Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessix schreef:Ik vind zomer gewoon heerlijk! Heb zelf geen last van de warmte, maar neem natuurlijk wel gepaste maatregelen voor mijn dieren. Daarmee is het voor hun ook prima te doen. Dus eigenlijk geen klagen hier.
nevica schreef:Hoe hebben jullie het afgekoeld in huis dan. Heb alles hele nacht wagenwijd open en in de ochtend en avond ook een paar uur en het is nog 23 hier binnen.
Supervixen schreef:19 graden? Hoe doe je dat?
Hier zonder de airco aan nog steeds 24 graden binnen.
Vanmorgen 15km gewandeld, maar ik zweette me kapot door de vochtige lucht.
Granoek schreef:nevica schreef:Hoe hebben jullie het afgekoeld in huis dan. Heb alles hele nacht wagenwijd open en in de ochtend en avond ook een paar uur en het is nog 23 hier binnen.
Ik heb nu de hele dag alles open omdat het overdag ook waait. Maar waar zitten jullie dan? Want hier gaat het ‘s nachts naar 13 graden buiten
nevica schreef:Hoe hebben jullie het afgekoeld in huis dan. Heb alles hele nacht wagenwijd open en in de ochtend en avond ook een paar uur en het is nog 23 hier binnen.
Morrie schreef:zaterdag 31 graden zie ik, gaat weer een week duren voor die hitte weer uit de flat is.
Gelukkig vrijdag naar de kapper, dan ben ik die enorme bos haar weer ff kwijt (die de hele dag en nacht zeiknat is van het zweten)
Had vandaag weer es even naar buiten gewild en een stukje fietsen, maar met deze wind durf ik dat niet.