Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 21:17

Onweer :(

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 21:30

prompter schreef:

Waar....stuur hier maar heen.
Veendam... :j

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 21:34

De ontbrekende logica bij mijn paard. Been is dun als ze stilstaat, maar zwelt op bij stappen op het harde en/of ice vibe boots. Zou dat niet het tegenovergestelde moeten zijn???? Hoe leg ik deze situatie nou weer helder uit bij de dierenarts? _O-

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 21:36

Polarize schreef:
Jongeren :+ hele stoep voor onze winkel onder gezaaid met rotzooi en eten, natuurlijk snel wegfietsen als we ze vragen om het even op te ruimen.
Gelukkig hadden ze sportassen van hun school bij zich, dus even een belletje gepleegd en camerabeelden opgeslagen.

Hahaha dat wordt karma! Kan niet wachten met de school hun reactie!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 21:47

Spelletje willen spelen, die een update heeft. -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 21:52

deksel schreef:
Polarize schreef:
Jongeren :+ hele stoep voor onze winkel onder gezaaid met rotzooi en eten, natuurlijk snel wegfietsen als we ze vragen om het even op te ruimen.
Gelukkig hadden ze sportassen van hun school bij zich, dus even een belletje gepleegd en camerabeelden opgeslagen.

Wat zei de school? Kan me moeilijk voorstellen dat zij hier iets mee gaan doen?

eerst kwam heel leuk de vraag ''hoe weten jullie dat ze bij ons weg komen?''
nou, het logo van de school op de sporttassen en het feit dat ze uit die richting kwamen en ook weer heen gingen...de andere middelbare school zit de andere kant op. Toen kwam het heel leuk. ''oh ja ze hebben nu tussenuur, meestal mogen ze dan niet van het plein af maar deze keer wel. We zullen ze aanspreken.''
Zal vast niks mee gebeuren, maar het waren geen onbekende jongeren, ze komen bijna elke dag wel langs na school of in tussenuren, dus wij spreken ze gewoon aan als ze er weer zijn en dan mogen ze even op gesprek bij de baas/manager.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 21:56

De onweersklap van daarnet. Die was echt te dichtbij dat de ramen er van trilde en zelfs de apparaten….

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 21:57

deksel schreef:

Ervaring mee met klasgenoten dat een school zeker wel iets ( kan doen) doet met zo’n melding.
Die leerlingen kregen een goed gesprek, de ouders werden ingelicht. Ze moesten de rotzooi op gaan ruimen en mochten als extra straf ook een week lang elke dag het schoolplein vegen.

Reken maar dat die dat niet nog een keer gedaan hebben.

Jammer Polarize dat deze school niet zo doortastend is.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 22:01

prompter schreef:

Heel heftig hier. Zowel de hond als ik schrokken ons dood. Hond reageert normaal niet maar ging nu over de zeik. :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 22:07

Ineke2 schreef:
deksel schreef:

Ervaring mee met klasgenoten dat een school zeker wel iets ( kan doen) doet met zo’n melding.
Die leerlingen kregen een goed gesprek, de ouders werden ingelicht. Ze moesten de rotzooi op gaan ruimen en mochten als extra straf ook een week lang elke dag het schoolplein vegen.

we hopen natuurlijk wel dat de school er iets aan gaat doen, maar of het ook echt gebeurd weten we helaas niet. Daarom is het echt zodra we ze weer in de winkel zien meteen aanspreken en meenemen naar kantoor, ze waren al niet zo stoer meer toen iemand van ons naar buiten kwam, dus als de baas ze er persoonlijk op aan spreekt zullen ze al helemaal wel stil zijn :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 22:08

maralyn schreef:
prompter schreef:

Waar....stuur hier maar heen.
Veendam... :j

Den Haag - het is onderweg :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 22:19

Hier bij Utrecht onweerde het ook net!

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 22:31

prompter schreef:
Hier ook net, was droog en opeens enorm flitsen en stortregen. Wouden net langs de winkel fles cola halen. Hebben besloten dat de thee die in de keukenkast ligt ook heel lekker is :+ .

