Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poetser schreef:Daar gaan we weer![]()
Telefoon gehad van gemeente Terneuzen. Er zijn 2 problemen met mijn inschrijving in de gemeente.
Ten eerste hebben ze een officiële uitschrijving in België nodig, die ik niet heb vanwege de intrekking van mijn verblijfstatuut. Ten tweede heb ik een officiële id nodig, hetzij van België of van Nederland... Echt waar het stopt gewoon niet. Ook doen ze moeilijk omdat ik in Terneuzen bij het leger des heils zit terwijl ik geen binding heb hier. Gisteren hebben ze mij dan nog gezegd dat Nederland weldegelijk verplicht is om mij te helpen, vanwege mijn nationaliteit, en dat het niet uitmaakt waar in Nederland ik mij aanmeld.
Echt, ik ben dit spelletje zo zat. Ik laat zelfs mijn kind achter omdat het opgelost kon worden en nu begint dat spelletje weer van voor af aan...
Sintara schreef:Nou zeg... Het is toch geen verrassing dat je geen geldig id hebt, dat is nu net het hele probleem al deze tijd al. Waardeloos van die gemeente
Sintara schreef:Gdg, Maar de gemeente kon daar toch ook mee komen, dat ze, als wat je zegt klopt, ze eerst een onderzoek moeten instellen en wat ts daarvoor dan moet doen?
poetser schreef:Petpa schreef:Wat zegt de begeleiding van het LdH hierover?
Tegen hun was er gezegd dat het allemaal geen geen probleem zou zijn. Dat had de gemeente zelf gezegd nadat mijn probleem was uitgelegd.
Zo zie je maar weer hoe groot het verschil tussen de medewerkers onderling ook.