Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 15:38

Ooh goede deals hierboven Friemel! :j Hier gaat de handel zelf iets minder, zojuist weer wat opnieuw erop gezet en morgen komt er nog een jurkje en rokje bij. Hier alvast even shameless self-promo, voor als jullie misschien in mijn kledingkast zouden willen kijken O:)
Alles is maat XS of S, en zal een linkje droppen van zowel mijn Vinted als mijn United Wardrobe, maar op beide staat precies hetzelfde voor dezelfde prijzen haha. Oh als iemand nog tips heeft voor betere verkopen hoor ik dat ook graag :(

Vinted: https://www.vinted.fr/member/33442989-withinyuuri
United Wardrobe: https://unitedwardro.be/u/Jy1m?plcl

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 23:16

Vraagje, ik heb wat verkocht via Vinted en de volgende dag verstuurd (17.00) ik kreeg toen rond 00.00 een bevestigingsmail maar op Vinted staat er geen melding dat het verstuurd is naar de verkoper. Ik heb toen geklikt op: “ik heb het pakket al verstuurd” oid, maar krijg verder geen mailtjes meer van Mondial relay. Vind het sowieso eng om steeds wat af te geven, ik krijg pas laat een bevestiging en nu dus helemaal niet via Vinted. Wat als het pakketje om wat voor reden dan ook niet gescand/verstuurd wordt terwijl ik het wel heb afgegeven... Ik moet maar hopen dat ze het scannen. Hoef ook niks te tekenen... dus ik kom daar, geef mijn pakket af en hopen op het beste. :')

Edit: inmiddels wel 35€ in mijn portemonnee staan dus gaat echt lekker!

nnicolex

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 09:04

Ik meld mij ook hier!
Kort geleden verhuisd en veel spullen/kleding/schoenen overbodig/dubbel dus tijd voor opruimen! Ik wilde al de vinted app installeren maar was een beetje huiverig. Topic doorgelezen en zie veel positieve berichten dus toch maar de app gedownload en wat dingen te koop gezet.

Ben benieuwd. Veel dingen (vooral schoenen) zijn nieuw/zgan, heb een blijvende voetblessure en kan veel schoenen niet meer aan. Echt zonde!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 20:30

Heeft iemand hier al eens wat op vinted besteld uit frankrijk? Ik zie schoenen die ik al een tijdje zoek maar vind het toch spannend. :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 21:26

Ja hier! Ging top. Super snel verzonden en gewoon Nieuwstaat.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 21:35

Ik verkoop voornamelijk op Vinted, maar ik heb wel al eens een paar dingen gekocht en heb hiermee nog nooit problemen gehad. Op United wardrobe overigens wel al problemen gehad.
Voor mocht iemand leuke kleding zoeken in verschillende maten, en van alle merken neem dan zeker een kijkje op mijn account @nanoukpopovic. Elk aanvaardbaar bod wordt geaccepteerd :D

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 21:35

Giolli schreef:
Vraagje, ik heb wat verkocht via Vinted en de volgende dag verstuurd (17.00) ik kreeg toen rond 00.00 een bevestigingsmail maar op Vinted staat er geen melding dat het verstuurd is naar de verkoper. Ik heb toen geklikt op: “ik heb het pakket al verstuurd” oid, maar krijg verder geen mailtjes meer van Mondial relay. Vind het sowieso eng om steeds wat af te geven, ik krijg pas laat een bevestiging en nu dus helemaal niet via Vinted. Wat als het pakketje om wat voor reden dan ook niet gescand/verstuurd wordt terwijl ik het wel heb afgegeven... Ik moet maar hopen dat ze het scannen. Hoef ook niks te tekenen... dus ik kom daar, geef mijn pakket af en hopen op het beste. :')

Edit: inmiddels wel 35€ in mijn portemonnee staan dus gaat echt lekker!

Dit kan zeker 24 uur duren, dus nog even afwachten!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-20 23:13

Fair schreef:
Heeft iemand hier al eens wat op vinted besteld uit frankrijk? Ik zie schoenen die ik al een tijdje zoek maar vind het toch spannend. :=

Ik paar posten terug, vandaag weer 2 pakketjes binnen gekregen:

Afbeelding

Afbeelding
Bovenste pakketje prijs 8,85 onderste 6 euro.. ik hou van de Fransen :D

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 08:17

Hier ook al enorm veel van Fransen gekocht. En zelfs Spanje. Wacht nu bv op een jas uit Spanje.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-20 08:58

Spanje zijn hier helaas de verzendkosten 10 euro... vind ik echt te gek := kunnen we filteren op verkopers van land? Nee he?

