Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Benzz schreef:Oh ik herken dat, ging ook eens op buitenrit en kwam langs een naturistengedeelte. Die man stond bloot langs het ruiterpad en ik krijg mijn paard er niet langs, die vond het zo eng.
Heb me niet vaak zo ongemakkelijk gevoeld
Volgens jouw paard moeten mensen gewoon altijd een deken op
pjer schreef:Naakte man vanmorgen op het ruiterpad. Hij had wel een badjas aan maar niet dicht en ging hurken om zijn 2 mini hondjes te beschermen tegen mijn paard. Ik weet dat ik langs een naturisten camping rij, maar knoop alsjeblieft je badjas dicht als je over het openbare pad door het bos loopt. Tevens paardlief denkt bij wandelaars altijd 'oh gezellig', en gaat dan stilstaan. Ik heb niet zo de behoefte om geconfronteerd te worden met een snikkel in het bos.
Roosch schreef:Oooh de katten staan op nieuw voer en hun darmen zijn van slag. Even los van een aantal baddersessies afgelopen dagen vond ik ook dat de poes weinig at. Ik dacht dat ze misselijk was maar ze schijnt het nieuwe voer - gemengd met het oude- niet lekker te vinden..gelukkig had ik een proefpakket van ander voer in huis en daar lijkt ze verzot op te zijn, dus dan bestellen we dat maar he..
MyWishMax schreef:Precies dat dus! Het luistert idd nauw bij mij, maar je hebt ook gewoon voorkeuren qua lengte, gewicht en alles.Ik had ze beide al jaren en nu ineens vlak achter elkaar beide weg. Hoewel ik degene waar er een ander voor terug gezet is geen idee van heb hoelang dat al zo is, want die had ik een tijd niet gebruikt. Maar de ander die echt weg is is pas een paar dagen