefoon heeft een update gehad en sindsdien is ie zo traag, niet te doen := Internetverbinding valt ook steeds weg en de camera loopt continu vast.

Vooral dat laatste is irritant, wil je snel een foto maken van de kat die iets leuks doet, moet je eerst je telefoon resetten en tegen de tijd dat je dat gedaan hebt is de kat natuurlijk al lang weg 8)7

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:26

Boheme schreef:
De nieuwe reclame van de Hema, waarom ben ik zo een emomuts.. Voor iedereen die een knuffel kan gebruiken :knuffel:

Welke is dat?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:27

Alle was die ik nog weg heb te vouwen. Was wassen gaat prima, was ophangen of in de droger stoppen ook. Was uit de droger halen en van het wasrek gaat ook prima. Alleen dat opvouwen en in de kasten stoppen, daar heb ik dus altijd een error. Iedere keer neem ik mij voor om het meteen op te ruimen maar ik faal daar iedere keer mee.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:32

MarlindeRooz schreef:
Bellatrix schreef:
En toen was je te laat voor je afspraak?

Nee die was bij mij thuis gelukkig. Die heb ik geappt “Kom maar gewoon binnen ik moet de teckel wassen die viel in de sloot”. De deur kan je zelf open maken gelukkig.

Ik was hem aan het filmen een paar seconden omdat ik het grappig vond dat hij zichzelf stoer vond en toen in de sloot viel.

Hij kan normaal goed zwemmen.

Toen ik zag dat hij kopje onder ging en er niet zelf uitkwam ben ik direct gaan helpen. Maar dit was een meesterlijk screenshot. _O-
[ Afbeelding ]

Het is echt nooit saai met die Teckel (met hoofdletter) geloof ik :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 14:40

Boheme schreef:

Eerst de Postcodeloterij die uitvaartmuziek van mijn moeder gebruikt en nu de HEMA.. bedankt voor de knuffel -O-

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:43

Bellatrix schreef:
Boheme schreef:

Welke is dat?

Meisje in ziekenhuis met de 2 Hema knuffel.. echt tranentrekker 3.0
Pablobokt, dat is zo naar. Je word elke keer weer terug getrokken naar het moment.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:48

Koppijn vanuit mijn nek, maar ik zie er tegenop om pijnstillers in te nemen. Begin zo maar ff gewoon met paracetamol. Kan ik altijd nog een ibuprofen bijpakken.

Wat een gedoe MWM :(:)

Ah Pablo, ik heb dat echt heel erg met die reclame van de Dela. Die kan je op Youtube ook niet skippen. Vreselijk :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:05

Reed net een of andere doorgeschoven gek op de weg. Slingeren, rare beslissingen maken, bijna iemand aanrijden. Volgens mij dacht hij dat ik hem volgde. Rijdt hij op hetzelfde moment als ik door de straat en trekt een zeer rare bek richting mij.

Ok vriend kan je ook niks aan doen dat je hersenen niet helemaal werken, maar geen fijn idee dat die maloot dus nu hier in de straat rijdt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:08

Ik stopte vanochtend onderweg naar het station even om een ambulance met spoed voor te laten, die moest om een wegversmalling heen dus ik kon net zo goed even 5 seconden wachten. En heel leuk dat ze even met de lampen seinden als dank. Maar ik heb een paar minuten lang vlekken gezien omdat het zo fel was _O-

En ja ergernis aan het huidige project...vorig jaar was dit project er ook, alleen toen hadden ze een heel semester, en wij hebben maar een periode. En toch hebben we dezelfde hoeveelheid werk.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:10

Ik zou intern (eindelijk) naar een andere functie kunnen.
Maar t kost me wel mogelijk 25% van mijn salaris #)
T is de richting op die ik wil, maar mogelijk zo'n grote stap terug is wel even slikken

Moeten er nog over in gesprek, maar t startsalaris is dus aanzienlijk lager dan wat ik nu verdien.
Hopelijk valt er wat te onderhandelen

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:18

Boheme schreef:

Zo mee eens :') :j

mijn ergernis, outlook wilde niet meer opstarten op de chromebook, en mijn brein onthoudt geen wachtwoorden, dus moest ik een nieuwe bedenken. Maar nog steeds wil outlook niet opstarten, heel frustreren.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:18

Jeetje dat is best veel. :\
Kan je wel weer omhoog gaan dan?
Zou je dat tijdelijk redden?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:20

wyoming schreef:
Alle was die ik nog weg heb te vouwen. Was wassen gaat prima, was ophangen of in de droger stoppen ook. Was uit de droger halen en van het wasrek gaat ook prima. Alleen dat opvouwen en in de kasten stoppen, daar heb ik dus altijd een error. Iedere keer neem ik mij voor om het meteen op te ruimen maar ik faal daar iedere keer mee.

ik gooi het op de bank en vouw het 's avonds tijdens het tv kijken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:26

Bellatrix schreef:
Jeetje dat is best veel. :

Ik zal er over in gesprek moeten gaan en kijken wat t ontwikkeltraject en groeipad gaat zijn.
Korte tijd overbrugging is mogelijk, maar niet van harte

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 15:36

Boheme schreef:
Bellatrix schreef:
Welke is dat?

Pablobokt, dat is zo naar. Je word elke keer weer terug getrokken naar het moment.

