Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:58

maitestar23 schreef:
SpikkelFire schreef:
Mag ik hier iets vragen? Vanochtend heb ik 2 pakketten voor Vinted ingeleverd, ze zijn ook beiden gescand.

Alleen het was heel druk en die vrouw zei iets van ik zet ze even op 1 code / 1 scan (?)

Maar nu zie ik dat er 1 pakket geüpdatet wordt in vinted dat deze is ingeleverd, maar die ander niet -O- dus die staat nog steeds op verzendlabel downloaden.

Komt dit later nog goed? Ik krijg ook met geen mogelijkheid dat pakketpunt te pakken :roll:

Weet je met welke koerier dit was?
En had je labels geprint of digitale labels?

Oeps vergeten te melden, met DPD was dit! De labels heb ik zelf geprint thuis en opgeplakt.

Ben net weer naar het pakketpunt gereden, maar er stond weer een rij van 20 man..

cobiie

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:02

Met een beetje geluk zie je in de vinted app straks een update als de pakken opgehaald zijn door de chauffeur.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:19

maitestar23 schreef:
Weet je met welke koerier dit was?
En had je labels geprint of digitale labels?

SpikkelFire schreef:
Oeps vergeten te melden, met DPD was dit! De labels heb ik zelf geprint thuis en opgeplakt.

Ben net weer naar het pakketpunt gereden, maar er stond weer een rij van 20 man..

Oh gelukkig zitten de labels er op, dat scheelt weer. (Digitaal was echt wel een probleem geworden.)
Al zou ze het fout gedaan hebben dan wordt het verderop in het systeem wel ingescand.
In principe had ze gewoon ze achter elkaar aan kunnen scannen, dus ik begrijp niet helemaal wat ze bedoelt :+ Maar het komt goed.

En die drukte heel herkenbaar. Wij zijn laatst gestopt met DPD en gaan nu ook stoppen met Mondial, het is voor pakketpunten die bijv. ook nog winkel zijn echt niet meer te doen

SpikkelFire

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:32

Oke dat is fijn om te horen!! In principe kan er ook weinig misgaan want er zitten idd labels op. En ze heeft ze echt allebei gescand, dus heel raar dat ik maar 1 mail heb gehad. Nouja ik wacht het nog (on)geduldig af :D

Jaa niet normaal zeg! Gelukkig is dit echt alleen een pakketpunt, maar ze stond alleen en ik kreeg echt een beetje medelijden.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:49

DPD is altijd erg traag met updaten van het verzendlabel.