Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisafox schreef:Dank voor jullie geruststelling en afleiding met de detoure in ergernissen.
Helaas kan ik echt niet slapen en daar erger ik mij echt heel hard daaraan.
de inschrijving sluit binnen 23 uur en sta 2de, 3de en 4de. Het zijn nieuwbouwwoningen naast elkaar.
Ik wil het zo graag! ik woon nu al 30 jaar bij een van mijn ouders en het is nu gewoon klaar.
Ik heb ook hele specifieke eisen omdat ik heel slecht tegen geluid kan en ik niet goed kan traplopen door zenuwschade, de appartementen die aanboden worden zijn zo oud dat je zeker kunt weten dat je de buren kan horen plassen.
Ik heb nu 2 keer gereageerd op huizen en allebei de keren werd ik gewaarschuwd door de woningbouwvereniging dat er in het verleden geluidsoverlast is ervaren door de vorige huurder.
De paniek kruipt langzaam heel erg omhoog, de ene kant wil ik het super graag maar de andere kant durf ik het eigenlijk niet.
Loeky01 schreef:Ik heb alweer drie ochtenden op rij giga moeite met opstaan. Dit probleem heb ik al jaren en is soms wat minder maar nu is het weer volle bak. Super irritant
MCE schreef:erger me er aan dat er alleen maar ergernissen zijn
beleven we dan niets leuks??
MarlindeRooz schreef:DiscoDipp schreef:Boostervaccinatie net gehad. Koorts, jeuk, hartkloppingen en lage bloedruk in 3.2.1
Direct al?
Want ik moet morgen daarna 20-25 min alleen naar huis fietsen.