Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pjer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 21:00

Naakte man vanmorgen op het ruiterpad. Hij had wel een badjas aan maar niet dicht en ging hurken om zijn 2 mini hondjes te beschermen tegen mijn paard. Ik weet dat ik langs een naturisten camping rij, maar knoop alsjeblieft je badjas dicht als je over het openbare pad door het bos loopt. Tevens paardlief denkt bij wandelaars altijd 'oh gezellig', en gaat dan stilstaan. Ik heb niet zo de behoefte om geconfronteerd te worden met een snikkel in het bos.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 21:16

Sorry, maar ik moest wel lachen om je laatste zin.
Blote piemels zijn sws niet heel erg knap. :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 21:21

Oh ik herken dat, ging ook eens op buitenrit en kwam langs een naturistengedeelte. Die man stond bloot langs het ruiterpad en ik krijg mijn paard er niet langs, die vond het zo eng.

Heb me niet vaak zo ongemakkelijk gevoeld :+

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 21:25

Benzz schreef:
Oh ik herken dat, ging ook eens op buitenrit en kwam langs een naturistengedeelte. Die man stond bloot langs het ruiterpad en ik krijg mijn paard er niet langs, die vond het zo eng.

Volgens jouw paard moeten mensen gewoon altijd een deken op :))

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 21:29

Dat ik mij elke dag weer besef dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon. En gewoon eens moet stoppen ernee

En morgen weer moet werken. 04:15 weer de wekkert %)
Laatst bijgewerkt door Hieperdi op 26-05-24 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 21:29

prompter schreef:
Benzz schreef:

Volgens jouw paard moeten mensen gewoon altijd een deken op :))

Dat dus! En dit is al ruim 33 jaar geleden en voel de schaamte nog steeds :D

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 21:43

Vandaag op stal een pony die een hertenluisvlieg had. Wat was dat sneu. Gelukkig werd hij snel geholpen, maar wat een rare en nare beesten zijn dat.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 21:45

Dat ik morgen de dierenarts weer mag bellen voor een volledige checkup van de hond omdat die de laatste weken benauwd aan het worden is. Dit wordt weer een dure maand. Al doe ik het met alle liefde hoor.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 21:58

pjer schreef:
Naakte man vanmorgen op het ruiterpad. Hij had wel een badjas aan maar niet dicht en ging hurken om zijn 2 mini hondjes te beschermen tegen mijn paard. Ik weet dat ik langs een naturisten camping rij, maar knoop alsjeblieft je badjas dicht als je over het openbare pad door het bos loopt. Tevens paardlief denkt bij wandelaars altijd 'oh gezellig', en gaat dan stilstaan. Ik heb niet zo de behoefte om geconfronteerd te worden met een snikkel in het bos.

Naar mijn idee is naakt recreëren dan tot de poort van zo'n camping en niet daarbuiten. Niet erg netjes van zo'n persoon om er dan zo bij te lopen. Snap je gedachte maar al te goed!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 22:02

Oooh de katten staan op nieuw voer en hun darmen zijn van slag. Even los van een aantal baddersessies afgelopen dagen vond ik ook dat de poes weinig at. Ik dacht dat ze misselijk was maar ze schijnt het nieuwe voer - gemengd met het oude- niet lekker te vinden.. :+ gelukkig had ik een proefpakket van ander voer in huis en daar lijkt ze verzot op te zijn, dus dan bestellen we dat maar he.. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 23:21

Ik zit pas een paar minuten in de aflevering van Undercover in NL van vandaag en ik ben meteen al zo boos en gefrustreerd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 23:27

Roosch schreef:
Oooh de katten staan op nieuw voer en hun darmen zijn van slag. Even los van een aantal baddersessies afgelopen dagen vond ik ook dat de poes weinig at. Ik dacht dat ze misselijk was maar ze schijnt het nieuwe voer - gemengd met het oude- niet lekker te vinden.. :+ gelukkig had ik een proefpakket van ander voer in huis en daar lijkt ze verzot op te zijn, dus dan bestellen we dat maar he.. :+

Ach sommige mensen hebben 6 verschillende smaken staan voor de katten. :+ :o

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 06:28

Dat het weekend weer voorbij is. Ik heb er zo van genoten en nu begint de werkweek weer. Ook niet erg want ik hou van mijn werk maar toch 8-)

Hopelijk vanavond wel mijn spel ophalen waar ik al een week op zit te wachten.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 07:08

Wakker gelegen hebben vanwege de angst om niet genoeg te kunnen slapen... Dus nu maar 4,5 uur geslapen 8)7 thanks hoofd

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 07:45

Mijn beide fijne zwepen zijn weg. De ene is helemaal weg, kan ik nergens meer vinden. De ander heeft iemand blijkbaar geleend en terug gezet, alleen is degene die terug gezet is niet mijn zweep. De mijne is dus uit mijn kast gehaald en er is een andere terug gezet.

