Eulogy schreef:... maar heb wel een paar foto's die ik kan pb'en mocht iemand benieuwd zijn
Heb je daar net zo'n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Wat leuk Juval, mooie foto's en vind het zo met de koeien en het paard ook echt heel leuk!
Amandanana, gaat hard ook bij jullie zeg! Echt super benieuwd naar jouw bruiloft trouwens, klinkt heel gaaf allemaal. En ja, ik ben er ook een beetje zenuwachtig voor, zijn ouders de hele dag bij elkaarMaar komt vast goed, bij jou ook!
Ik heb mijn jurk vandaag voor het laatst gepast en ben er zooo blij meeHij zit echt als gegoten en kan er een stuk makkelijker in lopen nu ie niet meer veel te lang is, haha. Daar maakte ik me nog een beetje zorgen over maar is nu dus prima. Ik was alleen naar m'n afspraak gegaan vandaag maar heb wel een paar foto's die ik kan pb'en mocht iemand benieuwd zijn
annepaardoes schreef:M_D_H hoe was jullie dag gisteren?!?!
M_D_H schreef:annepaardoes schreef:M_D_H hoe was jullie dag gisteren?!?!
Tjah...
Wat zal ik er van zeggen...
Het is een dag die ik niemand gun
Het feest was echt geweldig, we hebben zoveel plezier gehad, hele goede band, de dansvloer was constant vol. Het was echt geweldig.
Maar wel heel dubbel...
Want in de ochtend is mijn schoonmoeder met een hersenbloeding op de ic terecht gekomen en helaas hebben we in de middag te horen gekregen dat dit niet meer goed komt.
Ze hebben haar in de middag afgekoppeld en we zijn nu (vandaag) nog steeds in afwachting tot het moment dat het afgelopen is.
Wij hebben erg getwijfeld wat we moesten doen, maar mijn schoonvader vertelde ons dat mijn schoonmoeder wilde dat het door zou gaan. Mijn schoonvader zelf, als ook mijn schoonzus vonden het ook belangrijk dat het door ging. En dus hebben we besloten om het alsnog door te laten gaan.
Het was heel moeilijk en emotioneel, zeker de opstart (visagie heeft mij pas laat in de make-up kunnen zetten door alle tranen) de ceremonie was enorm zwaar. Maar de 2 beste maten van mijn man en mijn broertje hebben mijn man naar het altaar begeleid en echt goed gesteund. En uiteindelijk was het feest, ondanks de emotionele momenten, wel echt geweldig.
Maar we zaten en zitten nog steeds echt in een enorme rollercoaster.
Ik ben wat dat betreft blij dat wij vorig jaar ook al een keer getrouwd zijn, en dat mijn schoonmoeder, of eigenlijk mijn gehele schoonfamilie, het toen wel mee gemaakt heeft!