Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:09

Zebrastreep schreef:
Dat ik signalen van mijn nek heb gemist waardoor ik nu met spierspanningshoofdpijn zit en dat verklaard de ergere piep in mijn oren en het watten gevoel in mijn hoofd.

Ik kreeg al een flinke kramp aanval na een misstapje met slippers aan. Die nacht had ik ook kramp maar het was ook weer weg. Piep is inderdaad daarna erger geworden maar ik had stress over andere ziekten.

Snel opzoek naar een drukpunten masseur zal wel lekker pijnlijk worden.

Magnesium gaan bijslikken.helpt bij spierspanning. Ik ga zelf overigens naar een osteopaat, die kan me dan ook gelijk weer rechtzetten.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:10

Echt top klantenservice... de live chat is niet beschikbaar en natuurlijk nergens een telefoonnummer. Wel specificaties in je account oh nee toch niet want als je erop klikt gebeurt er niks dus zie je nog geen specificaties. Echt wat een klote bedrijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:20

mala26 schreef:
Dat ik vannacht koorts had (na al 2 dagen verkouden te zijn) en mij nu dus mag laten testen op corona,jeeehh. En mij dus moest afmelden op werk terwijl er collega's op vakantie zijn. Briljante timing dit.

Jij laat je in ieder geval testen! *\o/*

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:21

Isabel schreef:
Ik zweer ook bij de komkommerdeo! Waar woon je? Je mag hier wel een bus op komen halen

Ahhhh... Superlief!!! <3 Maar ik woon in Australie :')

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-20 08:23

Dat ik zometeen naar de sportschool moet maar eigenlijk alleen maar heel hard wil huilen in bed -O-

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:43

Dat de eigenaresse van het paard wat ik train iets voorstelde "of ik eventueel dat zou kunnen betalen", wat geen klein bedrag is. Ik heb mijn vorig paard grotendeels verkocht door het financiele aspect. En eigenlijk betaal ik al best veel bijdrage, maargoed dat heb ik er voor over...maar ik kan niet echt nee zeggen nu, door hoe ze het heeft gebracht. Ik baal echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:46

Steffi4 schreef:
Dat de eigenaresse van het paard wat ik train iets voorstelde "of ik eventueel dat zou kunnen betalen", wat geen klein bedrag is. Ik heb mijn vorig paard grotendeels verkocht door het financiele aspect. En eigenlijk betaal ik al best veel bijdrage, maargoed dat heb ik er voor over...maar ik kan niet echt nee zeggen nu, door hoe ze het heeft gebracht. Ik baal echt.

-O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:47

Barramundi schreef:
Isabel schreef:
Ik zweer ook bij de komkommerdeo! Waar woon je? Je mag hier wel een bus op komen halen

Ahhhh... Superlief!!! <3 Maar ik woon in Australie :')

Als jij mn tickets betaalt kom ik m brengen! :')

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:50

_O- Dan moet je hem wel vanuit het vliegtuig naar beneden gooien want onze grenzen zitten dicht, dus je komt er niet in...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:20

Een drone sturen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:35

Mijn ma is belazerd door een dropshipper _-:(
Die oliebol mogen ze van mij strafbaar maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:46

Telpeva schreef:
Mijn ma is belazerd door een dropshipper _-:(
Die oliebol mogen ze van mij strafbaar maken!

Boos heeft ook al 2 afleveringen gewijd aan dropshippers volgens mij. Ik heb denk ik iets gemist, want heb totaal geen idee wat het is hahaha

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:57

Marije_1997 schreef:
Zebrastreep schreef:
Dat ik signalen van mijn nek heb gemist waardoor ik nu met spierspanningshoofdpijn zit en dat verklaard de ergere piep in mijn oren en het watten gevoel in mijn hoofd.

Ik kreeg al een flinke kramp aanval na een misstapje met slippers aan. Die nacht had ik ook kramp maar het was ook weer weg. Piep is inderdaad daarna erger geworden maar ik had stress over andere ziekten.

Snel opzoek naar een drukpunten masseur zal wel lekker pijnlijk worden.

Magnesium gaan bijslikken.helpt bij spierspanning. Ik ga zelf overigens naar een osteopaat, die kan me dan ook gelijk weer rechtzetten.

Ja gisteren weer vergeten te nemen natuurlijk maar had al een magnesium bad genomen zal vandaag gewoon weer even een tijdje het gaan slikken. Vorige keer zijn mijn problemen daar ook door opgelost en door fysio behandelingen. Nu heb ik gewoon helaas ook een vervelende nek nadat ik van mijn paard ben gevallen begon ook pas na 5 dagen dat er een spier heel veel pijn deed ik kon met rijles mijn hoofd amper draaien. Gelukkig wel over gegaan door fysio behandelingen

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:57

Dat het netwerk plat ligt op het werk. Nu dus maar verplicht pauze houdeb. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:02

Weer wakker geworden met enorme rugpijn. En vanavond moet er weer iets van 300 kilo aardappelen verplaatst worden. Bukkend want ik kan daar niet staan. En de collega die ook werkt weegt echt 45 kilo ofzo dus die kan ik het ook niet laten doen. :+

Morgen maar uit bed kruipen.

