Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raket schreef:Maar de verstandige mensen leveren natuurlijk geen artikel op.
karuna schreef:O ja de bergen op zoom cijfers zijn aangepast lees ik nu 14% ipv 11 %
Moskee bezoek kan ik niks over terugvindenlees eerder vanuit belgie regio antwerpen om de hoek. maar maakt ook niks uit veel te veel.
TurboDi schreef:Zebrastreep schreef:Wat mij betreft blijft mijn school nog maar even dicht... Ik zie het zelf totaal niet zitten en stage lopen met mensen met een zwakke gezondheid? Sorry maar kies dan als school voor de examens want die moeten gewoon af.... Daardoor kan je al beste studievertraging oplopen als je de examens niet af hebt.
En helemaal niet met al die klasgenoten die gewoon lekker naar het buitenland zijn gegaan. Daar wil ik gewoon niet mee in contact komen die zijn al eigenwijs genoeg
Maar dit.... zelf doe ik m’n best terwijl andere mensen alles doen wat niet mag. Zit op een erg grote school.. vind dat wel iets engs
Shadow0 schreef:Overigens: dat mensen uit Bergen op Zoom naar Breda of Goes moeten voor een test normaal gesproken! Dat is echt bizar ver.
Shadow0 schreef:Kan wel! https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... %2Ft.co%2F
Verstandige mensen, verstandig verhaal. (En openen in anoniem venster als je kliks op zijn.)
veerledec schreef:België zit op 35,5/100.000 per week, dus 5/100.000 per dag. Nieuwe gevallen inderdaad.
Sizzle schreef:veerledec schreef:België zit op 35,5/100.000 per week, dus 5/100.000 per dag. Nieuwe gevallen inderdaad.
Gevonden: Auf die Liste kommt jedes Land, welches mehr als 60 Neuinfektionen pro 100'000 Einwohner meldete in den vergangenen 14 Tagen.
Belgie is daar inderdaad overheen en NL daadwerkelijk niet meer ver daarvan af.
Zebrastreep"
[quote="TurboDi schreef:Zebrastreep schreef:Wat mij betreft blijft mijn school nog maar even dicht... Ik zie het zelf totaal niet zitten en stage lopen met mensen met een zwakke gezondheid? Sorry maar kies dan als school voor de examens want die moeten gewoon af.... Daardoor kan je al beste studievertraging oplopen als je de examens niet af hebt.
En helemaal niet met al die klasgenoten die gewoon lekker naar het buitenland zijn gegaan. Daar wil ik gewoon niet mee in contact komen die zijn al eigenwijs genoeg
Maar dit.... zelf doe ik m’n best terwijl andere mensen alles doen wat niet mag. Zit op een erg grote school.. vind dat wel iets engs
Sheran schreef:Fijn
Hoezo is het geen optie? Het is niet wenselijk, maar zeker wel een optie. En ik heb het ook over volledig opengooien - hybride varianten zoals vorig jaar zijn een stuk minder spannend.