Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pradadaan

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 17:37

Wat een positief nieuws na je operatie! Blij voor je dat het zo goed is gegaan *\o/*

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 18:05

Fijn dat de operatie geslaagd is. Die boomversiering bedank ik voor.

Goede reis Pimaude, geniet ervan.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 18:18

Oh leuk. Egypte!

Heel veel plezier Pimaude!

En alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 18:23

Sam_I_Am schreef:
15 uur later verband er af en ik heb al 40 procent zicht *\o/* Door een pinhole zie ik nu al 70 procent en omdat het resultaat nu al zo goed is hoopt de chirurg dat ik misschien zelfs 80 procent ga halen. Ik ben nu al zoooo blij. En dus niet afwezig wat ik had verwacht had (zou pas na 5 dagen eerst resultaat gaan zien). In november links, kijk er nu al naar uit.

.

Wat fijn! Hoe voel je je nu?

Niet alles kunnen bij lezen, de peuter is ziek en mijn man en ik proberen elkaar af te wisselen met onze diensten in het ziekenhuis. De ene de vroege, de ander de late en thuis rap de overdracht van ons kind. Veel Quality time is er niet. :')

Ik las wel veel over planten. Altijd leuk en in elke vorm. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 18:23

Wat een goed nieuws Sam! *\o/*

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 18:30

Wauw wat een goed nieuws Sam!
Ongelofelijk wat ze tegenwoordig toch allemaal al kunnen he......

Judith, beterschap met je peuter, niet erg ziek hoop ik..

Die kerstballen _O-
Ik vind ze voor een ander echt super leuk maar zou ze zelf niet willen :o

Pimaude gefeliciteerd en een hele fijne vakantie!

Jolien, die hebben ze echt in heel veel verschillende soorten en maten plant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 18:56

Haha die kerstballen zijn toch te fout ! :+ heerlijk!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 19:11

Stekkies van makkelijke, niet giftige planten zijn leuk.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 19:16

Sam_I_Am schreef:
15 uur later verband er af en ik heb al 40 procent zicht *\o/* Door een pinhole zie ik nu al 70 procent en omdat het resultaat nu al zo goed is hoopt de chirurg dat ik misschien zelfs 80 procent ga halen. Ik ben nu al zoooo blij. En dus niet afwezig wat ik had verwacht had (zou pas na 5 dagen eerst resultaat gaan zien). In november links, kijk er nu al naar uit.

En… Houd. Me. Tegen. M’n moeder stuurt me net dit vanuit de action.

[ [url=m/Pg5uEu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3ZWGOL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Helaas nog geen prijzen maar dit vind ik dus fantastisch. Ik heb nu ook allemaal van dit soort. Oa een boormachine, ruimteschip, frietjes etc. Vind alles leuk behalve dingen die echt overduidelijk vlees zijn en niet ook een vleesvervanger zouden kunnen zijn, ik ben namelijk vegetariër. Een kroket ofzo bedenk ik gewoon als vega kroket kerstbal.

OMG DIE EERSTE FOTO <3 Santa, wie je ook bent - hier zou ik SUPER blij van worden haha!

Fijn dat de operatie geslaagd is Sam! Toitoi voor november!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 20:01

Goed nieuws Sam, super fijn!
Onze kerstboom is altijd vrij strak gestyled, dit soort kerstpakket passen daar niet in.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 20:02

Wat goed nieuws Sam! Een heel goed herstel gewenst.

Egypte gangers, veel plezier!

Ohh die kerstballen, ik vind ze wel geinig maar past denk ik niet echt in mijn boom :Y)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 20:44

Wij hebben altijd een zilver/witte boom met veel dieren erin zoals vlinders en vogels met veren! En we hebben een kerstdorp. Iedere jaar denken we weer, wat een werk.. :+

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 22:10

De Eenhoorn van de action hangt hier ook in de boom
Ik vind hem zo leuk!
Onze boom hangt altijd vol met van alles

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 22:20

De eenhoorn heb ik hier bij het tuincentrum vandaan.. lijkt er iig wel op. Heb nu al zin om een nieuwe kerstbal te shoppen *\o/* Mag er elk jaartje 1 kopen. Was begin dit jaar in Disneyland en toen ben ik vergeten er eentje te kopen..

