Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 03:48

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 37
Wat zou je graag nog willen leren of welke hobby/sport zou je weer op willen pakken?

Poeh, lastig deze..
Ik denk toch qua hobby oppakken : Het paardrijden weer oppakken. Daarvoor wel eerst weer wat kilo’s kwijt, dus binnenkort weer beginnen met het hardlopen en langere wandelingen weer maken met de honden (na de grote verhuizing van de paarden)

Verder lijkt me het nog wel eens gaaf een schilder workshop te doen en dat wat meer op te pakken. Vroeger tekende ik veel, heb ooit veel kwasten en verf in huis gehaald maar doe er uiteindelijk niks mee.

Verder qua sport niet meer ambities. Ik wielren in de zomer met vriendlief, in de winter doe ik aan hardlopen naast het paardrijden.

Oja, niet echt een hobby, maar ik heb me wel voorgenomen om vaker een escaperoom te doen met vrienden :j Afgelopen weekend er 1 gedaan met mijn beste vriendin, ik kan daar zo van genieten van dat puzzelen en oplossen, heerlijk gewoon!

Heb nu zo’n puzzel boek gehaald voor in de nachtdiensten, om uit te proberen. Tot dusver geslaagd

Afbeelding

En een taal als spaans/italiaans ooit leren, lijkt me ook erg gaaf :j

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 05:00

Voor de weekvraag, ik heb eigenlijk geen rijd meer om hobbies er terug bij te pakken. Ik doe alleen maar paardendingen. Naar moest ik echt tijd hebben zou ik het naaien weer oppakken. Ik maakte vroeger veel kleine prulletjes met mn singer. Was frustrerend maar ook leuk. Alsook zou ik weet gaan zwemmen, voor de conditie. Heb ik vroeger altijd gedaan, zelfs kleine wedstrijden niet dat ik iets won maar het was leuk.

Linnie050

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 06:53

Bedankt voor je tips Renee!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 08:43

Ik wil ook van mijn restjes nieuw draad leren maken nog trouwens. Maar in eerste instantie met een spintol en geen spinwiel. Oh ja en Koreaans beter leren, maar ik versta al steeds meer nu.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 09:35

Dat boek ziet er leuk uit!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 09:50

Citaat:
Weekvraag week 37
Wat zou je graag nog willen leren of welke hobby/sport zou je weer op willen pakken?

Vorig jaar ben ik begonnen met DuoLingo. Behalve een taal volg ik daar nu ook schaakopdrachtjes bij. Hartstikke leuk :-) . Misschien dat ik via DuoLingo nog een tweede of derde taal erbij wil doen, maar ik ben niet zo'n talenwonder en alleen met 1 taal is het al druk genoeg :))

Ik zou graag weer willen beginnen met zwemmen. Voor corona ging ik altijd 1 keer per week zwemmen. Dat lag vervolgens stil met corona en daarna leek het wel alsof de tijd die ik anders bezig was met zwemmen vloeiend was opgevuld met andere zaken. Zwemmen is dus echt wel iets wat weer op de planning staat :-)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 10:03

Wat ik graag (beter) zou willen leren is fotograferen, ik heb een fijne goede camera (erfstuk, is van mijn opa geweest) en sinds een paar maanden ook een tweede lens speciaal zodat ik bij de paarden foto’s kan maken. Het lukt best aardig, maar ik zou er heel graag meer over leren.
En wat ik eigenlijk ook wel weer op zou willen pakken is haken, vooral omdat ik nog een half-af knuffeltje heb liggen (mijn paard). Plan was om in de eerste weken van mijn zwangerschapsverlof die af te maken, maar ik ging met verlof op 36 weken en mijn dochter werd met 37 weken geboren, dus ik had het druk met andere dingen <3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 10:14

Wat zou ik graag weer op willen pakken of willen leren ? Catamaran zeilen op zee, na het overlijden van mn vriend heb ik nooit weer gezeild. Haken en breien, ik kan niet haken, heb me vroeger suf gebreid aan truien, maar dat is zo lang geleden dat ik geen idee meer heb hoe dat moet.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 10:29

Grappig dat fotograferen zo vaak voorbij komt, want dat zou ik ook beter willen kunnen. We hebben een mooie systeemcamera thuis, maar m'n man maakt de foto's omdat ik niet goed weet hoe de camera werkt.

Verder zou ik wel willen leren haken, maar denk eigenlijk dat ik er het geduld niet voor heb en gefrustreerd raak als het fout gaat :+ dat geld voor wel meer creatieve dingen, ik ben niet altijd even handig dus dan gooi ik er snel het bijltje bij neer.