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 08:59

Nee helaas niet. Ook al geprobeerd..

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:57

Stel enkellaarzen. 8 euro. Ik doe bod. Bod wordt geweigerd. Ik vraag laagste prijs en ze past prijs aan naar 5 euro.
Ik kijk in haar andere spullen. En stel een bundel samen met de laarsjes en wat ander spul. Totaal 12.60.

Mevrouw accepteert de bundel. Prijs 15.30. Kijk ik na, heeft ze de laarsjes terug op 8 euro gezet.
Euh, nou,nee dus.
Aangegeven dat de prijs 12.60 was voor de bundel dus dat die aan deze nieuwe prijs niet doorgaat...

Edit: mevrouw gaf aan dat het een "foutje" was van haar kant en heeft het weer aangepast.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 12:26

Oh wat fijn die goede ervaringen!

Door mijn twijfel zijn de schoenen vandaag al verkocht verdorie {:)-:( Ik denk niet dat ik ze ooit nog eens tegenkom. :+

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 09:45

Nou, de laatste tijd weer wat op vinted aan de haak geslagen:

Zwart witte cowboylaarsjes 10,78 euro

Afbeelding

Mintgroene zijdeachtige rok 7,78 euro (let niet op mijn boze hoofd)

Afbeelding

Een nieuw wit jurkje (dat ik hier niet goed combineerde met de blauwe sneakers), 19,73 euro

Afbeelding

Jurkje &other stories in velours met glitter, dat wordt hem voor kerst, 19,73 euro

Afbeelding

Afbeelding

En gelijk maar eens wat uitgeprobeerd om oude vinted-vondsten te dragen: mijn blauwe sneakers, mijn gestreepte zara-rokje en de cowboy-laarsjes
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:56

@Foxy: die outfit met die cowboylaarsjes vind ik echt heel gaaf! <3 Die jurkjes staan je heel mooi, nog even uitvogelen wat voor schoenen er precies mooi bij staan.

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 08:42

Leuke aankopen foxy! Mijn favo look is de zwart witte met je nieuwe cowboy boots.
Witte jurkje staat je ook super! En mooi dat je al een kerstjurk gevonden hebt, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn, haha!
De satijnen rok vind ik heel mooi, maar dan met een simpel katoenen shirt ofzo, meer een zomeritem. Wel ontzettend mooi!
Je laatste lookje is mij te cowboy, maar staat je leuk. Ik zou daar bijvoorbeeld die mooie witte trui op dragen, zodat het minder cowboy wordt, maar het staat je wel leuk zo. Goed gedaan!

Hier gaat t verkopen ineens goed zeg! Mensen zijn blijkbaar bezig met de winter garderobe ;)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 09:01

Afbeelding

Laatst cowboylaarzen zo gedragen. Wit hemd met broderie maar dat zie je hier slecht

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 09:05

Ja! Dát vind ik leuk!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:50

Hmmm, ik had een iet wat duurder item verkocht via UW.
Maar we zijn nu drie weken verder, status van het pakket staat nog steeds op ‘in verzending’ en de koper reageert niet op mijn vragen of ze mogelijk al iets heeft ontvangen..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 08:30

Anja_Joost schreef:
Hier gaat t verkopen ineens goed zeg! Mensen zijn blijkbaar bezig met de winter garderobe ;)

Hier ook! Tijden gebeurde er niks en nu in vier dagen €60 verdiend aan vier kledingstukken :D

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 14:08

Voor mij even geen vinted meer!

Ben inmiddels weer afgekickt.

2 pakketjes zijn foetsie, en nu ligt er 1 pakket op een alternatieve locatie tenminste 10 minuten met de auto vanaf mijn huis.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:46

Bellen naar mondial, die leveren het naar het juiste punt.
En de verdwenen pakjes krijg je toch terugbetaald?

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:07

Ik zie erg leuke kleding van Fransen, maar komen die maten wel overeen met de Nederlandse maten?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:12

Ja hoor

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:19

Paardenfann4 schreef:
Ik zie erg leuke kleding van Fransen, maar komen die maten wel overeen met de Nederlandse maten?

Niet helemaal. Een Franse maat 38 komt overeen met een Nederlandse maat 36, om een voorbeeld te geven. Dus bij Franse kleding moet je er een maat aftrekken om te weten welke Nederlandse maat het is. Schoenmaten zijn wel gelijk.