Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
topsylover schreef:[ [url=m/iyG1Cz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn schamele verzameling boekenVan de serie The Last Kingdom heb ik de eerste 5 boeken ook, maar die doen momenteel dienst als tv-standaard.
Zoals je ziet een gevarieerde boekenkast. Van autobiografieën, tot zelfhulpboeken, tot series en losstaande verhalen. Mijn interesse ligt heel breed! Het liefst lees ik spannende boeken die je helemaal het verhaal in zuigen en je laten gissen tot het einde. De waarheid over de zaak Harry Quebert vond ik bijvoorbeeld gewéldig, heb nog nooit zo snel een boek uitgelezen!
Ik heb zelf niet zoveel literaire kennis zoals sommige mensen hier, dus ik laat me graag verrassen en iets leren!
Lughnassadh schreef:Geen mail ontvangen. Ook niet in de spam.
Zertab schreef:Lughnassadh schreef:Geen mail ontvangen. Ook niet in de spam.
Ik ook niet...
Eef_Bam schreef:Wat voor mail gaat het over? Ik he al ruime tijd terug een aanmeldlinj ontvangen. Maar er zijn nog geen lootjes getrokken toch?
Eef_Bam schreef:Ik heb geen specifieke wishlist, doe juist mee omdat ik niet zo goed weet wat ik nu wil lezen. Ik ben dol op historische romans, heb de hele aardkinderen serie gelezen , dat vond ik echt heel mooi. Iets wat hierop lijkt zou ik geweldig vinden. De outlander serie vond ik ok, ben blijven hangen in boek 2.
Eef_Bam schreef:Eef_Bam schreef:Ik heb geen specifieke wishlist, doe juist mee omdat ik niet zo goed weet wat ik nu wil lezen. Ik ben dol op historische romans, heb de hele aardkinderen serie gelezen , dat vond ik echt heel mooi. Iets wat hierop lijkt zou ik geweldig vinden. De outlander serie vond ik ok, ben blijven hangen in boek 2.
Deze wens staat nog steeds. Wat ik niet had gezegd is dat ik het liefst in het Engels lees, tenzij het boek oorspronkelijk in het Nederlands is geschreven. Ik heb vorige keer "Het verborgen leven van Addie LaRue" gekregen, echt een heel mooi boek, heel fijn dik ook (560 paginas). Deed me terugdenken aan de Kristin Lavransdatter trilogie, heerlijk boek ook. Ik hou wel van een wat dikker boek, of een boek uit een boekenreeks met een doorlopend verhaal, dan hoef ik niet zo snel afscheid te nemen van de personages. Ik heb het over historisch, dan mag het ook zich (deels) afspelen ergens in de 20e eeuw trouwens en eventueel deels in het heden. Als er maar niet al te veel fantasy bij komt kijken.