Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 11:33

Dat ik het altijd ontzettend moeilijk vind om de huisartsenpost te bellen met hetgeen wat ik nu heb, altijd het idee ach kan morgen ook wel. Dat ik de lijn bezet hou voor iemand die het harder nodig heb.
Zijn nog 15 wachtenden voor mij

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 12:19

Ik ergerde mij al een aantal dagen aan het ultrasoon kattenverjaag systeem van de buren. Ik krijg er koppijn en tinnitus van. Gelukkig net een goed gesprek met de buren gehad en het ding is uit de tuin gehaald.
We rete irritant voor hun dat ze steeds katten in hun voortuin hebben, met de nodige kattenkak. Ik heb een hond, bij mij is er geen kattenoverlast.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 12:20

dat onze hond alweer een teek had deze ochtend.

Krijgen te horen van andere hondeneigenaars dat het dit jaar wel heel erg is en zij ook veel teken van hun hond(en) moet halen...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 12:23

Zebrastreep,is er geen tillift die je kan gebruiken?

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 12:28

Dat ik op een marktje een heel leuk ringetje gezien heb en dat ik hem niet meegenomen heb omdat ik 'm eigenlijk te duur vond maar er wel steeds aan denk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 12:28

Britta31 schreef:

Bij deze persoon niet. Was het maar zo dan had mij het niet kunnen overkomen want ik werk nog niet met tilliften. Daar zijn ze dan wel streng in.

Morgen heb ik toevallig de cursus. Maar een tillift zou ook voor mij wel handiger zijn want je tilt je een ongeluk en vaak zijn ze ook nog koppen groter en zwaarder ik ben best wel klein dus ik kan ze niet altijd op vangen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 12:37

Zebrastreep schreef:
Britta31 schreef:

Bij deze persoon niet. Was het maar zo dan had mij het niet kunnen overkomen want ik werk nog niet met tilliften. Daar zijn ze dan wel streng in.

Morgen heb ik toevallig de cursus. Maar een tillift zou ook voor mij wel handiger zijn want je tilt je een ongeluk en vaak zijn ze ook nog koppen groter en zwaarder ik ben best wel klein dus ik kan ze niet altijd op vangen.

Ik vind het ongehoord dat jij alleen gelaten word terwijl je schijnbaar nog niet zover bent.
En hierdoor dus fouten/problemen hebt.
Dat is toch echt te zot voor woorden

Edit, dit is niet als beschuldiging bedoelt naar jou. Maar naar je werkgever

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 12:43

hagelslag schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik vind het ongehoord dat jij alleen gelaten word terwijl je schijnbaar nog niet zover bent.
En hierdoor dus fouten/problemen hebt.
Dat is toch echt te zot voor woorden

Edit, dit is niet als beschuldiging bedoelt naar jou. Maar naar je werkgever

Dit idd. Niet alleen voor je eigen veiligheid, maar ook die van de mensen waar je voor zorgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 12:50

Verhuizen.

Wat een stress,
rustig ademhalen....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 13:00

Ik ben daarom ook al gekrabt en geslagen.... heb regelmatig de schrammen op mijn armen staan. Puur omdat ik ze soms niet begrijp en hun mij niet.

Om bedoel maar agressie komt hier ook wel voor en wat je dan moet doen geen idee.

Ik heb met 1 groep wel dat het echt goed gaat en ik het onder controle heb en alles gewoon lekker gaat. Dus ik hoop dat ik daar volledig wordt aangenomen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 13:05

Zebrastreep schreef:
Ik ben daarom ook al gekrabt en geslagen.... heb regelmatig de schrammen op mijn armen staan. Puur omdat ik ze soms niet begrijp en hun mij niet.

Om bedoel maar agressie komt hier ook wel voor en wat je dan moet doen geen idee.

Ik heb met 1 groep wel dat het echt goed gaat en ik het onder controle heb en alles gewoon lekker gaat. Dus ik hoop dat ik daar volledig wordt aangenomen.

Jeetje zeg... Pas je goed op jezelf? Jammer dat je werkgever je zo in het diepe gooit, dit is niet fijn voor de bewoners en niet fijn voor jou!
Ik schrok al een beetje van 'mensen opvangen die dreigen te vallen', hoe moet dat als jij jezelf zou bezeren aan bijvoorbeeld je rug, dat kan toch eigenlijk niet dat jij zulke risico's loopt :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 13:11

Telpeva schreef:
Zebrastreep schreef:

Jeetje zeg... Pas je goed op jezelf? Jammer dat je werkgever je zo in het diepe gooit, dit is niet fijn voor de bewoners en niet fijn voor jou!
Ik schrok al een beetje van 'mensen opvangen die dreigen te vallen', hoe moet dat als jij jezelf zou bezeren aan bijvoorbeeld je rug, dat kan toch eigenlijk niet dat jij zulke risico's loopt :o

Het krabben en knijpen hoort er helaas ook wel een beetje bij. Leuk is het niet. Vaak als ik ze een beetje ken weetje wel wat je kan verwachten. De heftige groepen kom ik niet gelukkig wil ik ook absoluut niet.

Onvoorstelbaar dat ik dit nog zo leuk vindt als je dit zo leest :')

Helpt ook niet mee dat ik super onhandig ben hoor.

