Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Urbanus schreef:Daar is toch niets mis mee?Maar voorproeven ook echt.
Brb even kotsen in m'n eigen mond.
#Fieldresearch
daffodil schreef:Ik lees ook nog steeds mee hoor maar ben ook de afdeling saai denk ik, fors bezet en dat bevalt volkomen prima. Moet altijd wel lachen als mensen vragen waar wij elkaar van kennen want dat is bij sommigen toch genant ofzo? Ik blaat dat er gelijk uit want ik vind dat geen geheim maar sommigen doen daar echt spastisch over.
Urbanus schreef:En betekent voorproeven dan dat je de seks niet afmaakt? Even lafjes er in hangen en dan later verder?
daffodil schreef:Ik zou echt nooit kunnen daten met een tandarts....dat trek ik niet. Het idee dat ie even gaat vertellen over iemand in de stoel, het angstzweet breekt me uit.
Winged schreef:Urbanus schreef:Maar niets kan tegen mijn romantische droom over Giel Beelen op. Dat was echt pure trauma.
Oh mijn godDat kan ik mij voorstellen. Hoeveel therapiesessies heb je nodig gehad?
Vjestagirl schreef:daffodil schreef:Ik zou echt nooit kunnen daten met een tandarts....dat trek ik niet. Het idee dat ie even gaat vertellen over iemand in de stoel, het angstzweet breekt me uit.
Hahaha ik scharrel met een tandarts. Een ontzettend sexy Spanjaard van 31, onwijs mooi lichaam. We hebben het nooit over zijn werk...