Zal aan mij liggen maar dat zie je toch zo Wat zou het anders moeten zijn? Kan er niks anders van maken dan wat ik in de eerste seconde zag; een rug met nat haar.
Doordat het zwart wit is vind ik het best lastig, kan er ook echt niets anders van maken.
Azmay
Geplaatst: 14-10-23 21:56
verootjoo schreef:
Zal aan mij liggen maar dat zie je toch zo Wat zou het anders moeten zijn? Kan er niks anders van maken dan wat ik in de eerste seconde zag; een rug met nat haar.
Ik dacht even schaamlippen, maar dat klopte ook niet helemaal in mijn hoofd.
Ik weet nog steeds niet wat het is, is het een rug, is het een kind van schuin van voren met een arm omhoog dat we tegen een oksel en een deel borst kijken. Wat is dat rondje in het haar, waarom stroomt er zoveel water af (zweet een mens zo hard op die sportschool of komt men er vooral om te douchen...?)
deksel
Geplaatst: 14-10-23 22:34
Ik zie er een soort van eendenhoofd in met een hele lange snavel. Meer kan ik er niet van maken.
pmarena
Geplaatst: 14-10-23 23:47
Ik dacht eerst oksel toen Djeez is dan nou een...??? Nee toch, dat plaatsen ze toch niet....?? Nee het lijkt wel erg op een oksel. Maar wat is dat rechts / in het midden dan?? Het klopt niet gewoon
Toen las ik tot mijn opluchting hier over haar dat uitgespoeld wordt, oja pfieuw dat is het Maar dan nog is die hoek van die oksel toch raar? En is dat rondje dan een soort oorbel of hangertje van een ketting ofzo
Edit: okee als ik nu terug scroll naar het plaatje, dan is het eigenlijk best duidelijk een oksel met nog een plukje haar dat uitgespoeld wordt, ik kan er nu ook niks anders meer in zien
Suikerspinda
Geplaatst: 15-10-23 00:17
Ik had verwacht (gehoopt?) slechts meelezer te blijven in dit topic.. tot ik dit op mijn timeline kreeg
Het lijkt me ook echt lachen als zo'n ding in de wasmachine is geweest, om het dan weer "goed" te krijgen
Koper
Geplaatst: 15-10-23 11:08
pmarena schreef:
Het lijkt me ook echt lachen als zo'n ding in de wasmachine is geweest, om het dan weer "goed" te krijgen
Dat rode pakje vind ik nog wel geinig voor iemand met het juiste figuur. Maar heel onpraktisch voor op de fiets. Waarom staat er een fiets bij op de foto
Siers83
Geplaatst: 15-10-23 11:12
Ik kreeg dit in de mail vandaag van Zalando Past totaal niet bij wat ik ooit besteld heb