Het is alleen wel banketstaaf twee incidenten bij dezelfde persoon ook nog. Ik heb het in mijn werkveld wel vaker gehad maar vaak kan ik ze altijd net nog opvangen. Of het goed is voor je rug is een ander verhaal.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 15:17

Niobe schreef:
Ik ga morgen naar Ibiza maar ik ben zo bang voor het vliegen dat ik me daar nu al zenuwachtig over loop te maken :')

https://m.youtube.com/watch?v=FjQMvlbSHvo

Deze 100x afspelen en dan geen vliegangst meer maar liedjes irritatie :D .

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:17

Dat ze me hebben opgesloten in de sportschool.

Ik zou net de shampoo uit m'n haar spoelen toen opeens de lichten en de douches uit gingen. Stom genoeg dacht ik dat iemand per ongeluk tegen een knopje was gestoten of dat er een storing was dus ik heb zo'n 5 minuten gewacht tot alles weer aan ging. Toen dat niet gebeurde ben ik naar het sauna gedeelte gelopen waar de koude douche nog wel werkte en heb ik me verder afgespoeld. Toen ik me in het donker aan het omkleden was viel het me ineens op dat er helemaal geen geluiden meer vanuit de zaal kwamen en viel het kwartje. Haastig aangekleed en de trap afgerend maar toen begon het alarm al te loeien. Vervolgens een kwartier in de herrie zitten wachten om te kijken of er iets van een medewerker of security aan kwam maar toen was ik het zat en heb ik mezelf door een nooddeur naar buiten gelaten en ben ik vertrokken.

Ze zullen op de camera's wel terug kijken wat er aan de hand was... Ik denk dat ik deze week maar even thuis sport. ;(

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:24

Ohhhh wat naar! Was het allang na sluitingstijd?
Hebben ze je nog gebeld erna?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:25

Aan de buurman die weer op zijn piano zat te rammen terwijl ik juist van de rust en stilte aan het genieten was....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:29

Rawr schreef:

Ik zou net de shampoo uit m'n haar spoelen toen opeens de lichten en de douches uit gingen. Stom genoeg dacht ik dat iemand per ongeluk tegen een knopje was gestoten of dat er een storing was dus ik heb zo'n 5 minuten gewacht tot alles weer aan ging. Toen dat niet gebeurde ben ik naar het sauna gedeelte gelopen waar de koude douche nog wel werkte en heb ik me verder afgespoeld. Toen ik me in het donker aan het omkleden was viel het me ineens op dat er helemaal geen geluiden meer vanuit de zaal kwamen en viel het kwartje. Haastig aangekleed en de trap afgerend maar toen begon het alarm al te loeien. Vervolgens een kwartier in de herrie zitten wachten om te kijken of er iets van een medewerker of security aan kwam maar toen was ik het zat en heb ik mezelf door een nooddeur naar buiten gelaten en ben ik vertrokken.

Ze zullen op de camera's wel terug kijken wat er aan de hand was... Ik denk dat ik deze week maar even thuis sport. ;(

Oh nee war vervelend zeg jeetje! Ik snap wel dat je goed geschrokken bent.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:30

Kana schreef:
Ohhhh wat naar! Was het allang na sluitingstijd?
Hebben ze je nog gebeld erna?

Kennelijk ging de sportschool om 3 uur dicht, ik ben rond half 4 vertrokken. Van de alarmcentrale van mijn eigen winkel ben ik gewend dat ze altijd eerst bellen naar de zaak om te horen of het niet een medewerker is die problemen heeft maar hier belde niemand. Ik ben een regular en ze kennen me bij naam dus wie weet bellen ze nog maar persoonlijk hoop ik van niet. :=

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:34

Dat ik maar niet aan de studie kom terwijl ik morgen een examen heb -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:36

Dat mijn kerel een hobby heeft is goed.
Dat hij gitaar speelt is super.

Dat die twee gitaren in de voorkamer staan, ook nog okey.
Maar dat hij zelf niet opruimt en daardoor een aantal plectrums kwijt is. Is absoluut niet mijn probleem!

Hij laat ze op tafel slingeren, kat gaat er mee spelen, hond kauwt er op. Weet ik veel, wat voor ongein allemaal...

Nee, niet mij aankijken. Gewoon je troep opruimen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:42

Honger en er liggen heerlijke spritsen in de la. Maar ik mag van mezelf even niks lekkers. Vanavond ook al redelijk ongezond eten; gepofte gevulde aardappelen.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:59

Dat ik zo snotverkouden ben op mijn verjaardag en daarom maar iedereen heb afgebeld. En dat mijn man nu hondsberoerd is en ik dus ook geen alleenrecht heb op ziek en zielig zijn.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 17:05

Veel beterschap Boheme
Maar ook een gelukkige verjaardag, hopelijk kan je er toch nog een beetje een fijne dag van maken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 17:54

Rawr schreef:

Jezus wat lomp van de sportschool :oo! Je checkt toch eerst alles voor je afsluit :?.

Beetje bijgekomen van de schrik :(:)?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:00

Rawr getverderrie gelukkig dat de nooddeur werkte. Stom.dat er niemand kwam kijken trouwens.

Ziek op je verjaardag niet leuk. Nog wel gefeliciteerd

Hier meer boos dan ergernis. Dat je iets viert als voetbal team met een ritje ok, dat je daarbij straalbezopen raakt moet je zelf weten. Maar ga niet op andermans eigendom slaan keihard. De lolligen vonden het heel grappig om mijn bus te bewerken met hun handen in het voorbijrijden. Wat een "pret" -:(-