Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 14:19

We zijn heerlijk op huwelijksreis en genieten van alles. Maar ik mis mijn paard en voel me schuldig dat dit nu dag 3 is zonder aandacht en hij moet er nog 4. :(:) Stilstaan vindt hij vreselijk, maar goed.. gelukkig kunnen ze geen dagen tellen. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 14:27

Marcella schreef:
Dat ik mogelijk een fout gevonden heb in de belastingformulier van 2020 en 2022 dit zou kunnen betekenen dat ik geld terug ga krijgen. Morgen maar even bellen voor afspraak belasting consulent gemeente. :=

Jij haat geld terugkrijgen? Want het lijkt me niet bepaald een ergernis?

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 14:29

Nee ik haat mezelf over de fout die gemaakt heb en dat ik dit eerder had kunnen doorgeven.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 15:09

Ik zit momenteel in een soort rouwproces van het besef dat ik nooit de moeder heb gehad en ga hebben die ik wilde en nodig heb (gehad). Dat doet verschrikkelijk pijn en het voelt zo poedersuiker. Al die blije moederdagposts maken me verdrietig.

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 15:23

Deksel :(:)
Ik begrijp je gevoel en lees ook maar snel over die posts heen. En dan ook steeds die reclame op de radio… Morgen is dat deel alleszins weer voorbij. Veel sterkte om dit een plekje te geven, het is idd een rouwproces.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 15:35

Lastig, deksel. En zeker op zo’n dag als vandaag. :(:)

Voor mij is het vandaag de eerste Moederdag zonder mijn moeder…

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 15:38

Sterkte iedereen die het moeilijk heeft vandaag. :knuffel:

Ik zag er ook enorm tegenop. Vorig jaar mijn zwangerschap moeten afbreken en als het anders was geweest was dit mijn eerste moederdag geweest. Brengt een hoop emotie naar boven.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 15:40

Aydeedee, zo te horen slik je best wat naproxen. Heb je er ook een maagbeschermer bij? Ik heb vanwege mijn fibromyalgie ook een tijdje naproxen geslikt, met waarschijnlijk te weinig maagbeschermers. De gevolgen daarvan waren niet prettig := Het is echt heel slecht voor je maag.

De Jumbo hier is dicht vanwege de wedstrijd Ajax - Groningen. Die na 9 minuten ofzo al gestaakt is vanwege wangedrag. Wat een debielen daar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 15:44

Berdien schreef:
Aydeedee, zo te horen slik je best wat naproxen. Heb je er ook een maagbeschermer bij? Ik heb vanwege mijn fibromyalgie ook een tijdje naproxen geslikt, met waarschijnlijk te weinig maagbeschermers. De gevolgen daarvan waren niet prettig := Het is echt heel slecht voor je maag.

De Jumbo hier is dicht vanwege de wedstrijd Ajax - Groningen. Die na 9 minuten ofzo al gestaakt is vanwege wangedrag. Wat een debielen daar.

Zolang de supporters het voor zichzelf verpesten heb ik er niet zoveel medelijden mee :o Maar om nu gelijk de Jumbo in de Euroborg dicht te gooien is ook wel een beetje overdreven :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 15:46

Ja de ergernis was dus vooral dat de Jumbo een paar uur dicht is vanwege dat zooitje kansloos volk :))

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 17:03

Iemand bij mij in de straat vindt het een heel goed idee om een kind een toeter te geven, en het kindje buiten te laten spelen ermee.
Die volwassene mag van mij echt jeuk krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 17:19

deksel schreef:
Ik zit momenteel in een soort rouwproces van het besef dat ik nooit de moeder heb gehad en ga hebben die ik wilde en nodig heb (gehad). Dat doet verschrikkelijk pijn en het voelt zo poedersuiker. Al die blije moederdagposts maken me verdrietig.

Knuffel, ik heb exact hetzelfde en voel me ook vreselijk rot met al dat vrolijke moederdag gedoe waar je ook kijkt :x

Berdien schreef:

Nee heb er geen maag beschermers bij. Ik slik het maar heel kort, al met al nog geen week. Morgen krijg ik waarschijnlijk al wat anders. Heb het in 2019 ook gehad ook maar een week of misschien hooguit 2 week, ook zonder maag beschermers. Maar lief dat je het benoemd dankjewel daarvoor :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 17:40

Toen ik een tijdje 3x per dag Ibu 600 moest nemen werd mij heel sterk aangeraden maagbeschermers te gebruiken. Gewoon Pantropazol van de Kruidvat, niet de retedure Omeprazol.