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 22:28

Wij hebben disney kerstballen op het werk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 22:32

Jaloers! Ik baal er nog steeds van (wel goed excuus samen met de nieuwe Avengers om nog een keer heen te gaan).

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 22:57

idinn schreef:
Jaloers! Ik baal er nog steeds van (wel goed excuus samen met de nieuwe Avengers om nog een keer heen te gaan).

Jaaa, ze hebben een kerstwinkeltje in het kasteel zitten <3

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 23:24

Wij hebben helemaal geen kerstboom :o Ballen en decoratie uitzoeken en kopen is helemaal mijn ding, maar door ruimtegebrek hebben wij ook geen kerstboom en toebehoren.

Ik heb wel een lampjesrendier welke ik met kerst voor het raam hang :D

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 23:43

Ben nu wel heel benieuwd naar iedereen kerstbomen. Mijn staat al/nog steeds in het lab :D Er hangt hier ook altijd kerstverlichting. Erg eigenlijk maar ja, wij gaan er goed op. Brengt wat sfeer erin aangezien mijn afdeling in de kelder zit zonder ramen ;(

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 06:59

Ik wil zó graag een kerstboom, maar eigenlijk durf ik het niet aan omdat ik twee drukke katten heb die er geheid in gaan klimmen :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 07:11

Wij hebben een klein kerstdorp.
Elk jaar koop ik 1 huisje soms 2 :D
Wil ze dan niet van de action.

Wij houden thuis echt van kerst. <|-

In Nijkerk zit nu een disney winkel.
Op fb doet ze ook regelmatig live online verkopen.
En ze gaat heel vaak richting disnsykand en neemt dan van alles mee.
Kan je ook van te voren bestellen.

Ik hou van Disney maar de kerstballen is wat buiten budget voor een hele boom vol.

Net als delfs blauw. Ik hou daar ook van.
Van mijn oma ook wat wandborden gekregen na haar overlijden.
Als mijn dochter ouder is wil ik graag delftsblauw servies.
Kerstballen zijn ook best prijzig.
Je hebt wel wat verschillende soorten zag ik vorig jaar.

De action kerstballen vooral de roze gebakjes en de unicorns is super leuk voor mijn dochter anders hadden ze er ook niet in gehangen :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 08:07

Wat fijn van je operatie Sam! En mega lief dat je me een PB met uitleg stuurde, ik reageer er zo even op :)
Ik woon heel klein dus een grote kerstboom gaat niet, maar ik heb twee jaar terug wel een klein boompje gehad en vond dat wel heeeel schattig. Misschien wil ik dat weer. :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 08:11

Zoals beloofd nog even een grote bijles/reageer post (vanaf blz 4).

Sorry Banjer, ik heb deze week niet mijn 3 post in de week gehaald. Maar hoop het goed te maken met deze post.

Momenteel veel bezig met de aanstaande operatie en het afbouwen van mijn Fentanyl pleisters, dus heb behoorlijk veel pijn en merk dat ik maar weinig op bokt te vinden ben.

marleen_88 schreef:
Wij hebben nog wel onze kat, maar die is ernstig ziek. Weten niet of hij Kerst haalt, dus voor hem hoeft er niets in.

:knuffel:

Matheno schreef:
6 weken geleden zijn wij ouders geworden van een heerlijk jongetje genaamd Hidde

[ [url=m/t95BZx.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 Gefeliciteerd met dit schattige mannetje!

