Trouwen in 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 20:36

Eulogy schreef:
... maar heb wel een paar foto's die ik kan pb'en mocht iemand benieuwd zijn :D

Heb je daar net zo'n lekkere goede kont in als in de foto die je eerder stuurde? _/-\o_

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 21:17

pimaude schreef:
Eulogy schreef:
... maar heb wel een paar foto's die ik kan pb'en mocht iemand benieuwd zijn :D

Heb je daar net zo'n lekkere goede kont in als in de foto die je eerder stuurde? _/-\o_

_O-

Deze foto is van de voorkant, sorry :D :D

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 22:22

Ik kan jullie niet helemaal bijhouden... Onze bruiloft is al over 2 maanden en volgens mij sta ik er iets te makkelijk in. We doen er vrij weinig aan. De hoofdlijnen zijn wel ongeveer geregeld. Maar volgens mij ga ik nog heel veel 'oeps, niet aan gedacht'-momentjes krijgen...

Ky, wat fijn dat jullie eindelijk naar de locatie konden om alles uit te zoeken!

Laughterline, gave fotografen heb je uitgezocht. :D

Vanny, jullie hebben dus zo'n speciale BABS? Wij hebben Dirk ook voorbij zien komen! Hij had even geleden zo'n winactie en dat leek ons wel wat. Maar we zijn uiteindelijk vergeten om mee te doen. :+

Juval, wat een dierbare fotos! En wat een fijn nieuws m.b.t. je schoonzus.

Ik zag ook spectaculaire bestemmingen voorbij komen voor de huwelijksreis. Lekkerrrrr

Zien, Eulogy!

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 09:35

Wat denk je dan te missen? Heb je online gekeken naar een lijst? Misschien staan er waardevolle dingen op.

Zolang ze locatie, muziek, babs/gemeente en gasten geregeld zijn ben je al een eind !

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 16:09

Eulogy schreef:
Wat leuk Juval, mooie foto's en vind het zo met de koeien en het paard ook echt heel leuk!

Amandanana, gaat hard ook bij jullie zeg! Echt super benieuwd naar jouw bruiloft trouwens, klinkt heel gaaf allemaal. En ja, ik ben er ook een beetje zenuwachtig voor, zijn ouders de hele dag bij elkaar :') Maar komt vast goed, bij jou ook!

Ik heb mijn jurk vandaag voor het laatst gepast en ben er zooo blij mee :D Hij zit echt als gegoten en kan er een stuk makkelijker in lopen nu ie niet meer veel te lang is, haha. Daar maakte ik me nog een beetje zorgen over maar is nu dus prima. Ik was alleen naar m'n afspraak gegaan vandaag maar heb wel een paar foto's die ik kan pb'en mocht iemand benieuwd zijn :D

Show show show! :D

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 14:37

amandananana: Wat een geld voor een photobooth! :wow: daar kun je ook genoeg andere dingen van doen.

_Lorette_: Ach, soms heb je ook gewoon even tijd nodig om te bedenken wat er nodig is en wat je wil. Ik deel je gevoel wel een beetje. Dat veranderd alleen elke keer nadat we met onze ceremoniemeesters rond te tafel hebben gezeten. :')

Het gaat nu echt snel. Over exact 5 weken zitten we na te genieten van de trouwdag die we de dag ervoor hebben gehad. Deze week gaan we naar de locatie waar we de taart aansnijden en de lunch hebben om te bespreken hoe we het willen hebben. Als het goed is krijgen we binnenkort ook een proefsessie van de cakesoorten en vullingen die we hebben gekozen voor onze taart.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 14:41

M_D_H hoe was jullie dag gisteren?!?! :):)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 18:20

annepaardoes schreef:

Tjah...
Wat zal ik er van zeggen...

Het is een dag die ik niemand gun :n

Het feest was echt geweldig, we hebben zoveel plezier gehad, hele goede band, de dansvloer was constant vol. Het was echt geweldig.

Maar wel heel dubbel...
Want in de ochtend is mijn schoonmoeder met een hersenbloeding op de ic terecht gekomen en helaas hebben we in de middag te horen gekregen dat dit niet meer goed komt.
Ze hebben haar in de middag afgekoppeld en we zijn nu (vandaag) nog steeds in afwachting tot het moment dat het afgelopen is.

Wij hebben erg getwijfeld wat we moesten doen, maar mijn schoonvader vertelde ons dat mijn schoonmoeder wilde dat het door zou gaan. Mijn schoonvader zelf, als ook mijn schoonzus vonden het ook belangrijk dat het door ging. En dus hebben we besloten om het alsnog door te laten gaan.
Het was heel moeilijk en emotioneel, zeker de opstart (visagie heeft mij pas laat in de make-up kunnen zetten door alle tranen) de ceremonie was enorm zwaar. Maar de 2 beste maten van mijn man en mijn broertje hebben mijn man naar het altaar begeleid en echt goed gesteund. En uiteindelijk was het feest, ondanks de emotionele momenten, wel echt geweldig.

Maar we zaten en zitten nog steeds echt in een enorme rollercoaster.