Vandaag was eigenlijk de dag dat ik aan m'n nieuwe leven zou beginnen met een emigratie naar Zuid Afrika. Nu al maanden elke dag pijn en voorlopig nog ziek en zieker en eigenlijk is er niks meer van mijn ware ik over. Geen enkel uitzicht over wanneer en óf ik überhaupt kan gaan emigreren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 17:58

Nyaleti schreef:
Toen ik een tijdje 3x per dag Ibu 600 moest nemen werd mij heel sterk aangeraden maagbeschermers te gebruiken. Gewoon Pantropazol van de Kruidvat, niet de retedure Omeprazol.

Hier zeiden ze alleen dat als ik last van m'n maag kreeg ik het het beste bij het eten kon innemen. Dat heb ik dus bij voorbaat maar gewoon zelf besloten te doen. Niks over maag beschermers. Ik ga er vanuit dat de reumatoloog èn de apotheek het wel weten, wat ik vanaf morgen weer mag slikken is nog véél ergere troep dan ibuprofen en naproxen bij elkaar dus ik maak me allerminst druk om de paar naproxen die ik heb gehad. Maar bedankt voor de bezorgdheid :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 18:04

Nyaleti schreef:

Vandaag was eigenlijk de dag dat ik aan m'n nieuwe leven zou beginnen met een emigratie naar Zuid Afrika. Nu al maanden elke dag pijn en voorlopig nog ziek en zieker en eigenlijk is er niks meer van mijn ware ik over. Geen enkel uitzicht over wanneer en óf ik überhaupt kan gaan emigreren.

Ik krijg dus gewoon geen maagbeschermers. Ondanks hoge dosis pijnstilling . Niet bij ibuprofen, niet bij naproxen, trampoline en noem alles maar op. En dat was allemaal langdurig / chronisch, maar was nergens voor nodig volgens artsen. Pas als ik last zou krijgen.

Wat vervelend zeg, sterkte! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 18:34

Ben m’n bril verloren. Kan wel janken. :x

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 18:40

Ik heb ze wel 'gekregen', maagbeschermers. Gekregen tussen haakjes omdat ze niet vergoed worden en ik ze zelf moest betalen, die waren uit mijn hoofd net geen euro per stuk. Dat heb ik dus voor een paar weken gedaan totdat ze op waren... en ik neem nu ook maar elke keer het risico op schade aan mijn maag, want ik zou niet weten waar ik steeds geld vandaan zou moeten toveren.
En inderdaad samen nemen met een maaltijd, dat doe ik ook standaard en gelukkig heb ik er tot op heden nog geen problemen door... Oke, snel afkloppen nu :+

Hier al de hele middag vuurwerk... Dat voetbal brengt echt de innerlijke aap naar boven in sommige mensen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 18:51

Tja ik ben op de HAP beland met afschuwelijke buikpijn, echo gehad en alles en de conclusie was dat de naproxen mijn maag had aangevroten. Het is maar wat je wil…

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 19:04

Kruidvat heeft ook huismerk omeprazol, die is niet belachelijk duur(in verhouding)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 19:17

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 19:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 19:18

Oké!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 19:47

Dat ik iedereen een bericht zie delen van een aangereden pup hier in de buurt maar dat het bericht aan alle kanten duidelijk een hoax is.

Slecht vertaald , foto is van internet geplukt en de foto klopt niet want als ik naar de ruimte kijk doet dat mij direct denken aan iets in de trant van Amerika. Profiel is ook nep die het deelt net aangemaakt. En al meerdere fb vrienden trappen erin.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:07

Aan mijn gebroken dikke teen -:(-
Hij doet zoveel pijn en pijnstilling helpt niet. Geen idee wat ik er aan kan doen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:07

Hapa bellen voor meer of andere pijnstilling?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:09

Kimberley_ schreef:
Aan mijn gebroken dikke teen -:(-
Hij doet zoveel pijn en pijnstilling helpt niet. Geen idee wat ik er aan kan doen

Jezelf in een coma zuipen. Maar dat brengt weer andere problemen met zich mee, dus misschien is Urbanus haar tip beter.