Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:Nu had ik alleen Burberry en dan gefilterd op broeken/pantalons. Geen maat, niks.
Ik heb idee dat Vinted soms met filteren op maat er meer uitgooit dan zou moeten.
Dat broekpak is geweldig hè! Katoen met zijde. Broek en blazer. Voor €39,-
Ik snap niet dat mensen dat daarvoor weg doen. Is een onbetaalbare set om te kopen.
Maar goed niet iedereen gaat goed op bordeauxrood en de brokaatachtige stof. Als je zo ziet denk je oehhh wat tuttig of heftig of ondraagbaar.
Maar trek het aan met witte of cremetop/blouse er onder en het staat super kek denk ik.
Kaitlyn schreef:Hier heb ik spijt van, wat vond ik dit een prachtig jasje:
https://www.vinted.nl/dames/kleding/bla ... lph-lauren
Elitedeux schreef:Weet iemand nog een leuk/mooi merk betreffende broderie/kanten blouses maat L, kleur wit? Blouse mag wel wat "extra" zijn.
Heb nu een aantal blouses van Fabienne Chapot maar ik zou er nog graag een paar hebben van een ander merk
Elanor schreef:En ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik wilde al zooo lang een chique ‘wat anders’ pak voor m’n werk en was echt meteen verkocht van de bordeaux set waar Lautje twee blz terug een linkje van postte… Het spijt me dat je spijt hebt Kaitlyn, als ‘ie mij niet blijkt te staan mag hij voor hetzelfde bedrag naar jou!
Aight schreef:Elitedeux schreef:Weet iemand nog een leuk/mooi merk betreffende broderie/kanten blouses maat L, kleur wit? Blouse mag wel wat "extra" zijn.
Heb nu een aantal blouses van Fabienne Chapot maar ik zou er nog graag een paar hebben van een ander merk
scotch and soda, alix the label, bye-bar zijn wel leuke merken!
Aight schreef:Elitedeux schreef:Weet iemand nog een leuk/mooi merk betreffende broderie/kanten blouses maat L, kleur wit? Blouse mag wel wat "extra" zijn.
scotch and soda, alix the label, bye-bar zijn wel leuke merken!
Elanor schreef:En ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik wilde al zooo lang een chique ‘wat anders’ pak voor m’n werk en was echt meteen verkocht van de bordeaux set waar Lautje twee blz terug een linkje van postte… Het spijt me dat je spijt hebt Kaitlyn, als ‘ie mij niet blijkt te staan mag hij voor hetzelfde bedrag naar jou!