Judith_ schreef:
Roosch schreef:
Untappd wel geïnstalleerd maar ik ben te lui alles bij te houden. Er is ook zoiets voor boeken maar dat krijg ik er ook niet in bij mezelf. :+

Een app voor boeken? Welke is dat? :D :o

Ik gebruik Hebban, daarin houd ik bij welke boeken ik gelezen heb en welke ik nog graag wil lezen.
Zo heb ik ook een doel voor mezelf gesteld om dit jaar 50 boeken te lezen.
Moet nog wel ff door gaan lezen, want ik ben momenteel bezig met boek 20 en 21 (ja 2 tegelijk).

Matheno schreef:
Is er eigenlijk überhaupt iemand die wild wordt van Live Laugh Love? _O-

Nee, niet van dat soort uitgekotste dingen, maar ik heb bijvoorbeeld wel 2 kersten geleden een bordje aan mijn vriend gegeven waarop staat: ik ben blij met een mafkees zoals jij.
Dat vind ik dan weer wel leuk.
De gekke quotes of de inspirerende quotes.

Animal schreef:
Misschien ben ik voor de eerste keer ooit optijd geweest met aanmelden. Meestal zie ik het topic pas stukken later en zijn de inschrijvingen al lang gesloten. Hopelijk is er voor mij ook nog een plekje :D

Secret Santa vind ik een enorm tof concept en ik heb er erg veel zin in om een leuk creatief pakket voor iemand te maken!

JAjajajaja! Wat leuk, nog iemand die ik in het echt leven ken! *\%/*

idinn schreef:
Deel van onze kipjes
[ [url=m/Ihu5Xk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhh.. jaloers, ik wil ook kipjes. <3

Alja schreef:
Voor sushi mij nie bellen!

+1 :r

Judith_ schreef:
Over eten gesproken, ik durf het bijna niet te zeggen als Belg, ben bang het land uit gezet te worden of lijfstraffen te ontvangen.... Maar chocolade met drop is echt mijn ultieme verslaving. En niet e verkrijgen hier om duistere redenen...

Ja, o my gosh, ik heb dit dus recentelijk ontdekt, maar dit is wel zo gruwelijk lekker! Dus absoluut een top voor mij.

Sam_I_Am schreef:
Oh ja voordat m’n lootje straks in november denkt dat ik een tijdje inactief ben geweest.. morgen word ik geopereerd aan mijn rechteroog. Ik zie nu maar 5% en krijg minstens 70% terug *\o/* Ik heb alleen geen idee hoe snel ik dingen zie en hoe lang ik afwezig ga zijn. De organisatie is op de hoogte :)

Wat geweldig dat ze zo'n ingrijpende operatie kunnen doen! En wat fijn dat het er voor nu uitziet dat het geslaagd is! _/-\o_

Roodvos schreef:
Ik doe dit jaar niet mee, en waarschijnlijk volgend jaar ook niet, maar kom wel gezellig meelezen en random meekletsen.
Omdat ik het zo gezellig vind.

En als iemand wil sparren over de hint dan staat mijn PB open. Ik vind het leuk om mee te denken.

Beterschap iedereen die het nodig heeft (Fem o.a. mijn lootje van vorig jaar).

Ah, jammer dat je niet mee doet Roodvos!
En een vraagje voor mijn toekomstige Secret Santa, gelieve geen hulp te vragen aan Roodvos voor de hint, hij was behoorlijk pittig vorig jaar. :')
Maar je pakket maakte het 1000x goed!

Daan13 schreef:
Groene vingers.....?

Ik heb het afgelopen week gepresenteerd om m'n wietplant van 165cm hoog te vermoorden >;) :roll:

Echt serieus,dat spul is onkruid en schijnt makkelijk groot te krijgen zijn maar nee hoor,ik presteer het onmogelijke :roll:

Ga ook niet weer zoiets opkweken.

Wat een rotwerk :=

Nou, Zo makkelijk is het ook weer niet. Mijn vriend heeft veel last van schimmel en witte vlieg en nouja, die rotplant wil graag als een prinsje behandeld worden, dus blijkbaar toch niet zo makkelijk hoor.

