Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muze schreef:Wat een gejank. Ik word al jaren met regelmaat “ gediscrimineerd “ omdat ik bepaalde dingen niet kan en vele met mij. Idd mensen in een rolstoel, dove en blinde mensen, mensen die niet kunnen praten, noem t maar.
En dan hebben we… de mensen die anti oplossingen zijn. En dan staat de wereld opeens op z’n kop.
DuoPenotti schreef:zullen ze dat in Weert (SjG) en Venlo (VieCuri) ook zeggen?
Dacht dat het na 1,5 jaar wel duidelijk is dat niet elk ziekenhuis het even druk heeft.
Eretria schreef:DuoPenotti schreef:zullen ze dat in Weert (SjG) en Venlo (VieCuri) ook zeggen?
Dacht dat het na 1,5 jaar wel duidelijk is dat niet elk ziekenhuis het even druk heeft.
Dus moet je maar weer het hele land beperkingen op gaan leggen? Denk dat het na 1,5 jaar wel duidelijk is dat de maatregelen en vaccinaties geen moer helpen.
Oscar schreef:Ik meen dat ook te zien.
Wel blijf ik het belachelijk vinden dat we in een rijk en ontwikkeld land blijkbaar geen 1000-ofweetikveelwat ziekenhuizenbedden met bijbehorende medewerkers weten te regelen. Als die basis beter was geweest, dan had dat ook al een hoop problemen gescheeld.
Oscar schreef:Wel blijf ik het belachelijk vinden dat we in een rijk en ontwikkeld land blijkbaar geen 1000-ofweetikveelwat ziekenhuizenbedden met bijbehorende medewerkers weten te regelen. Als die basis beter was geweest, dan had dat ook al een hoop problemen gescheeld.
Oscar schreef:Tuurlijk, ergens zal er een grens aan zitten, absoluut. En ik heb er ook niet genoeg verstand van om te weten of het nou 10.000 of 16.000 bedden zijn. Ik weet wel dat de capaciteit niet toereikend is en niet zo'n beetje te weinig..... en dat er ook niks gedaan lijkt te worden om het te verbeteren.
Shadow0 schreef:Gek, ik zie een heel ander patroon. Als we maatregelen nemen, nemen de besmettingen en de problemen af. Als we de maatregelen vervolgens (te snel) weer loslaten en geen voorzorgen treffen nemen de problemen en besmettingen toe. Misschien is er een verband tussen die 2.
Eretria schreef:DuoPenotti schreef:zullen ze dat in Weert (SjG) en Venlo (VieCuri) ook zeggen?
Dus moet je maar weer het hele land beperkingen op gaan leggen? Denk dat het na 1,5 jaar wel duidelijk is dat de maatregelen en vaccinaties geen moer helpen.