Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Aydeedee, zo te horen slik je best wat naproxen. Heb je er ook een maagbeschermer bij? Ik heb vanwege mijn fibromyalgie ook een tijdje naproxen geslikt, met waarschijnlijk te weinig maagbeschermers. De gevolgen daarvan waren niet prettigHet is echt heel slecht voor je maag.
De Jumbo hier is dicht vanwege de wedstrijd Ajax - Groningen. Die na 9 minuten ofzo al gestaakt is vanwege wangedrag. Wat een debielen daar.
deksel schreef:Ik zit momenteel in een soort rouwproces van het besef dat ik nooit de moeder heb gehad en ga hebben die ik wilde en nodig heb (gehad). Dat doet verschrikkelijk pijn en het voelt zo poedersuiker. Al die blije moederdagposts maken me verdrietig.
Berdien schreef:Aydeedee, zo te horen slik je best wat naproxen. Heb je er ook een maagbeschermer bij? Ik heb vanwege mijn fibromyalgie ook een tijdje naproxen geslikt, met waarschijnlijk te weinig maagbeschermers. De gevolgen daarvan waren niet prettigHet is echt heel slecht voor je maag.
Nyaleti schreef:Toen ik een tijdje 3x per dag Ibu 600 moest nemen werd mij heel sterk aangeraden maagbeschermers te gebruiken. Gewoon Pantropazol van de Kruidvat, niet de retedure Omeprazol.
Nyaleti schreef:Toen ik een tijdje 3x per dag Ibu 600 moest nemen werd mij heel sterk aangeraden maagbeschermers te gebruiken. Gewoon Pantropazol van de Kruidvat, niet de retedure Omeprazol.
Vandaag was eigenlijk de dag dat ik aan m'n nieuwe leven zou beginnen met een emigratie naar Zuid Afrika. Nu al maanden elke dag pijn en voorlopig nog ziek en zieker en eigenlijk is er niks meer van mijn ware ik over. Geen enkel uitzicht over wanneer en óf ik überhaupt kan gaan emigreren.