Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:01

chanicha schreef:
Nymbous schreef:

Bonprix is mijn ergenis.

Vorige week zaterdag besteld, binnen 1-2 werkdagen geleverd, alles op voorraad.

Maandag verzonden, dinsdag mail dat het vertraagd was, prima! Ik heb het geduld wel!
Woensdag mail dat het door een fout van hun op nieuw verzonden was, dus donderdag aan zou komen. Ook goed, nogmaals ik wacht wel, het is al druk genoeg.

Donderdag weer vertraagd en geen verdere info.

Gisteren een mail dat er ineens een product niet meer op voorraad is??? Hallo? Hij was al verzonden beweren ze!

Plus, en nu dan??? Krijg ik gratis verzending de volgende order, maar niks over geld retour of de rest van mijn bestelling?

Ik heb een flinke mail retour gestuurd over de gang van zaken. Vertraging, prima, ik kan wel wachten.

Maar beweren dat het verstuurd is meermaals, dan vertraagd en nu een product niet meer op voorraad? Wat hebben ze gedaan? Het eruit gehaald voor een andere bestelling? :')

Ik ben dus niet blij, gezien ik nu dus ook niet weet wat er met mijn pakket gebeurt en hoe lang het nog gaat duren.

Ik bestel wel ergens anders als ik mijn (best wel grote hoeveelheid) geld terug krijg.

Zo... Dat moest er even uit {:}

Hier nog een, al is het bij mij nu alleen nog vertraagd :=
Ik mis Miss Etam, ik vind Bonprix zooo niks maar moet bh’s hebben en slipjes dus de gok maar gewaagd!

Nouuu, als het goed is komt het vandaag binnen :=

Herstel, het pakket wordt verwacht door Post.nl maar bezorgmoment nog niet bekend -O-
Laatst bijgewerkt door chanicha op 02-02-21 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:10

iirrssjjee schreef:
@loeky01, ooh ja, met 30.000 per jaar is private lease niet te doen nee :(. En bedankt voor je felicitatie!!

Oke, niet zo zeer ergeren, maar ik weet niet of ik moet lachen of huilen;
[ [url=m/PjicRz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/o58RsU.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze man is bloedserieus volgens mij |(

Oef dit geeft mij gewoon hoofdpijn van t Nederlands %)

limagirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:22

Rekenen, ik kan het gewoon niet -O-

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:22

Marcella schreef:
En zou nog 100 euro overstap bonus krijgen van energie leverancier ook nog niet gehad. -O-

IS dit van je overstap van vorig jaar of ben je net over gestapt?

Die overstap bonus krijg je meestal aan het einde van het contract dat je hebt afgesloten en wordt dan eventueel verrekend met je jaarafrekening.

Maddy_Paola schreef:
iirrssjjee schreef:
@loeky01, ooh ja, met 30.000 per jaar is private lease niet te doen nee :(. En bedankt voor je felicitatie!!

Oef dit geeft mij gewoon hoofdpijn van t Nederlands %)

E deze mensen mogen ook gewoon stemmen....

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:46

Stroomuitval...

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:57

aan mn hoofd, echt een zeef, lees dingen verkeerd, haal tijden van afspraken door elkaar. Echt heel vervelend...
Van de week gesprek met mn maatschappelijk werkster gemist omdat ik dacht dat de afspraak om 11 uur was maar hij was om 10 uur.
En net ipv een kwartier portfolio gesprek van mn cursus maar 3 minuten omdat ik had gelezen dat er in de mail stond dat zij zou bellen, maar er stond dus om jouw tijdstip bel jij in bij de vergadering.... waar ik dus 10 minuten later achterkwam, echt moe van mezelf en ben pas een uur wakker vandaag

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 11:02

Ja ik weet dat ik 2 reportages moet maken en ja ik weet dat ik nog portretten met een emotie moet schieten. Maar gewoon nu even niet |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 11:03

Moe moe moe en zometeen 3 uur lang afspraken. :+ :z

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 11:30

Ik erger me eraan dat ik plots niet meer hoef te werken... volgens mijn rooster heb ik deze en volgende week plots helemaal vrij?? Maar ik heb een 16 uurs contract dus waarom laten ze me niet werken om me vervolgens wel gewoon te betalen? Ik snap überhaupt niet waarom ik ineens vrij ben. Mijn contract is net verlengd, dus waarom mij aanhouden als je van plan bent me nauwelijks in te zetten en mij daar 16 uur per week voor te betalen.

Ik hou er niet van om nutteloos te zijn.. ik wil gewoon aan het werk. Deze week komt het goed uit want ik heb tentamen, maar volgende week verveel ik me dood!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 11:32

iirrssjjee schreef:

Ik krijg hier echt ontzettende jeuk van

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 11:55

Ander speelgoed besteld voor de kat, vindt ze het gewoon niet interessant.... nou dan amuseer je maar met je lege wc rol....

