Zometeen nog celebratory nacho's in de bios omdat mijn tentamen goed ging en daarna weer quasi gezond doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Jolien87 schreef:Er is een bak lijmpotjes van de aardbodem verdwenen op mijn werk. Niemand weet waar die is.
Inmiddels staat de bak nu al een tijdje in mijn kast, te wachten tot ik hem stiekem weer kan terugzetten in het magazijn.
![]()
Is er een plekje in het magazijn waar je ze een soort van kan verstoppen? Dat het net is of iedereen eroverheen heeft gekeken?
En dan na een week: "kijk eens wat ik tegenkom! Hoe komt dat daar nou terecht?!"
Urbanus schreef:kiki1976 schreef:Ik vind het wel erg om te lezen dat degene gelijk beschuldigd wordt van incest terwijl we niet eens weten of ze elkaar überhaupt wel aangeraakt hebben.
Kijk of je het nu wel of niet goedkeurt wat is er gebeurt is een ander verhaal.
Dat is waar, ik heb het zo genoemd, maar ik bedoel, anders noem je het geen kwartetje, toch? Je noemt het ook geen trio als twee seks hebben en de derde ligt er naast te slapen.
Urbanus schreef:Dat is waar!
Maar hebben die vriendjes dan om de 3 stootjes van zusjes gewisseld?
Het is gewoon, ik blijf het viezig vinden. Sorry.
M_D_H schreef:Je vergeet agenda punt 6:Urbanus schreef:Dat is waar!
Maar hebben die vriendjes dan om de 3 stootjes van zusjes gewisseld?
Het is gewoon, ik blijf het viezig vinden. Sorry.
Oke oke oke maar dit rijst bij mij een vraag op!
Wanneer is het incest?
Als ze daadwerkelijk seksuele handelingen bij elkaar verricht hebben, of als ze in contact zijn geweest met elkaars lichaamssappen?
Want als ze om de drie stootjes gewisseld hebben dan hebben zijn de lichaamssappen met elkaar in contact gekomen en is het dan incest... Of niet?
Mijn ADHD hoofd slaat nu op tilt![]()
M_D_H schreef:Dat zou ik dan weer niet doen, latex is onwijs slecht voor het milieu.Ja, maar wissel je dan dat jasje om elke 3 stoten?
Dan mag je wel een enorme lading aan condooms hebben zeg
Biecht: Ik vind het onzin dat mensen zich altijd maar moeten gedragen omdat er kinderen bij zijn.
Zaken verzwijgen omdat kinderen kunnen meelezen zorgt er niet voor dat de kinderen dan beschermd zijn hoor, het zorgt er juist voor dat ze onbeschermd zijn omdat ze geen referentiekaders hebben tussen wat oke is en wat niet.
absque_dubio schreef:Summerfly schreef:Geen hele smeuïge biecht en ik weet dat de groene Bokkers het niet leuk vinden als je het over andere Bokkers hebt, maar..
Ik heb al een tijd iemand op foei staan omdat diegene in een eerder topic bijzonder racistisch en vooral heel kinderachtig reageerde, en ik dat een beetje zat werd. Helaas is deze Bokker echt mega actief en reageert in. letterlijk. ieder. topic. Vaak meerdere keren per pagina. En ik vind dat zoooo tenenkrommend irritant, omdat je nog steeds een melding tussendoor ziet dat diegene gereageerd heeft en ook quotes gewoon nog zichtbaar zijn. Ik zou me er niet zo aan moeten ergeren, maar elke keer als ik hun gebruikersnaam zie denk ik “ugh, gaat die weer“ want zo zinnig reageren ze meestal ook niet.
Hier exact hetzelfde. Lijkt wel alsof de bokker die ik op de foei lijst heb gezet spontaan in alle topics actief is.
xPabloBokt schreef:fleurtjeuh schreef:Dan zal ik mijn eigen biecht van gisteren maar vertellen
Ik heb gisteren een pak kinder bueno's en anderhalf pak koekjes leeggegeten en een pizza als avondeten.
Ik ben een ontzettende stress\emotie eter..
Ik heb gisteravond een zak dorito's, een hele pot salsa, een 25CM New York style van de NYP en een 100ml Ben en Jerry's weggewerkt op 3 uur tijd. Oh en 1L vanille cola op.
Lang leve tentamenstress