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:26

Aan de wikifoto van de dag op de voorpagina van een Fjord waarbij de boog wit-wit enorm ongelijk is..... Ms is het de hoek van de foto.. maar toch....

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:36

__Sannne schreef:
Isabel schreef:

Hahaha ik denk dat Soest een beetje uit de richting is voor Barramundi :') Wel lief aangeboden van je!

Haha oeps, dat zou dan wel een hele dure bus deo worden dan ja :')

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:37

Barramundi schreef:
_O- Dan moet je hem wel vanuit het vliegtuig naar beneden gooien want onze grenzen zitten dicht, dus je komt er niet in...

Zie het al helemaal voor me, met zo’n vliegtuigje dat noodvoorraad naar beneden dropt enzo _O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:43

wyoming schreef:
3 kleine meisjes die met jacobskruiskruid aan het spelen waren en geen ouder in de buurt.

Die vallen echt niet ter plekke dood neer als ze het aanraken hoor. Of waren ze er een stapeltje van aan het wegkauwen?

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 11:49

Isabel schreef:
Barramundi schreef:

Zie het al helemaal voor me, met zo’n vliegtuigje dat noodvoorraad naar beneden dropt enzo _O-

En dan 1 busje deodorant wat aan een parachute naar beneden komt dwarrelen _O- Ik zal een grote X in de achtertuin maken :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:10

Dat het vandaag een rustig dagje verplicht gaat worden. Niet dat ik ziek ben maar dat de spierspanningshoofdpijn en een slechte nachtrust door en stomme mug mij behoorlijk wat energie gekost heeft.

Jammer had wel zin om naar mijn paardje te gaan gisteren maar nu totaal even niet. Misschien dat vanavond een wandelingetje nog even lukt.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:16

oomens schreef:
wyoming schreef:
3 kleine meisjes die met jacobskruiskruid aan het spelen waren en geen ouder in de buurt.

Die vallen echt niet ter plekke dood neer als ze het aanraken hoor. Of waren ze er een stapeltje van aan het wegkauwen?

Nee ze waren het niet aan het eten maar wel met de bloemetjes aan het plukken en de planten eruit te trekken en dat komt toch op hun handjes en die handjes gaan weer in die mondjes en natuurlijk kan een keer niet direct kwaad maar als er geen ouder is die meldt aan zijn kind(eren) dat dat een giftige plant is waar ze beter niet mee kunnen spelen, doen ze het een volgende keer weer, enz, enz. Sowieso vind ik dat je kinderen hoort te leren niet zomaar planten (giftig of niet giftig) uit de grond te trekken om ermee te spelen maar als je er niet bij bent wordt dat erg lastig. (Deze meisjes waren rond de 4 jaar oud, dus sowieso nog erg jong om zonder toezicht te spelen, of dat toezicht moet bestaan uit 1 van die ouders die in zijn telefoon zat en de wereld om zich heen vergeet maar goed dat is een andere irritatie)

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:49

Vanaf moment 1 duidelijk tegen mijn vriend geweest.
Ik heb geen kinderwens.
Prima, hij ook niet.

Nu, bijna 1,5 jaar verder woont hij sinds een maand of 4 op zichzelf, ik ben er veel. Toch had ik het gevoel dat er iets met 'm was.

En toen kwam het er uit.
Ja misschien wou meneer het toch wel.

Inmiddels is dit 1,5e week geleden en ik weet het niet meer.
Dit wordt zo toch niks meer?
Ik kan me toch niet 100% geven in een relatie als ik het gevoel heb dat hij elk moment kan zeggen "Je kan vertrekken omdat we er niet uit komen qua kinderwens."

Ik wil hem niet kwijt.

En ja. Ik ben 22. Dus het kan veranderen. Maar daar kunnen we het beter niet op gokken, want ik geloof niet dat ik ineens moedergevoelens ga krijgen.
Door deze situatie ga ik me er alleen maar meer van afzetten.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:57

Esaqar schreef:
Ik heb geen kinderwens.
Prima, hij ook niet.

Nu, bijna 1,5 jaar verder woont hij sinds een maand of 4 op zichzelf, ik ben er veel. Toch had ik het gevoel dat er iets met 'm was.

En toen kwam het er uit.

Ik kan me toch niet 100% geven in een relatie als ik het gevoel heb dat hij elk moment kan zeggen "Je kan vertrekken omdat we er niet uit komen qua kinderwens."

Ik wil hem niet kwijt.

En ja. Ik ben 22. Dus het kan veranderen. Maar daar kunnen we het beter niet op gokken, want ik geloof niet dat ik ineens moedergevoelens ga krijgen.

Pff pittig dit, voor beide kanten poedersuiker.. :(:) Heel veel sterkte met de situatie.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 12:59

__Sannne schreef:
Esaqar schreef:
Ik heb geen kinderwens.
Prima, hij ook niet.

En toen kwam het er uit.

Ik wil hem niet kwijt.

Pff pittig dit, voor beide kanten poedersuiker.. :(:) Heel veel sterkte met de situatie.

Dankje! Ik ga echt kapot van het gepieker... |(