Ik snap dit niet???

Hopelijk zet dit thuis door.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merileth schreef:Net de kosten doorgekregen van wat er moet gebeuren voor de apk. Auto moet natuurlijk veilig blijven, maar af en toe kost het zoveel
Froukje_J schreef:Auw denise!
Enkelbanden ook gescheurd?
Mijn enkel ziet er al bijna een jaar zo uitGeen pretje
Al vanaf half 5 klaarwakker
Moska schreef:Buienradar zegt droog, geen vlekje te zien. Ik kijk naar buiten: het zeikt van de regen
denisesilver schreef:Moska schreef:Buienradar zegt droog, geen vlekje te zien. Ik kijk naar buiten: het zeikt van de regen
Stuur maar hiernaartoe! Goed voor het gras
Foaly schreef:Ik neem als ik naar kantoor ga altijd een bekertje ijskoffie mee. De AH huismerk cappuccino. Vanochtend was die op, maar ze hadden wel (nieuw!) AH Terra havercappuccino dus ik denk 'OK prima, nemen we die'.
Nooouuuu, niet te doen zo goorHeb het halve bekertje weggegooid, het was echt niet te hachelen
Toen vervolgens de hele ochtend met caffeïnekoppijn op het werk gezeten en net van ellende toch maar een bakje kantoorkoffie gehaald. Ook amper te zuipen, maar je moet iets
Sintara schreef:Suzanne F. schreef:Regen??? Waar? Hier bloedheet met zon.
Ik ben soms toch nog wel jaloers op het Nederlandse weer
Siggislief schreef:DuoPenotti schreef:Ik had pas de plantaardige griekse yoghurt
Echt die was ook echt smerig.
Mijn vriend kreeg hem nog een beetje weg, maar ik totaal niet.
Leek ook net gips van structuur, daar waar je als kindje vroeger van die gipsen beeldjes mee kon maken
In van die rode latex gietvormpjes?