Ik ben wat dat betreft blij dat wij vorig jaar ook al een keer getrouwd zijn, en dat mijn schoonmoeder, of eigenlijk mijn gehele schoonfamilie, het toen wel mee gemaakt heeft!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 18:40

Jeetje wat ontzettend heftig, heel veel sterkte voor jullie allemaal :(:) Fijn dat ze er vorig jaar inderdaad wel bij geweest zijn en dat jullie uiteindelijk toch nog een mooie dag hebben gehad.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 19:35

Wat heftig M_D_H, veel sterkte voor jullie. Fijn dat jullie toch nog een mooi feest hebben gehad en inderdaad mooi dat je volledige schoonfamilie er vorig jaar wel bij is geweest.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 20:14

Wat heftig... Heel veel sterkte voor jullie :(:)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 20:15

Jeetje, wat ontzettend verdrietig (en wat een schrik!) van je schoonmoeder... En dan net op jullie dag. Wat is het fijn dat jullie eerder al getrouwd zijn! Dan heeft ze dat in elk geval mee kunnen maken. Dat jullie er nog een mooie dag van hebben kunnen maken, vind ik ontzettend knap.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 20:36

wat naar, heel veel sterkte M_D_H.

Toch fijn dat het feest geslaagd was, maar heel dubbel allemaal. :(:)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 21:07

M_D_H: oh wat verschrikkelijk! Wat zo’n fijne dag had moeten zijn hangt nu zo’n donkere wolk boven. Wat moet dat vreselijk zijn geweest.
Een kleine troost dat jullie nog wel een fijn feest hebben gehad.
Heel veel sterkte.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 21:36

Oh nee wat ontzettend heftig zeg! Heel veel sterkte voor jullie allemaal :(:) en idd knap dat je het toch door hebt laten gaan ook voor je schoonmoeder.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 00:24

M_D_H schreef:
annepaardoes schreef:

Tjah...
Wat zal ik er van zeggen...

Het is een dag die ik niemand gun :n

Het feest was echt geweldig, we hebben zoveel plezier gehad, hele goede band, de dansvloer was constant vol. Het was echt geweldig.

Maar wel heel dubbel...
Want in de ochtend is mijn schoonmoeder met een hersenbloeding op de ic terecht gekomen en helaas hebben we in de middag te horen gekregen dat dit niet meer goed komt.
Ze hebben haar in de middag afgekoppeld en we zijn nu (vandaag) nog steeds in afwachting tot het moment dat het afgelopen is.

Wij hebben erg getwijfeld wat we moesten doen, maar mijn schoonvader vertelde ons dat mijn schoonmoeder wilde dat het door zou gaan. Mijn schoonvader zelf, als ook mijn schoonzus vonden het ook belangrijk dat het door ging. En dus hebben we besloten om het alsnog door te laten gaan.
Het was heel moeilijk en emotioneel, zeker de opstart (visagie heeft mij pas laat in de make-up kunnen zetten door alle tranen) de ceremonie was enorm zwaar. Maar de 2 beste maten van mijn man en mijn broertje hebben mijn man naar het altaar begeleid en echt goed gesteund. En uiteindelijk was het feest, ondanks de emotionele momenten, wel echt geweldig.

Maar we zaten en zitten nog steeds echt in een enorme rollercoaster.

Ik ben wat dat betreft blij dat wij vorig jaar ook al een keer getrouwd zijn, en dat mijn schoonmoeder, of eigenlijk mijn gehele schoonfamilie, het toen wel mee gemaakt heeft!

Het was een prachtige ceremonie met een lach en een traan :knuffel:

Als ik iets voor jullie kan doen moet je het laten weten :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 01:02

Oh jeetje de nachtmerrie van iedereen denk ik... heel veel sterkte gewenst!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-22 07:03

Oh wat heftig MDH.. heel veel sterkte voor jullie.

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 09:34

He MDH,
Wat een akelige situatie..

Sterkte!! :(:)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:57

Oh jeetje wat heftig,heel veel sterkte.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 12:32

M_D_H heel veel sterkte voor jullie. Vind het ook heel knap dat jullie het hebben laten doorgaan en ook wel 'mooi' omdat je schoonmoeder dat wilde.

_Patriesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 13:16

Heftig M_D_H, heel veel sterkte!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 22:58

Hoe is het met jullie, M_D_H? :(:)

Wij hebben vandaag maar eens trouwkaarten verstuurd. Ik gebruik overigens wel een (deel van een) checklist, namelijk die van The Perfect Wedding. Die checklist is altijd boos op mij, omdat ik sommige taken blijkbaar al een jaar geleden of ergens in september had moeten afvinken. :P

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 01:21

Hallo bruiden van bokt. Ik heb jullie hulp/mening hard nodig.

Een vriend van mijn vriend gaat trouwen en de uitnodiging kregen we gister in de bus. Hartstikke leuk natuurlijk! Nu vind ik de social pressure van dit soort events kwa kleding verschrikkelijk. Maar goed moet toch iets aan wat niet uit de toon valt dus wil mijn uiterste best doen.

Summer chique is de dress code dus vrij algemeen geloof ik. Wit dragen is natuurlijk uit den boze. Nu zag ik dit jurkje (ivoorwit met diverse kleuren print erop) :Afbeelding

Kan dit? Of is dit ook not done en moet ik elke vorm van wit maar gewoon vermijden? Ik vind het jurkje leuk en ook nog enigzins bij mij passen namelijk. :o

Of sla ik de plank sowieso al enorm mis? :=

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 01:35

Ik vind het leuk! Ik zou dit ook niet per se zien als wit, het is de hoofdkleur maar het is duidelijk niet... Trouwjurk wit zeg maar :+ Maar goed, ik ben vrij makkelijk met dit soort dingen dus ik ben misschien niet de beste raadgever. Kun je het niet gewoon vragen? Of kan je vriend het misschien aan zijn vriend vragen? Ik heb ook van best wat gasten dit soort vragen gehad :j