Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sam_I_Am schreef:15 uur later verband er af en ik heb al 40 procent zichtDoor een pinhole zie ik nu al 70 procent en omdat het resultaat nu al zo goed is hoopt de chirurg dat ik misschien zelfs 80 procent ga halen. Ik ben nu al zoooo blij. En dus niet afwezig wat ik had verwacht had (zou pas na 5 dagen eerst resultaat gaan zien). In november links, kijk er nu al naar uit.
.
Sam_I_Am schreef:15 uur later verband er af en ik heb al 40 procent zichtDoor een pinhole zie ik nu al 70 procent en omdat het resultaat nu al zo goed is hoopt de chirurg dat ik misschien zelfs 80 procent ga halen. Ik ben nu al zoooo blij. En dus niet afwezig wat ik had verwacht had (zou pas na 5 dagen eerst resultaat gaan zien). In november links, kijk er nu al naar uit.
En… Houd. Me. Tegen. M’n moeder stuurt me net dit vanuit de action.
[ [url=m/Pg5uEu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3ZWGOL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas nog geen prijzen maar dit vind ik dus fantastisch. Ik heb nu ook allemaal van dit soort. Oa een boormachine, ruimteschip, frietjes etc. Vind alles leuk behalve dingen die echt overduidelijk vlees zijn en niet ook een vleesvervanger zouden kunnen zijn, ik ben namelijk vegetariër. Een kroket ofzo bedenk ik gewoon als vega kroket kerstbal.
marleen_88 schreef:Wij hebben nog wel onze kat, maar die is ernstig ziek. Weten niet of hij Kerst haalt, dus voor hem hoeft er niets in.
Matheno schreef:6 weken geleden zijn wij ouders geworden van een heerlijk jongetje genaamd Hidde
[ [url=m/t95BZx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Judith_ schreef:Roosch schreef:Untappd wel geïnstalleerd maar ik ben te lui alles bij te houden. Er is ook zoiets voor boeken maar dat krijg ik er ook niet in bij mezelf.
Een app voor boeken? Welke is dat?![]()
Matheno schreef:Is er eigenlijk überhaupt iemand die wild wordt van Live Laugh Love?
Animal schreef:Misschien ben ik voor de eerste keer ooit optijd geweest met aanmelden. Meestal zie ik het topic pas stukken later en zijn de inschrijvingen al lang gesloten. Hopelijk is er voor mij ook nog een plekje![]()
Secret Santa vind ik een enorm tof concept en ik heb er erg veel zin in om een leuk creatief pakket voor iemand te maken!
idinn schreef:Deel van onze kipjes
[ [url=m/Ihu5Xk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alja schreef:Voor sushi mij nie bellen!
Judith_ schreef:Over eten gesproken, ik durf het bijna niet te zeggen als Belg, ben bang het land uit gezet te worden of lijfstraffen te ontvangen.... Maar chocolade met drop is echt mijn ultieme verslaving. En niet e verkrijgen hier om duistere redenen...
Sam_I_Am schreef:Oh ja voordat m’n lootje straks in november denkt dat ik een tijdje inactief ben geweest.. morgen word ik geopereerd aan mijn rechteroog. Ik zie nu maar 5% en krijg minstens 70% terugIk heb alleen geen idee hoe snel ik dingen zie en hoe lang ik afwezig ga zijn. De organisatie is op de hoogte
Roodvos schreef:Ik doe dit jaar niet mee, en waarschijnlijk volgend jaar ook niet, maar kom wel gezellig meelezen en random meekletsen.
Omdat ik het zo gezellig vind.
En als iemand wil sparren over de hint dan staat mijn PB open. Ik vind het leuk om mee te denken.
Beterschap iedereen die het nodig heeft (Fem o.a. mijn lootje van vorig jaar).
Daan13 schreef:Groene vingers.....?
Ik heb het afgelopen week gepresenteerd om m'n wietplant van 165cm hoog te vermoorden![]()
![]()
Echt serieus,dat spul is onkruid en schijnt makkelijk groot te krijgen zijn maar nee hoor,ik presteer het onmogelijke![]()
Ga ook niet weer zoiets opkweken.
Wat een rotwerk
MarlindeRooz schreef:Ik lees nog wel semi mee maar ben al de hele week af en aan ziek. Dus dan lukt reageren niet altijd.![]()
Ik ben ook gek op planten / stekjes!
hahahatsjoe schreef:Planten... het Sanseviera stekje dat ik 2 jaar geleden kreeg met SS is intussen tot een echte plant uitgegroeid. Heb niet echt groene vingers, maar die heb ik dus niet vermoord.
Tancreda4 schreef:Jaaa, ze hebben een kerstwinkeltje in het kasteel zitten
Fem schreef:Ah, jammer dat je niet mee doet Roodvos!
En een vraagje voor mijn toekomstige Secret Santa, gelieve geen hulp te vragen aan Roodvos voor de hint, hij was behoorlijk pittig vorig jaar.
Fem schreef:Maar je pakket maakte het 1000x goed!
.
.
Vorig jaar pummel sokken gekregen, van die enkel sokjes, draag ik nogsteeds, zijn favoriet!
idinn schreef:En dat werkt ook??Toen we hier kwamen wonen kon onze kat in de vensterbank. Maar dat is al vrij snel aangepast, het staat vol met planten. En hangt vol. Doei kat