Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Ho nee. Er was een mondeling akkoord. Dus vriend is akkoord gegaan en heeft achteraf zijn staart ingetrokken. Daarop is het fout gelopen. Spijtig voor TS dat het akkoord nog niet op papier stond.
Moestuin schreef:Anjali: Nou zeker is dit spijtig voor TS want in die overeenkomst stonden voorwaarden over de terugbetaling van haar investering. Nu heeft TS niets meer. Geen huis (alhoewel ik hoop dat ze de tijd krijgt om wat te zoeken) heel wat euro’s minder en over de relatie zwijg ik maar.
anjali schreef:Moestuin schreef:Anjali: Nou zeker is dit spijtig voor TS want in die overeenkomst stonden voorwaarden over de terugbetaling van haar investering. Nu heeft TS niets meer. Geen huis (alhoewel ik hoop dat ze de tijd krijgt om wat te zoeken) heel wat euro’s minder en over de relatie zwijg ik maar.
Dat geld hoort hij haar zowiezo terug te geven als hij haar uit het huis zet.Volgens mij mag je iemand niet eens zomaar op straat zetten maar moet je dan een gelijkwaardig ander onderkomen regelen.
anjali schreef:Moestuin schreef:Anjali: Nou zeker is dit spijtig voor TS want in die overeenkomst stonden voorwaarden over de terugbetaling van haar investering. Nu heeft TS niets meer. Geen huis (alhoewel ik hoop dat ze de tijd krijgt om wat te zoeken) heel wat euro’s minder en over de relatie zwijg ik maar.
Dat geld hoort hij haar zowiezo terug te geven als hij haar uit het huis zet.Volgens mij mag je iemand niet eens zomaar op straat zetten maar moet je dan een gelijkwaardig ander onderkomen regelen.
Poekkie schreef:Dat maakt niet uit, mijn vriend woont hier ook al een jaar maar zijn domicilie staat niet hier…
anjali schreef:@BeFunny: Ze woont daar al 1,5 jaar, dan moet ze toch wel officieel op dat adres zijn ingeschreven anders kun je toch ook geen officiele post ontvangen etc.?
Needje schreef:Nou weet ik niet wat ts afgelopen 1,5 jaar betaald heeft aan hem. Aangezien het nu pas ging over meebetalen. Als zij 1,5 jaar gratis gewoond heeft en alleen helft van cv betaald heeft zou ik dat niet terug hoeven.
Janine1990 schreef:*knip*
Wat ik je wel echt wil meegeven, neem echt de tijd om te ontdekken wat JIJ wilt! Het is zó belangrijk om dat van jezelf te weten. En aangezien je een kinderwens hebt (ik heb vriendinnen in de 40 die er mee bezig zijn, Halle Berry was 46!! Zolang er geen medische bezwaren zijn (en daar zijn testen voor tegenwoordig!) kan je wellicht nog wel even mee), zou ik me ook vooral afvragen: Wat is de ideale wereld volgens jou waar JOUW kind in opgroeit? Welke normen en waarden wil je hem of haar meegeven? Past de relatie met jouw huidige partner in dat beeld?
En plaats jezelf ook eens buiten de situatie. Wat zou je ervan vinden als een vriendin van je dit overkwam? Wat zou je haar aanraden?
*knip*