Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:08

_Kellyy schreef:
Zo deed ik dat ook wel eens inderdaad.
Ik knap dat het bij jou andere resultaten oplevert Kanzi! :P

Vanmorgen weer 3 windlichtjes verkocht. Zometeen even inpakken en klaarmaken voor verzending. Heb het idee dat de etalage toch wel mee helpt. Ook veel meer mensen die dingen als favoriet markeren. Nog even afwachten of daar ook wat uitrolt.

Ik had mijn ‘kast’ ook in de etalage gezet. Veel meer verkocht. Krijg 1 gratis boost, dat artikel heb ik ook verkocht.

caro29

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:10

Ik heb hem 1x met korting in de etalage gezet. Geen enkele reactie. Meestal bij een nieuw item komen er weer reacties

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:29

L_iek schreef:
Ik had mijn ‘kast’ ook in de etalage gezet. Veel meer verkocht. Krijg 1 gratis boost, dat artikel heb ik ook verkocht.

Hoe heb jij die gratis boost gekregen?
Ik moet zeggen dat ik er voordat ik hem in de etalage had gezet ook nieuwe items had opgezet. Dus 100% zeker weten dat het door de etalage kwam, weet ik niet..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:51

Ik heb nu laarzen geboost, ze zijn flink aan de prijs dus als ik ze verkoop zou dat heel fijn zijn.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:26

Ik heb net Gabor laarzen voor 10 euro gescoord op Vinted. *\o/*
Kan niet wachten tot ze er zijn.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:38

Kanzi schreef:
Haha, grappig, ik woon in Geel.
Als ik dat invoer in de zoekbalk krijg ik allemaal gele artikelen te zien. :D

Ik woon in Turnhout en heb al 2 keer iets opgehaald in Geel :)
Ik zocht niet op Geel maar ik vond het dichtbij genoeg om het zelf op te halen.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:59

_Kellyy schreef:
L_iek schreef:

Hoe heb jij die gratis boost gekregen?
Ik moet zeggen dat ik er voordat ik hem in de etalage had gezet ook nieuwe items had opgezet. Dus 100% zeker weten dat het door de etalage kwam, weet ik niet..

Uhm, geen idee eigenlijk? Had een bericht van Vinted dat ik 1 gratis boost had.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 16:25

Waarschijnlijk net als bij mij, ik had twee gratis boosts gekregen, omdat mijn artikelen wegens een storing twee dagen niet in de etalage gestaan hadden

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 16:27

Ah ja, dat zou inderdaad kunnen. Bij mij werkte het vrijwel gelijk (na een half uurtje ofzo).

Klinkt als een goede koop @deedee19.
Voor dure laarzen/schoenen kan het wellicht zinvol zijn Pantykous. Dan haal je het er wel uit bij de verkoop.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 17:56

Nou ik heb mn jumpsuit binnen en ik ben best wel pissig! De pijpen zijn ingekort?!?! Stond niet in de advertentie, verder wel uitgebreide beschrijving, ziet er niet uit ze komen nu tot halverwege mijn kuiten! Ben benieuwd hoe ze dit wil gaan oplossen...

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:05

corinep schreef:
Nou ik heb mn jumpsuit binnen en ik ben best wel pissig! De pijpen zijn ingekort?!?! Stond niet in de advertentie, verder wel uitgebreide beschrijving, ziet er niet uit ze komen nu tot halverwege mijn kuiten! Ben benieuwd hoe ze dit wil gaan oplossen...

*hahahaha*, mag ik stiekem lachen? ben een beelddenker.....

dat is ook een van de redenen waarom ik geen broeken meer koop.
ook al enkele exemplaren gehad die al 3/4 broek door het leven konden bij mij.... :+

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:13

tengeltje11 schreef:
corinep schreef:

*hahahaha*, mag ik stiekem lachen? ben een beelddenker.....

dat is ook een van de redenen waarom ik geen broeken meer koop.
ook al enkele exemplaren gehad die al 3/4 broek door het leven konden bij mij.... :+

Naja iemand uitlachen is niet heel aardig maar vooruit.

Ik heb deze jumpsuit al gehad dus wist zeker dat hij goed zou passen, de wasmachine had mijn vorige opgegeten. Daarom had ik er ook iets meer voor betaald dan dat ik normaal zou doen. Balen...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:13

Oef... :(:) Er bestaat ook niet toevallig een zomer-model van met kortere pijpen ofzo...? :=

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:16

of helemaal inkorten dat je een short model krijgt?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:22

dat is nu eigenlijk best wel in hoor, zo'n 4/5 pijpen! :+

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:27

Dat is zeker balen, vooral als je wat meer betaald hebt. Ik hoop dat het opgelost kan worden met de verkoper.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:21

pmarena schreef:
Oef... :(:) Er bestaat ook niet toevallig een zomer-model van met kortere pijpen ofzo...? :=

Afbeelding

Stiksel is ook heel andere kleur dan andere naden...

Korter is ook echt geen optie met mijn benen, onder een jurkje vind ik het nog wel kunnen maar een korte broek vind ik echt niet mooi :') zou nog wel kunnen kijken of ik er een jurk van kan maken.

Ik weet nog dat ik die van mij echt met hakken(dansschoenen) moest dragen omdat ik er anders op liep...

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 19:28

Balen zeg! Is ook niet netjes dat het er niet bij gezet is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 20:21

En kan je het opgelegde deel niet losmaken en dan netjes omzomen? Of is het dan alsnog te kort?

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 20:29

Heeft iemand hier al eens een pakketje niet opgehaald en hoe is dat gegaan? Ik zag wel wat verhalen vanuit de verkoper-kant.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 20:45

Varekaj schreef:
En kan je het opgelegde deel niet losmaken en dan netjes omzomen? Of is het dan alsnog te kort?

Nee nog steeds veel tekort helaas...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:25

Die van mij werd vandaag opeens opgehaald.

FleurVP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:32

Dat is zeker irritant Corine, als het stiksel ook anders is moet de verkoper het wel geweten hebben en dan blijkbaar ook nog best wat voor gevraagd.
Eigenlijk zou er een optie moeten zijn dat je minder betaald als het anders is dan omschreven. Volgens mij is het nu terugsturen op eigen kosten of het toch houden. Beide niet echt eerlijke opties als je niet krijgt wat je gekocht hebt. Ik ga het van de week ook meemaken als mijn halve bestelling binnenkomt.
Manlief had vandaag ook een trui die duidelijk te heet gewassen is, hij heeft veel kleding van dat merk en een M zit altijd eerder aan de ruime kant, deze trui is echt heel klein en kort. Hij was gelukkig wel heel goedkoop en nog in hele goede staat, dus kunnen we wel weer doorverkopen met dan erbij dat het meer een S is.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:36

Je kunt altijd overleggen met de verkoper, wellicht dat die je tegemoet wil komen. Ik heb ook een meer een kapotte slaapzak gekregen en kreeg mijn geld terug voor die slaapzak. Was wel een bundel maar prima opgelost!

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:53

Ja ik probeer te overleggen maar ze blijft vasthouden aan de vinted richtlijnen dus ik moet het op eigen kosten terug sturen(dpd naar frankrijk 9 euro post nl 13, andere opties heb ik nog niet gevonden). Vinted geeft aan dat ik met verkoper moet overleggen of ze eventueel de verzendkosten wil vergoeden of andere manier oplossen. Schieten we niet echt iets mee op...