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 22:44

Ik erger er aan dat ik van mezelf nog niet naar bed mag...als ik lig ben ik ook zo weg.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 23:01

Mezelf en dat ik altijd rete fanatiek moet zijn met het sparren bij krav maga. Het is de regel dat je je aanpast aan degene voor je. Alleen ik ben by far de kleinste en lichtste van de les, maar ik wil me niet laten kennen dus ik ga er enorm fel in en dan krijg ik dat ook terug natuurlijk. 8)7
Resultaat: een volledig rood en blauwe pols met een verdikking aan de buitenkant van het blocken van stoten. En een paasei pijnlijke scheenbeen die al helemaal blauw en dik is. Ik haal morgen mijn scheenbeschermers op en had ook aangegeven die niet aan te hebben, maar toen was ik zelf zo dom om een trap te blocken met mijn scheen. Ik ben gewoon misselijk van de pijn nu. :=

Een beetje pijn hoort erbij, maar ik denk echt dat het een keer mis gaat zo met mijn dunne botjes. :')

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 05:50

De wekker

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 06:31

rien10 schreef:
Merlen schreef:
Verschrikkelijke hoofdpijn en misselijk ervan.Ik weet niet waar ik met mezelf blijven moet.

3 x per dag 1000 paracetamol met 500 gram ibuprofen.

_San87_ schreef:
1000 paracetamolletjes is wel extreem, hoor.

En een halve kg ibu vond je niet veel? :D

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 08:07

Polarize schreef:
Ineke2 schreef:

we hopen natuurlijk wel dat de school er iets aan gaat doen, maar of het ook echt gebeurd weten we helaas niet. Daarom is het echt zodra we ze weer in de winkel zien meteen aanspreken en meenemen naar kantoor, ze waren al niet zo stoer meer toen iemand van ons naar buiten kwam, dus als de baas ze er persoonlijk op aan spreekt zullen ze al helemaal wel stil zijn :')

Ja ik denk zelf dat persoonlijk aanspreken meer nut heeft.
School heeft in principe niet heel veel te maken met wat leerlingen in hun vrije tijd uitspoken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 08:48

deksel schreef:
School heeft in principe niet heel veel te maken met wat leerlingen in hun vrije tijd uitspoken.

In mijn middelbare schooltijd was een tussenuur geen vrije tijd. Wij mochten officieel ook niet van het terrein af en als het eens toegelaten werd en er kwam een klacht bemoeide school zich er toch echt mee. En niet meer van het terrein af en als het echt te gek was kreeg je ook gewoon nog een straf als plein schoonmaken enzovoorts.

Juist goed :=

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 08:55

Polarize schreef:
Ineke2 schreef:

Als leerlingen in groepsverband iets uitspoken in school-gerelateerde tijd doet een school daar vaak wel iets mee.

Hier hebben we de enorme slingers fietsers naar de gereformeerde middelbare school. Die proberen soms ook de grenzen uit van wat leuk is: zorgen dat je er niet langs kunt, op een kruising tussen weg en fietspad de haaientanden negeren en voor de auto langs schieten etc. Een belletje naar de school over gevaarlijke of vervelende situaties en het is weer voor een tijdje afgelopen.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 09:10

juval schreef:
De wekker

Ik doe met je mee!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 10:02

Ziek gemeld op werk. Ze vroeg wat ik had (mag al niet) en toen ik zei griep ofzo. Misschien corona en keelpijn en koorts.

Vond ze dat ik het wel kon proberen of een halve dag kon komen.

:x

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 10:11

Mijn computer muis die wilde ineens niet meer van links naar rechts detecteren. Maar wel van boven naar beneden.....
Dus ik heb net met een doekje geprobeerd het oogje schoon te maken en dat is gelukkig gelukt.

Zag al voor mij dat ik de hele dag met mijn reserve (gewone) muis moest gaan werken ipv met mijn ergonomische.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 10:12

MarlindeRooz schreef:
Ziek gemeld op werk. Ze vroeg wat ik had (mag al niet) en toen ik zei griep ofzo. Misschien corona en keelpijn en koorts.

Vond ze dat ik het wel kon proberen of een halve dag kon komen.

:x

Gaat het effe niet...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 10:14

Het natte weer.

Siggislief schreef:
Ik erger er aan dat ik van mezelf nog niet naar bed mag...als ik lig ben ik ook zo weg.

Nou niet gelukt, lag denk ik echt 3 min later als nog in bed.. (21.44u bericht)