Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Jongerenhele stoep voor onze winkel onder gezaaid met rotzooi en eten, natuurlijk snel wegfietsen als we ze vragen om het even op te ruimen.
Gelukkig hadden ze sportassen van hun school bij zich, dus even een belletje gepleegd en camerabeelden opgeslagen.
deksel schreef:Polarize schreef:Jongerenhele stoep voor onze winkel onder gezaaid met rotzooi en eten, natuurlijk snel wegfietsen als we ze vragen om het even op te ruimen.
Gelukkig hadden ze sportassen van hun school bij zich, dus even een belletje gepleegd en camerabeelden opgeslagen.
Wat zei de school? Kan me moeilijk voorstellen dat zij hier iets mee gaan doen?
deksel schreef:Wat zei de school? Kan me moeilijk voorstellen dat zij hier iets mee gaan doen?
Ineke2 schreef:deksel schreef:Wat zei de school? Kan me moeilijk voorstellen dat zij hier iets mee gaan doen?
Ervaring mee met klasgenoten dat een school zeker wel iets ( kan doen) doet met zo’n melding.
Die leerlingen kregen een goed gesprek, de ouders werden ingelicht. Ze moesten de rotzooi op gaan ruimen en mochten als extra straf ook een week lang elke dag het schoolplein vegen.
Reken maar dat die dat niet nog een keer gedaan hebben.
Jammer Polarize dat deze school niet zo doortastend is.
Polarize schreef:Ineke2 schreef:Ervaring mee met klasgenoten dat een school zeker wel iets ( kan doen) doet met zo’n melding.
Die leerlingen kregen een goed gesprek, de ouders werden ingelicht. Ze moesten de rotzooi op gaan ruimen en mochten als extra straf ook een week lang elke dag het schoolplein vegen.
we hopen natuurlijk wel dat de school er iets aan gaat doen, maar of het ook echt gebeurd weten we helaas niet. Daarom is het echt zodra we ze weer in de winkel zien meteen aanspreken en meenemen naar kantoor, ze waren al niet zo stoer meer toen iemand van ons naar buiten kwam, dus als de baas ze er persoonlijk op aan spreekt zullen ze al helemaal wel stil zijn
deksel schreef:Ja ik denk zelf dat persoonlijk aanspreken meer nut heeft.
School heeft in principe niet heel veel te maken met wat leerlingen in hun vrije tijd uitspoken.
Polarize schreef:Ineke2 schreef:Ervaring mee met klasgenoten dat een school zeker wel iets ( kan doen) doet met zo’n melding.
Ja ik denk zelf dat persoonlijk aanspreken meer nut heeft.
School heeft in principe niet heel veel te maken met wat leerlingen in hun vrije tijd uitspoken.
Siggislief schreef:Ik erger er aan dat ik van mezelf nog niet naar bed mag...als ik lig ben ik ook zo weg.