Dadelijk zien of een van de andere er wel mee wil spelen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 11:56

Telpeva schreef:
Ik krijg hier echt ontzettende jeuk van

Werkt bij mij ook wel op mijn ergerspieren ja :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 11:58

Ik moest vooral lachen om 'labotariatoruim' :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 12:22

Dat ik boodschappen wil halen, maar eigenlijk niks nodig ben. Met dat ik beter winkels kan mijden. :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 12:25

Foaly schreef:
Ik moest vooral lachen om 'labotariatoruim' :')

Die wil gewoon extra punten halen bij Scrabble. Creatief!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 12:30

Lestrange01 schreef:
Ik erger me eraan dat ik plots niet meer hoef te werken... volgens mijn rooster heb ik deze en volgende week plots helemaal vrij?? Maar ik heb een 16 uurs contract dus waarom laten ze me niet werken om me vervolgens wel gewoon te betalen? Ik snap überhaupt niet waarom ik ineens vrij ben. Mijn contract is net verlengd, dus waarom mij aanhouden als je van plan bent me nauwelijks in te zetten en mij daar 16 uur per week voor te betalen.

Ik hou er niet van om nutteloos te zijn.. ik wil gewoon aan het werk. Deze week komt het goed uit want ik heb tentamen, maar volgende week verveel ik me dood!

Ik zou er gewoon even naar vragen. Misschien hebben ze gewoon iets niet goed gedaan, bij ons is het zo dat als ze niets inroosteren en ze wel de app updaten je het rooster van vorig jaar ziet en als je er dan nog niet werkte waarschijnlijk niets.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 13:56

Tot nu toe helemaal nergens aan geërgerd nog. Mag ook wel eens. :D

Sterkte voor degenen die het nodig zijn. {:} Een zonnestraaltje voor jullie!

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 14:04

Dat ik op YouTube een video zag van een meid die ging verhuizen naar Hawaï met een vriendin. Nu zit ik bijna te janken omdat ik ook wil en ik het zo jammer vind dat ik geen vrienden heb die voor zoiets spontaans in zijn. Hoeft niet eens persé verhuizen te zijn, maar gewoon even een maandje ofzo lekker weg.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 14:05

RoosDeG schreef:
Gister de hele dag gebeld voor m'n pakketje.
De winkel weet niet waar de fiets is, postNL weet het niet.
Op de website staat dat grote pakketjes ook niet via postNL maar via dynalogic worden verzonden (gebeurd alleen niet >;) vinden ze zelf ook raar (hun woorden))

Ze gaan nu een nieuwe fiets opsturen en die zou er dan donderdag moeten zijn :roll:

Nu weer verder klagen, blijkbaar wordt die andere fiets nu morgen bezorgd.. heb ik straks natuurlijk 2 fietsen staan en wordt het weer gedoe om die andere terug te sturen of annuleren.. ben er klaar mee :roll:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 14:20

Weer die k*t heup.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 14:20

Escamilla schreef:
Dat ik op YouTube een video zag van een meid die ging verhuizen naar Hawaï met een vriendin. Nu zit ik bijna te janken omdat ik ook wil en ik het zo jammer vind dat ik geen vrienden heb die voor zoiets spontaans in zijn. Hoeft niet eens persé verhuizen te zijn, maar gewoon even een maandje ofzo lekker weg.

Als ik je een tip mag geven: maak die reis gewoon en slaap in hostels. Dan leer je vanzelf zo’n mensen kennen!

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 14:36

poes schreef:
Escamilla schreef:

Als ik je een tip mag geven: maak die reis gewoon en slaap in hostels. Dan leer je vanzelf zo’n mensen kennen!

Ja daar heb ik inderdaad ook over na gedacht. Het lijkt mij alleen doodeng om alleen op reis te gaan, ik ben veel comfortabeler met mensen om mij heen zegmaar...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 14:41

Escamilla schreef:
poes schreef:

Ja daar heb ik inderdaad ook over na gedacht. Het lijkt mij alleen doodeng om alleen op reis te gaan, ik ben veel comfortabeler met mensen om mij heen zegmaar...

Het is ook spannend, maar wel een mooie ervaring. Kan het iedereen aanraden!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:00

Escamilla schreef:

Misschien kun jij ze spontaan uitnodigen? :) Wie niet waagt wie niet wint, soms zijn het de mensen van wie je het minst verwacht die enthousiast zijn.
Laatst bijgewerkt door Kairos op 02-02-21 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:03

Kuikens van een week oud die nu al heel druk zijn met krant versnipperen. Daar ging mijn plan voor het makkelijk verschonen van het hok. :')