Nu klinkt het heel kinderachtig om je daaraan te ergeren,maar ik kan heel slecht zwepen vasthouden en dit waren de enige 2 zwepen die ik langer als 2 minuten vast kon houden zonder pijn. Degene die terug gezet is heeft een handvat waar ik niks mee kan.

Kan ze ook nergens vinden, er liggen tig zwepen overal dus waarom er iets uit mijn kast gehaald is? De mijne liggen dus nergens en alles wat er ligt is niet geschikt voor mij... Nu moet ik dus nieuwr gaan kopen omdat anderen niet van andermans spullen af kunnen blijven. De ene die 'teruggezet' is zal wel stalgenootje zijn maar het kunnen ook manege kinderen zijn die helaas tegenwoordig ook bij onze kasten rondlopen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 07:47

Dat is balen MWM, vooral omdat het voor jou zo nauw luistert. Ik gebruik hem weinig, maar ik heb ook een zweep waar ik aan gehecht ben en die echt fijn in je hand ligt (Feldmann), moet er niet aan denken dat iemand die gewoon weg neemt!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 07:51

Precies dat dus! Het luistert idd nauw bij mij, maar je hebt ook gewoon voorkeuren qua lengte, gewicht en alles. :+ Ik had ze beide al jaren en nu ineens vlak achter elkaar beide weg. Hoewel ik degene waar er een ander voor terug gezet is geen idee van heb hoelang dat al zo is, want die had ik een tijd niet gebruikt. Maar de ander die echt weg is is pas een paar dagen

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 08:20

Het geroddel van mijn vader over mij.Hij heeft tegen iemand die hij kent liggen vertellen over mijn gedwongen verhuis.Die iemand kent dan weer het echtpaar dat in het begin van de straat woont.Zij hebben het dan weer verteld aan hun dochter wiens zoon bij mijn zoon in de klas zit.Heel de klas is nu vervelende vragen aan het stellen aan mijn zoon.En ondertussen zal heel de straat het nu ook al wel weten want dat zijn hier allemaal oudere echtparen die bevriend zijn met elkaar.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 08:34

MyWishMax schreef:
Precies dat dus! Het luistert idd nauw bij mij, maar je hebt ook gewoon voorkeuren qua lengte, gewicht en alles. :+ Ik had ze beide al jaren en nu ineens vlak achter elkaar beide weg. Hoewel ik degene waar er een ander voor terug gezet is geen idee van heb hoelang dat al zo is, want die had ik een tijd niet gebruikt. Maar de ander die echt weg is is pas een paar dagen

Kan je kast niet op slot dan?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 08:47

Is het mogelijk om een bericht uit te doen naar iedereen op stal, of de staleigenaar in te lichten van diefstal?

Ergernis van de dag: sompige crackers

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 09:04

poedersuiker nacht gehad. Te druk hoofd en niet eens wat specifieker of noemenswaardig waarmee t vol zat. Grmbl

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 09:14

Ergernis nummer twee is dat ik het koud heb op kantoor, maar dat ik geen thee kan drinken ivm mijn kiezen.

Wat naar trouwens, Merlen!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 09:20

Guus.....

Even paarden voeren.
Deur open gelaten.
Guus had een vogel.
Gust had dikke lol met de vogel in de woonkamer, in de gang en en in de keuken.
3x raden wie nu alles kan schoonmaken omdat het een veer/bloedbad was....

Guus -O-

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 09:22

Een collega die als die achter me langsloopt meekijkt op mn scherm wat ik aan het doen ben.
Zo'n hekel aan...

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 09:36

Dochter (bijna 22) die haar plek in (verlengde) jeugdzorg heeft laten knallen door domweg nergens aan mee te werken, er dus uit moest, beweerde dat ze een baantje had gepakt in het buitenland, daar met een vriendin en natuurlijk zoals altijd weer op mijn kosten, heen is en op door werkgever vooruitbetaald vliegticket. Afgelopen donderdag vertrokken. En nu al ruzie met die vriendin en ipv zich nu te melden voor de eerste werkdag willen ze teruggaan naar NL. Waar zij geen adres meer (uitgeschreven en alles) heeft dus drie x raden ze zit straks weer bij mij en dan zijn we weer helemaal terug bij af.

For the record, ze scheld me uit
Spoiler:
niet een beetje maar tyfush*er en dergelijke ik had maar abortus moeten plegen, dat zij bestaat is mijn schuld en ze blowt alle geld op. Ze heeft inmiddels pittige diagnoses waar ik niet tegen opgewassen ben. ik trek het echt niet ben er al flink onderdoor gegaan en ik ‘verdien’ dat ook niet
en maakt een takkezooi van haar kamer en haar leven. Jeugdzorgwerkers konden haar ook niet aan, dat wil wel wat zeggen denk ik. Ik heb haar hele kamer kunnen leegtrekken daar, de vloer bijna niet meer te zien van de vuilnis. En dat gewoon midden in een beschermde woonvorm. Echt hoe dan.
En ik wou haar sowieso hoe dan ook niet meer terug hebben in huis.
Waar o waar is de ouderbescherming.
Oja die bestaat niet. |( |( |(