Heerlijk joh. Is het nog steeds zo dat de aannemer waarschijnlijk begin volgend jaar pas aan de slag kan? Dat is dan nog wel een tijd geduld hebben, maar helaas wel de realiteit tegenwoordig.
BeFunny
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-25 13:14
Ja de aannemer zit helemaal vol gepland dit jaar en hadden een klantenstop omdat ze nog niet vooruit willen plannen voor volgend jaar. Maar omdat hij bevriend is ben ik de eerste klant dan volgend jaar. En als ze zijn komen kijken binnen en mijn exacte wensen weten dan weten ze hoeveel tijd ze echt kwijt zijn.
Ze hadden eerst juni open gelaten omdat ik met dat huis bezig was in Haaren daar was iets uitgevallen in juni maar omdat dat zo lang duurde is dat opgevuld inmiddels dat was eigenlijk pas een paar dagen voordat ik ze liet weten over dit huis besproken dus pech voor mij.
Ze hebben misschien tussendoor een weekje maar dan is het niet bewoonbaar dus ik ga echt afwachten tot het af is.
pmarena
Geplaatst: 26-05-25 13:24
Ga je er niet nu even (semi-)wonen dan, om er achter te komen hoe het huis / aanpassingen je passen zeg maar?
BeFunny
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-25 13:25
Het is nu niet bewoonbaar. Zoals ik al aangaf ga ik er wonen als het af is.
Als ik hier weg ga dan trekt mijn ex hier weer in.
En als ik hier nog blijft dan hoef ik niet in een bouwval te wonen.
Als de aannemer tijd heeft tussendoor dan vraag ik of ze eerst boven kunnen beginnen als dat af is en dat kan snel gerealiseerd worden dan kan ik er wel weekends heen bijvoorbeeld.
maar ook de tuin is nog niet afgeschermd de hondjes kan ik dan niet zomaar in de tuin laten dus dat moet eigenlijk als eerst gerealiseerd. Maar dat hangt dus af van hun volgorde van werken.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 26-05-25 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Het huis moet van boven tot onder volledig geïsoleerd. Her en der worden muurtjes verwijderd, er komt een aanbouw, keuken, badkamer(ik ben 1,79 en kan nu niet overal staan) alle ruimtes worden daarop aangepast
Het is dus niet zo dat ik daar even lekker kan zitten dat wordt behelpen. Terwijl ik hier alles heb en hier mag blijven tot ik daarheen kan. Daar ben ik natuurlijk heel blij mee al zit ik liever op mijn eigen stek.
Het is nu gewoon geduld hebben en als de aannemer tussendoor tijd heeft. Het hek kan plaatsen en boven af heeft dan kan ik er iig een paar dagen verblijven maar ik heb dan geen apparuur in de keuken en ik kan ook niks gaan schilderen ofzo omdat alles aangepakt moet worden als als die aannemers in januari starten gaan ze in een ruk door en gaat het heel snel.
Daar weekends heen betekend dus honden en bagage mee voor die dagen inc eten voor mezelf en de honden (ze eten rauw vlees) dan moet er een koelkasje en vriezer komen. In de winter kan momenteel alleen verwarmd met die twee gaskacheltjes. Daar komt een ander systeem voor.
Ik doe nu vaak NS wandelingen in het weekend. Dat is wel leuk om straks daar de omgeving te ontdekken. Dat kan echter pas beter als ik ook mijn wagentje daar heb of mijn rijbewijs waar ik ook mee ben begonnen want dan rij ik er natuurlijk gewoon heen
Maar ik heb de sleutel op 18juni en iig weet ik dat ik er volgend jaar zal wonen. In een huis dat hemaal gerenoveerd is en waar ik me dan lekker thuis kan voelen
Ik vind, ondanks de rotsituatie natuurlijk, dat je echt een hele toffe ex hebt als je nu nog een jaar in zijn woning mag blijven. Dat mag ook wel gezegd worden
Zeg dat wel ja! Wat een uitzonderlijke mooie inborst heeft die ex zeg!
BeFunny
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-25 16:40
Goof schreef:
Ik vind, ondanks de rotsituatie natuurlijk, dat je echt een hele toffe ex hebt als je nu nog een jaar in zijn woning mag blijven. Dat mag ook wel gezegd worden
Ja daar ben ik ook heel blij mee.
Ik kan daar niet teveel over zeggen. Spelen ook nog zakelijke dingen. Dus hier blijven heeft ook een prijs
Het is een andere straat maar wel vlakbij. In het verleden zijn er vaker explosies geweest (Drugslabs) Maar dat is wel x aantal jaar geleden. Nu staat er gasexplosie dus mogelijk vanuit het huisje zelf.