MarlindeRooz schreef:
Ik lees nog wel semi mee maar ben al de hele week af en aan ziek. Dus dan lukt reageren niet altijd. :D

Ik ben ook gek op planten / stekjes! :D

Beterschap Marlinde!
Ik ben ook dol op planten en stekjes zijn meer dan welkom. Als mijn lootje van plantjes houdt dan kan ik zeker ook wat stekjes meezenden!

hahahatsjoe schreef:
Planten... het Sanseviera stekje dat ik 2 jaar geleden kreeg met SS is intussen tot een echte plant uitgegroeid. Heb niet echt groene vingers, maar die heb ik dus niet vermoord.

Sansevieria is wat dat betreft ook echt een makkelijke plant, wat leuk dat je die gekregen hebt en nu uit gegroeid is tot een volwaardige plant.

Judith, beterschap voor je kindje!

Willekeurige dingen die ik door het topic heen tegen kwam:
Speciaalbiertjes --> ik drink eigenlijk zo goed als geen alcohol, ik vind het niet lekker.
Verpakkingsmateriaal en 'doos inhoud' --> Het maakt mij echt niet uit hoe je het inpakt en wat je als opvulmateriaal gebruikt, mocht het nou een enorme glitterexplosie zijn, dan heb ik daar een hele fijne Dyson voor.
Thee/Koffie --> Verse theetjes vind ik lekker, zoete smaakjes, maar ik drink ze echt veel te weinig. Drink eigenlijk voornamelijk water en limonade met 0% suiker.
Unicorns --> Houd ik van, maar liever niet een hele doos vol mee.
Vorig jaar pummel sokken gekregen, van die enkel sokjes, draag ik nogsteeds, zijn favoriet!
Geurkaarsjes --> Ja dol op! Evenals waxmelts, daar heb ik wel een lichte voorkeur voor woodwick & yankee candle. Ik houd alleen niet van vanille, lavendel, kokos en hele zware aardse geuren.
Chocolade --> ik iust eigenlijk alles (gisteren nog buiten het boekje gegaan bij de chocolaterie), maar liever geen noten of kokos.

Ik zal straks ook nog een lijst plaatsen van de spellen die ik heb.
En ik heb dus besloten dat ik na mijn operatie, als ik weer een beetje rond kan strompelen met krukken, dat ik dan de kerstboom op ga zetten. O:) <|- <|-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 08:29

Tancreda4 schreef:
Jaaa, ze hebben een kerstwinkeltje in het kasteel zitten <3

Ben ik een paar keer ingelopen om te kiezen met het idee "laatste dag even meenemen, is handiger" :')

Linnie, heb je een foto van je kerstdorp?

Marjo, bij ons thuis vroeger ook een kat die erin sprong. Kerstboom stond altijd ook vastgebonden aan het plafond. Dan viel die iig niet om.

Sam.. even gezocht:

Afbeelding

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 08:37

Beterschap Sam, ingrijpende operatie!

Fem schreef:
Ah, jammer dat je niet mee doet Roodvos!
En een vraagje voor mijn toekomstige Secret Santa, gelieve geen hulp te vragen aan Roodvos voor de hint, hij was behoorlijk pittig vorig jaar. :')
O:)

Fem schreef:
Maar je pakket maakte het 1000x goed!
.
.
Vorig jaar pummel sokken gekregen, van die enkel sokjes, draag ik nogsteeds, zijn favoriet!
<3 <3

idinn schreef:
Toen we hier kwamen wonen kon onze kat in de vensterbank. Maar dat is al vrij snel aangepast, het staat vol met planten. En hangt vol. Doei kat :+
En dat werkt ook??
Mijn katten, en zeker mijn noorman, gaat gewoon liggen en duwt net zo lang tot het past. Doei :evaw: plantjes :').

@wietplanten, het is een nachtschade, net zoals bijvoorbeeld aardappelen en tomaten. Nachtschades zijn niet perse makkelijk.
Ik verbouw liever tomaten trouwens :9