Ja, mijn moeder is ook op kerstavond overleden dus de timing is ruk. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:41

fleurtjeuh schreef:
Bellatrix schreef:
Jeetje dat is best veel. :

Ik zal er over in gesprek moeten gaan en kijken wat t ontwikkeltraject en groeipad gaat zijn.
Korte tijd overbrugging is mogelijk, maar niet van harte

Je wil de functie graag maar niet met zoveel salaris verlies...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:56

xPabloBokt schreef:
Boheme schreef:

Ja, mijn moeder is ook op kerstavond overleden dus de timing is ruk. :')

:(:) dat is ook heftig om elke keer zo mee geconfronteerd te worden

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:59

Vandaag weer wezen werken na 2 weken thuis gezeten hebben door val van trap.

De hele dag mijn gekneusde stuitje aan moeten voelen, merkte wel pas na de Lunch dat ik echt last kreeg van mijn onderrug en rug.

En ik kom thuis, mn vader wou wat laten zien en ik loop enthousiast en snel de gang op.

Ram mezelf zo hard tegen de deurklink aan van de trapkast.

Nu is er een blauwe plek in de maak op mijn onderarm. *zucht* :\

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:00

MyWishMax schreef:
En het ze zijn er binnen half uur is niet gelukt. Het is nu al anderhalf uur later. Normaal al irritant als ze niet even melden dat er vertraging is, maar nu ik ziek ben helemaal...

Telefoon gaf alweer melding over regen die eraan komt en het lekt dus vlakbij de spotjes. Wat nu als het bij de stroom komt??? En waar het water uitkomt betekent dat er een veel groter deel nat is als wat zichtbaar is. De vorige keer dat ik lekkage had weigerde de woningbouw om de kosten van herstel te betalen. Die hebben alleen het dak even tijdelijk gerepareerd (de bouwvakkers zeiden dat hele dak van die dakkapel vervangen moest worden want er lagen overal reparatie lappen en was echt aan vervanging toe. Nooit gebeurd) en de schade in huis moest ik maar bij inboedel indienen. En die zei dat ik bij woningbouw moest zijn. Dat wordt nu dus weer leuk, want het kan niet anders als dat er schade aan plafond, isolatie en vloer is. Dan maar hopen dat er niet nog meer is...

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Edit; en ik hoor de 1e druppels weer...

Woww MWM wat erg -O-
Hoop dat ze snel verschijnen!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:03

Knallende koppijn.

Met benauwd en bijgeluid met ademen. Prednison nemen is geen optie vanwege de crp boven de 40.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:47

TheNovelist schreef:
Mijn vader van 76 die al +12 jaar in hetzelfde verzorgingstehuis zit voor dementie mag waarschijnlijk binnenkort niet meer roken in de rookruimte. Dan moet hij zelf naar de benedenverdieping en naar de zijdeur toe om buiten te staan.
Hij komt vrijwel nooit buiten (1 of 2 keer per jaar) en rookt meerdere keren op een dag. Hij kan de heen en terug weg niet onthouden dus dan moet dat op een briefje en de kans voor weglopen is nu ook zeker aanwezig. Ook moet hij eraan denken om schoenen aan te doen en een jas... proberen nu te regelen dat voor hem een uitzondering word gemaakt maar als dit doorgaat pfff...

Waar ik toen der tijd werkte was er een verpleegster die ook rookte. Als zij haar rookpauzes had nam ze altijd 1 a 2 bewoners mee om te roken. Mischien dat zoiets voor jouw vader ook mogelijk is?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:08

ryukapple schreef:
TheNovelist schreef:
Mijn vader van 76 die al +12 jaar in hetzelfde verzorgingstehuis zit voor dementie mag waarschijnlijk binnenkort niet meer roken in de rookruimte. Dan moet hij zelf naar de benedenverdieping en naar de zijdeur toe om buiten te staan.
Hij komt vrijwel nooit buiten (1 of 2 keer per jaar) en rookt meerdere keren op een dag. Hij kan de heen en terug weg niet onthouden dus dan moet dat op een briefje en de kans voor weglopen is nu ook zeker aanwezig. Ook moet hij eraan denken om schoenen aan te doen en een jas... proberen nu te regelen dat voor hem een uitzondering word gemaakt maar als dit doorgaat pfff...

Waar ik toen der tijd werkte was er een verpleegster die ook rookte. Als zij haar rookpauzes had nam ze altijd 1 a 2 bewoners mee om te roken. Mischien dat zoiets voor jouw vader ook mogelijk is?

Maar de logica ontbreekt hier, er ís een rookruimte maar een demente patiënt moet dan maar buiten gaan roken, waaróm!!??

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:17

Door onze overheid

inpandige rookruimtes in verzorgingshuizen mogen sinds 1 juli 2021 niet meer bestaan vanwege aangescherpte wetgeving. Roken is binnen helemaal verboden, behalve in de privéruimte (eigen kamer) van de bewoner, mits de huisregels en de cliëntenraad dit toestaan. De meeste instellingen schakelen over op rookvrije zones en creëren buiten speciale rookplekken voor bewoners, waarbij overlast voor anderen wordt voorkomen.

Aanvulling
https://www.nvwa.nl/onderwerpen/roken-e ... rookverbod