Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:48

Vraag het mijn maag. Ik weet het ook niet.

Zometeen nog celebratory nacho's in de bios omdat mijn tentamen goed ging en daarna weer quasi gezond doen :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:49

Roodvos schreef:
Jolien87 schreef:
Er is een bak lijmpotjes van de aardbodem verdwenen op mijn werk. Niemand weet waar die is.

Inmiddels staat de bak nu al een tijdje in mijn kast, te wachten tot ik hem stiekem weer kan terugzetten in het magazijn.

_O-
Is er een plekje in het magazijn waar je ze een soort van kan verstoppen? Dat het net is of iedereen eroverheen heeft gekeken?
En dan na een week: "kijk eens wat ik tegenkom :)F ! Hoe komt dat daar nou terecht?!" O:)

Nou, op dit moment heb ik het gevoel dat iedere actie verdacht is, dus ik denk dat ik er maar niks over zeg en hem gewoon een keer terug zet als de rest al naar huis is. En dan mag een ander wel verrast reageren als de lijmpotjes inééns weer terug zijn. O:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:50

Urbanus schreef:
kiki1976 schreef:
Ik vind het wel erg om te lezen dat degene gelijk beschuldigd wordt van incest terwijl we niet eens weten of ze elkaar überhaupt wel aangeraakt hebben.
Kijk of je het nu wel of niet goedkeurt wat is er gebeurt is een ander verhaal.

Dat is waar, ik heb het zo genoemd, maar ik bedoel, anders noem je het geen kwartetje, toch? Je noemt het ook geen trio als twee seks hebben en de derde ligt er naast te slapen.

Nee maar ze hoeven niet aan elkaar gezeten te hebben toch? Ook met trio kan dit zo zijn.
Alleen de mannen met de vrouwen.

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 11:55

Dat is waar!

Maar hebben die vriendjes dan om de 3 stootjes van zusjes gewisseld?

Het is gewoon, ik blijf het viezig vinden. Sorry.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:56

Misschien als een soort ezeltje prik?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:58

Ezeltje pik dan meer... :))

Sorry. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 11:59

Ik vind die schoondochter van Dr Phil met haar zusjes dus ook echt grensoverschrijdend. Ja. Ik ben gewoon minder openminded dan ik graag denk.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:59

Urbanus schreef:
Dat is waar!

Oke oke oke maar dit rijst bij mij een vraag op!
Wanneer is het incest?
Als ze daadwerkelijk seksuele handelingen bij elkaar verricht hebben, of als ze in contact zijn geweest met elkaars lichaamssappen?
Want als ze om de drie stootjes gewisseld hebben dan hebben zijn de lichaamssappen met elkaar in contact gekomen en is het dan incest... Of niet?

Mijn ADHD hoofd slaat nu op tilt :') _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 12:03

Ik weet niet waarom ik dit ging googlen maar ik heb even genoeg internet gehad voor vandaag.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:04

Urbanus schreef:
Dat is waar!

Nou zeg, 3 is dan wel heel karig hoor :roll:

M_D_H

:') _O-
Would you care to share? Dat voorkomt dat ik moet gaan googlen :+

Anoniem

Ik heb al bijzonder veel gedaan en meegemaakt in mijn leven, maar voor het eerst draait mijn maag wel een in dit topic -O- voor mij is dit absoluut een gevalletje incest.
Of ze elkaar nu hebben aangeraakt of niet. Wat is het volgende?

Ik vind het niet oké om dit zomaar online te gooien, al dan niet anoniem.. het blijft een paardenforum! Hier lezen ook kinderen mee.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:05

M_D_H schreef:
Urbanus schreef:
Dat is waar!

Oke oke oke maar dit rijst bij mij een vraag op!
Wanneer is het incest?
Als ze daadwerkelijk seksuele handelingen bij elkaar verricht hebben, of als ze in contact zijn geweest met elkaars lichaamssappen?
Want als ze om de drie stootjes gewisseld hebben dan hebben zijn de lichaamssappen met elkaar in contact gekomen en is het dan incest... Of niet?

Mijn ADHD hoofd slaat nu op tilt :') _O-
Je vergeet agenda punt 6:

- Wel of geen jasje?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:08

Ja, maar wissel je dan dat jasje om elke 3 stoten?
Dan mag je wel een enorme lading aan condooms hebben zeg :o

Biecht: Ik vind het onzin dat mensen zich altijd maar moeten gedragen omdat er kinderen bij zijn.
Zaken verzwijgen omdat kinderen kunnen meelezen zorgt er niet voor dat de kinderen dan beschermd zijn hoor, het zorgt er juist voor dat ze onbeschermd zijn omdat ze geen referentiekaders hebben tussen wat oke is en wat niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:09

Dan hebben wij andere waarden en normen, niets mis mee.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:11

