Coentjuh schreef:Jildau schreef:
Klopt maar geen BF korting volgens mij? en paar weken geleden heb ik het nog goedkoper kunnen kopen bij Divoza
Is idd een maanddeal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:Mijn black friday aankoop, Alex zijn nieuwe deken.![]()
[ [url=m/zZRilI.jpg]Afbeelding[/url] ]
desireeee_x schreef:Ik ben opzoek naar een scheerapparaat, enkel weet ik niet of deze mee zullen doen met Black Friday.
Iemand een aanrader voor een scheerapparaat? Wij gaan voor het eerst scheren, dus echt geen enkel idee welke we moeten nemen...
Slmt9 schreef:desireeee_x schreef:Ik ben opzoek naar een scheerapparaat, enkel weet ik niet of deze mee zullen doen met Black Friday.
Iemand een aanrader voor een scheerapparaat? Wij gaan voor het eerst scheren, dus echt geen enkel idee welke we moeten nemen...
Safety Razor voor vrouwen. Duurzaam, veel goedkoper dan de plastic mesjes en gaat veel langer mee. Is ook een stuk scherper dus geen ingegroeide haartjes of geïrriteerde huid meer.
desireeee_x schreef:Slmt9 schreef:
Safety Razor voor vrouwen. Duurzaam, veel goedkoper dan de plastic mesjes en gaat veel langer mee. Is ook een stuk scherper dus geen ingegroeide haartjes of geïrriteerde huid meer.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een scheerapparaat voor mijn paard haha, ik heb het bericht even aangepast. Stond er ook niet duidelijk bij!Excuus!
welmoed__ schreef:Tip voor bij bol.com
Laat je artikel even tussen de tabbladen open staan en ververs hem af en toe. Ik heb zonet een flexi besteld voor €44 die vanochtend nog €55 was en gisteren €53
Met outdoorlaarzen net zo, die wisselde ook de hele dag van prijs.
karuna schreef:Granoek schreef:Welkoop site ligt al plat
Helaas wel ja, ik ben ziek dus kan niet naar de fysieke winkel. Ik probeer het later wel dan. Anders is er niks aan te doen maar wel erg zonde van de misgelopen flinke korting dan
Phrono schreef:Rond dierendag idd ook meerdere keren korting gehad. Maar dat was op 1 artikel geloof ik. Ik hoop vanavond ook nog wat voer te kunnen kopen.