_chou schreef:Ik heb als het goed is iedereen een verzoek verstuurd die in het team wilde. Nu hebben we ook het maximum (tenzij iemand die uitgenodigd is VIP is).
ik ben vip
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Martie schreef:Begrijp ik het goed dat inschrijven voor een wedstrijd geen geld kost? Ik dacht eerst dat het getal links voor inschrijving was maar de pot zal wel betekenen het totaal aan prijzengeld. Ik kan verder niets over inschrijfkosten vinden. In het begin was ik daarom spaarzaam met inschrijven maar nu een paar dagen veel meer gedaan en dat levert ook meer op.
Martie schreef:Sorry, vergeten! Ik ben Allure.
Heeft iemand nog een goede eenhoornhengst ter dekking? In de lijst staat er maar eentje en bijna dezelfde waarde als mijn merrie. Ik probeer toch wat meer te verbeteren. Mijn merrie is 6816 genetica en 625 sterren.
Ik krijg ook binnenkort mijn eerste Paint merrieveulen. Hoe zet ik die onder het team?
Anthemis schreef:Picopico schreef:Ik kan wel kijken als ik zo thuis ben. Wat is de moeilijkheidsgraad?
Sorry, was al gestoptToch bedankt!
Heeft er iemand al een geblupte hengst beschikbaar voor het team? Ik ben nog niet bij 100 BLUP, maar morgen denk ik wel
Martie schreef:Ik begrijp dat je dus alleen kunt dekken met een eenhoorn van hetzelfde ras? Dus alleen eenhoorn zijn is niet voldoende? Ik vermoedde dat al omdat ik zo weinig hengsten als optie kreeg en alleen zelfde ras, dat is kennelijk niet populair.
Anders toch die ene hengst maar proberen. Elke klein beetje vooruitgang is iets maar helaas kan je maar drie veulens fokken bij een merrie.
Is het eigenlijk zinnig die te houden? Of zou verkoop veel opleveren, evt. met nog 1 of 2 dekkingen als mogelijkheid (dus ik wel 1 veulen, of 2 met de pijl)?
Bedankt mensen, doel is bereikt!
Martie schreef:Ik begrijp dat je dus alleen kunt dekken met een eenhoorn van hetzelfde ras? Dus alleen eenhoorn zijn is niet voldoende? Ik vermoedde dat al omdat ik zo weinig hengsten als optie kreeg en alleen zelfde ras, dat is kennelijk niet populair.
Anders toch die ene hengst maar proberen. Elke klein beetje vooruitgang is iets maar helaas kan je maar drie veulens fokken bij een merrie.
Is het eigenlijk zinnig die te houden? Of zou verkoop veel opleveren, evt. met nog 1 of 2 dekkingen als mogelijkheid (dus ik wel 1 veulen, of 2 met de pijl)?
Bedankt mensen, doel is bereikt!