True :j
In mijn optiek kun je kinderen maar beter wapenen en beschermen door ze alle informatie te geven die ze wellicht ooit nodig hebben.
Ze dom of klein houden is mijn inziens niet verstandig en juist een gevaar voor later :j

Maar goed, dat wellicht weer een andere discussie :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 12:11

Hoewel ik vind dat dit bericht nooit geplaatst had mogen worden, vind ik het onzin dat kinderen erbij betrokken worden. Kinderen hebben zonder toezicht niks te zoeken op het internet.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:11

Urbanus schreef:
MDH, je hebt gelijk maar toch vind ik het echt nasty. Sorry :')

Ik sluit mij hier bij aan. Het klopt gewoon niet, maar goed ieder zijn eigen ding zullen we maar zeggen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:12

M_D_H schreef:
Ja, maar wissel je dan dat jasje om elke 3 stoten?
Dan mag je wel een enorme lading aan condooms hebben zeg :o

Biecht: Ik vind het onzin dat mensen zich altijd maar moeten gedragen omdat er kinderen bij zijn.
Zaken verzwijgen omdat kinderen kunnen meelezen zorgt er niet voor dat de kinderen dan beschermd zijn hoor, het zorgt er juist voor dat ze onbeschermd zijn omdat ze geen referentiekaders hebben tussen wat oke is en wat niet.
Dat zou ik dan weer niet doen, latex is onwijs slecht voor het milieu.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:14

Oh god wat heb ik gestart door dit door te sturen _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 12:17

En ik vind wel dat kinderen beschermd moeten worden in de informatie die ze krijgen.

Ik heb nu een drie- en vierjarige en ze krijgen echt wel seksuele voorlichting, maar alles gedoseerd. Ze hoeven van mij echt nog niet te weten wat seks is, maar ze weten wel waar baby's vandaan komen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:18

absque_dubio schreef:
Summerfly schreef:
Geen hele smeuïge biecht en ik weet dat de groene Bokkers het niet leuk vinden als je het over andere Bokkers hebt, maar..
Ik heb al een tijd iemand op foei staan omdat diegene in een eerder topic bijzonder racistisch en vooral heel kinderachtig reageerde, en ik dat een beetje zat werd. Helaas is deze Bokker echt mega actief en reageert in. letterlijk. ieder. topic. Vaak meerdere keren per pagina. En ik vind dat zoooo tenenkrommend irritant, omdat je nog steeds een melding tussendoor ziet dat diegene gereageerd heeft en ook quotes gewoon nog zichtbaar zijn. Ik zou me er niet zo aan moeten ergeren, maar elke keer als ik hun gebruikersnaam zie denk ik “ugh, gaat die weer _-:(“ want zo zinnig reageren ze meestal ook niet. :x

Hier exact hetzelfde. Lijkt wel alsof de bokker die ik op de foei lijst heb gezet spontaan in alle topics actief is. 8)7

Zwaait even naar jullie :j
Maar dan wel het balkje eerst open klikken :')

Betreft het wel/niet incest gebeuren.
Voor mij staat incest gelijk aan geen wederzijdse goedkeuring.
Dat kan dan misschien niet de letterlijke betekenis zijn van het woord. Maar denk wel dat dit toch de eerste gedachte is bij veel mensen bij incest.
Hier was een wederzijds goedvinden en dan denk ik, ze gaan maar lekker hun gang. Want niemand word geschaad.

verootjoo

Ik vind het bizar dat er van de vreemdgaan posts wordt gesmuld en dat die zussenpost zo wordt veroordeeld.

Er is niemand beschadigd, niemand gedwongen, er is geen kind van gekomen. Ik vind niet dat dit veroordeeld hoeft te worden op internet, ook al zou je dit zelf nooit doen.

Ik zou alle biechten hier nooit zelf voor kiezen (ok, behalve alle veel te veel slecht eten biechten) maar lees mee, vind het grappig of niet, maar het de grond intrappen vind ik niet kunnen. oliebol happens nu eenmaal en als er niemand door beschadigd is, is er geen probleem.

Jolien87

Ik moet ook zeggen dat ik de associatie tussen 'zussen' en 'seks' ingewikkeld vind.

Jester_

xPabloBokt schreef:
fleurtjeuh schreef:
Dan zal ik mijn eigen biecht van gisteren maar vertellen
Ik heb gisteren een pak kinder bueno's en anderhalf pak koekjes leeggegeten en een pizza als avondeten.
Ik ben een ontzettende stress\emotie eter..

Ik heb gisteravond een zak dorito's, een hele pot salsa, een 25CM New York style van de NYP en een 100ml Ben en Jerry's weggewerkt op 3 uur tijd. Oh en 1L vanille cola op.

Lang leve tentamenstress :D

Hierdoor voel ik me wel minder schuldig over mijn koekje die k net heb gegeten :')