Wat me ook leuk lijkt is om te leren potten maken met zo'n draaischijf.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 15:16

Pffff, welke sport wil ik nog leren? Als ik aan een nieuwe sport begin moet het een sport zijn waar je ook op latere/oudere leeftijd nog mee kunt doen in competities en eventueel zelfs nog de top kunt behalen. En dan eigenlijk niet bij de 40+, maar gewoon zeg maar dat je nog iets begint waarbij je ook naar de Olympische spelen of een EK of WK zou kunnen. Ik ben behoorlijk prestatiegericht eigenlijk en vind geen motivatie als je het nergens voor doet. Hardlopen doe ik en ben ik niet goed in, maar door die hondenbeet kon ik het helemaal niet meer en heb me toch opgewerkt tegen alle adviezen en verwachtingen in naar wat ik nu kan. Maar ik moet wel toegeven, mijn droom was een marathon lopen en die heb ik uitgelopen in maart en sindsdien is de motivatie wel flink aan het kelderen, want tja, waar doe ik het nog voor? Ik heb alle afstanden gelopen.
Ik ben met paardrijden ook nog steeds bezig met verbeteren, evenals duiken, een niet competitiesport. Maar bij duiken heb ik er voor gezorgd dat ik letterlijk instructeur in alles geworden ben.

Ik ben geen knutselaar of schilder, dus dat is niet aan mij besteed.

Fotografie doe ik al op hoog niveau.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 17:20

Je kunt jezelf toch ook uitdagen door te proberen je PR te verbeteren? Zonde eigenlijk dat je veel dingen uitsluit omdat je perse prestatiegericht wil zijn.

Ik ben zelf vrij fanatiek met sporten. Maar nu ik ouder ben heb ik niet meer zoveel moeite met verliezen. Ik kan echt genieten als ik een fijne pot padel speel tegen mensen met gelijkwaardig of hoger niveau. Als bepaalde slagen dan steeds wat beter gaan dan haal ik daar meer voldoening uit dan uit winnen. Tuurlijk is het lekker, maar het gevoel als een smash nu wel goed ging na veel oefenen vind ik 100x fijner

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 17:53

Ik zou graag willen leren naaien zodat ik mijn eigen kostuums kan maken. De naaimachine staat al klaar en mijn schoonmoeder gaat het me leren. Daarnaast zou ik willen leren pottenbakken en glazuren. Ik kan wel boetseren, maar ik heb nooit echt geleerd hoe je je werk afbakt en glazuurt.

Ook zou ik in de toekomst misschien weer iets met de paarden willen doen. Bovendien wil ik meer gaan duiken, naast het freediven en fitnessen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 18:04

Pottenbakken lijkt me trouwens ook geweldig ja!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:39

In het kader van de weekvraag en mijn antwoord (ik overweeg om bodypump instructeur te worden), heb ik vanavond de eerste stap gezet! Ik heb als schaduw mee op het podium gestaan! *\o/* *\o/* *\o/*

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 21:04

Pff, ik weet het echt niet wat betreft de weekvraag. Pottenbakken lijkt me ook leuk.En ik zit er ook aan te denken om een telescoop te kopen en me meer te verdiepen in astronomie.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 21:22

Zertab schreef:
In het kader van de weekvraag en mijn antwoord (ik overweeg om bodypump instructeur te worden), heb ik vanavond de eerste stap gezet! Ik heb als schaduw mee op het podium gestaan! *\o/* *\o/* *\o/*

Super eerste stap! Hoe vond je het?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 22:06

Wat gaaf Zertab! Ben ook erg benieuwd hoe je het vond.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 22:20

Ik had verwacht het toch spannend te vinden. Dat was het de eerste 5 minuten ook maar daarna niet meer.
Alleen nu kan je dus echt 0,0 smokkelen op het podium dus ik had maar alvast minder gewicht gepakt. Denk toch dat ik spierpijn ga hebben morgen :')

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 22:41

Ik moet nog even een foto van mijn kitten spammen <3

Afbeelding

Voorlopig gaat hij als Krum door het leven!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 22:59

Ooooh die wil ik wel in mijn
Pakket! ❤️

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 23:04

Aahhh die kitten <3

Ik heb voor mijn vakantie een lapjes kitten gevonden langs de kant van een 80 km weg. Die mag hier ook blijven wonen als vriendje voor de ragdoll <3
Kon het niet over m’n hart verkrijgen dat die plat zou zijn en ze past zo goed in het gezin hier

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 23:16

Dit topic was ineens ontstipt. :oo Dat gebeurt helaas vaker, dat topics spontaan ontstipt worden. Geen idee waar dat aan ligt. Loopt al een tijd een topic over, maar daar wordt niet meer in gekeken door iemand die er verstand van heeft volgens mij. Het is dat ik het zo vreemd vond dat het topic zo stil was en dat ik de weekvraag miste.

Nu mag ik ruim 10 paginas bijlezen en wie weet kom ik de weekvraag tegen. Maar dat ga ik niet nu doen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 00:48

De weekvragen staan ook in de openingspost. :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 07:54

Ohhh die kitten wil ik ook wel in m'n pakket <3 <3

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 08:00

Oh wat een schatje die kitten!
Echt een leuke weekvraag trouwens, geeft denk ik wel inspiratie voor de pakketten.
En gisteren echt aangemeld voor de sportschool dus we gaan ervoor!
Las ook nog pottenbakken, dat lijkt me ook leuk om nog eens een cursus in te volgen.