Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Zebrastreep,is er geen tillift die je kan gebruiken?
Zebrastreep schreef:Britta31 schreef:Zebrastreep,is er geen tillift die je kan gebruiken?
Bij deze persoon niet. Was het maar zo dan had mij het niet kunnen overkomen want ik werk nog niet met tilliften. Daar zijn ze dan wel streng in.
Morgen heb ik toevallig de cursus. Maar een tillift zou ook voor mij wel handiger zijn want je tilt je een ongeluk en vaak zijn ze ook nog koppen groter en zwaarder ik ben best wel klein dus ik kan ze niet altijd op vangen.
hagelslag schreef:Zebrastreep schreef:
Bij deze persoon niet. Was het maar zo dan had mij het niet kunnen overkomen want ik werk nog niet met tilliften. Daar zijn ze dan wel streng in.
Morgen heb ik toevallig de cursus. Maar een tillift zou ook voor mij wel handiger zijn want je tilt je een ongeluk en vaak zijn ze ook nog koppen groter en zwaarder ik ben best wel klein dus ik kan ze niet altijd op vangen.
Ik vind het ongehoord dat jij alleen gelaten word terwijl je schijnbaar nog niet zover bent.
En hierdoor dus fouten/problemen hebt.
Dat is toch echt te zot voor woorden
Edit, dit is niet als beschuldiging bedoelt naar jou. Maar naar je werkgever
Zebrastreep schreef:Ik ben daarom ook al gekrabt en geslagen.... heb regelmatig de schrammen op mijn armen staan. Puur omdat ik ze soms niet begrijp en hun mij niet.
Om bedoel maar agressie komt hier ook wel voor en wat je dan moet doen geen idee.
Ik heb met 1 groep wel dat het echt goed gaat en ik het onder controle heb en alles gewoon lekker gaat. Dus ik hoop dat ik daar volledig wordt aangenomen.
Telpeva schreef:Zebrastreep schreef:Ik ben daarom ook al gekrabt en geslagen.... heb regelmatig de schrammen op mijn armen staan. Puur omdat ik ze soms niet begrijp en hun mij niet.
Om bedoel maar agressie komt hier ook wel voor en wat je dan moet doen geen idee.
Ik heb met 1 groep wel dat het echt goed gaat en ik het onder controle heb en alles gewoon lekker gaat. Dus ik hoop dat ik daar volledig wordt aangenomen.
Jeetje zeg... Pas je goed op jezelf? Jammer dat je werkgever je zo in het diepe gooit, dit is niet fijn voor de bewoners en niet fijn voor jou!
Ik schrok al een beetje van 'mensen opvangen die dreigen te vallen', hoe moet dat als jij jezelf zou bezeren aan bijvoorbeeld je rug, dat kan toch eigenlijk niet dat jij zulke risico's loopt
Niobe schreef:Ik ga morgen naar Ibiza maar ik ben zo bang voor het vliegen dat ik me daar nu al zenuwachtig over loop te maken
Rawr schreef:Dat ze me hebben opgesloten in de sportschool.
Ik zou net de shampoo uit m'n haar spoelen toen opeens de lichten en de douches uit gingen. Stom genoeg dacht ik dat iemand per ongeluk tegen een knopje was gestoten of dat er een storing was dus ik heb zo'n 5 minuten gewacht tot alles weer aan ging. Toen dat niet gebeurde ben ik naar het sauna gedeelte gelopen waar de koude douche nog wel werkte en heb ik me verder afgespoeld. Toen ik me in het donker aan het omkleden was viel het me ineens op dat er helemaal geen geluiden meer vanuit de zaal kwamen en viel het kwartje. Haastig aangekleed en de trap afgerend maar toen begon het alarm al te loeien. Vervolgens een kwartier in de herrie zitten wachten om te kijken of er iets van een medewerker of security aan kwam maar toen was ik het zat en heb ik mezelf door een nooddeur naar buiten gelaten en ben ik vertrokken.
Ze zullen op de camera's wel terug kijken wat er aan de hand was... Ik denk dat ik deze week maar even thuis sport.
Kana schreef:Ohhhh wat naar! Was het allang na sluitingstijd?
Hebben ze je nog gebeld erna?
Rawr schreef:Dat ze me hebben opgesloten in de sportschool.
Ik zou net de shampoo uit m'n haar spoelen toen opeens de lichten en de douches uit gingen. Stom genoeg dacht ik dat iemand per ongeluk tegen een knopje was gestoten of dat er een storing was dus ik heb zo'n 5 minuten gewacht tot alles weer aan ging. Toen dat niet gebeurde ben ik naar het sauna gedeelte gelopen waar de koude douche nog wel werkte en heb ik me verder afgespoeld. Toen ik me in het donker aan het omkleden was viel het me ineens op dat er helemaal geen geluiden meer vanuit de zaal kwamen en viel het kwartje. Haastig aangekleed en de trap afgerend maar toen begon het alarm al te loeien. Vervolgens een kwartier in de herrie zitten wachten om te kijken of er iets van een medewerker of security aan kwam maar toen was ik het zat en heb ik mezelf door een nooddeur naar buiten gelaten en ben ik vertrokken.
Ze zullen op de camera's wel terug kijken wat er aan de hand was... Ik denk dat ik deze week maar even thuis sport.