Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:26

Hanafubuki schreef:
https://www.zalando.nl/mbym-lusia-a-lij ... u-t11.html dit is hem!

Ik hoop echt dat hij staat want ik vind hem zo gaaf :))

Vind hem met de items die mijn styliste heeft gekozen wel een stuk gaver dan hoe hij op de zalando pagina staat :') _O-

Thanks! Jeetje zo op de zalando site zou ik m nooit kiezen idd, wat een verschrikking -O-
Ben benieuwd hoe hij in t echt is!

Anoniem

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:33

Ben benieuwd Jorex!

Ik vind de modellen op de Zalando site sowieso niet zo goed in flatterende posities aannemen :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:36

Ik vind ze sowieso niet erg representatief voor de gemiddelde Nederlandse vrouw. Het zijn allemaal lange slanke dennen van 1.75+ die een maat S dragen. :+

Bomberjack staat op de site ook nadrukkelijk bij dat je die een maat groter moet bestellen en de leuke blouse waarover ik twijfel of ik toch niet een S nodig heb een maat kleiner. Waarom ze daar dan geen rekening mee houdt, geen idee.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:41

Hanafubuki schreef:
Ben benieuwd Jorex!

Ik vind de modellen op de Zalando site sowieso niet zo goed in flatterende posities aannemen :')

Mijn man zei gisteren toevallig ook, oh zijn dat nou modellen?
Ik zoek een broek. val buiten de curvy maten (38/40). Maar bij de gewone maten heb ik geen idee hoe het staat, omdat die modellen allemaal veel te dun zijn om goed te zien hoe het staat/valt..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:43

Als het goed is krijg ikvandaag mn nieuwe preview! Ik ben super benieuwd! *\o/*

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:44

Het jurkje uit mijn vorige box die ik zo leuk vind had ik op de foto’s ook echt nooit gekozen. Grappig hoe dat zo anders kan zijn.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:45

Afbeelding

Zo dit is dan mijn definitieve box. De rok is een ingewisseld item, ik had 3 shirtjes en een rok geweigerd en heb enkel deze in de plaats gekregen. Ook mijn ding niet, de A-lijn staat me echt niet, ik heb het liever strak.
De broeken blijven sowieso als ze mooi zitten en passen, hetzelfde voor het jeansvest.
De leren jas moet ik nog even bekijken, ik heb al een mooi leren jasje en dan is deze best prijzig voor "erbij". De blouse is helemaal uit mijn comfortzone, maar ik wil het proberen, wie weet staat hij heel leuk. De body hetzelfde, heb ik nog nooit gedragen. Het topje is mwah, zeker de kleur, maar ik wil het wederom proberen. De schoenen gaan sowieso wel terug denk ik, ik vind ze wel tof, maar zijn toch "net nietjes". Of ze moeten heel mooi zitten en makkelijk zijn, dan hou ik misschien toch 1 paar :)

Ik vind dat ze voor wat ik had opgegeven een hele mooi box heeft samengesteld. Over 3 maanden doe ik er een nieuwe, sowieso met dezelfde stylist. Ik had Jorien uit Maastricht.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:10

Jorex schreef:
Ik heb alles gepast, morgen krijgen jullie foto's maar hier alvast mijn bevindingen. Het bomberjack was tot mijn grote teleurstelling in het algemeen te klein, op zalando zelf staat ook deze een maat groter te bestellen dus die wil ik nog nabestellen in een L. Verder zat het shirt voor daaronder prima. De andere broek is en te groot en trekt strak op vreemde plekken. De donkerblauwe blouse is zo'n glad snijdend stofje en dat deed ie dan ook bij mijn armen, dus die gaat terug, want lengte was verder wel goed. Het spijkerjasje+ de lichte blouse zaten goed en staan volgens mij ook super leuk! Alleen ik vind de inkijk al snel too much, alhoewel ik dat wel hebben kan, maar ik ben daarin nogal preuts, maar ik vind die blouse verder zo leuk dat ik hem alsnog gewoon ga houden. Beetje uit mijn comfortzone stappen. De schoenen waren te smal voor mijn brede voeten dus ik kon mijn tenen er niet in strekken, dus die gaan ook terug.

Misschien een hempje met kanten rand eronder als je hem te open vind.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:25

iirrssjjee schreef:
Hanafubuki schreef:
Ben benieuwd Jorex!

Mijn man zei gisteren toevallig ook, oh zijn dat nou modellen?
Ik zoek een broek. val buiten de curvy maten (38/40). Maar bij de gewone maten heb ik geen idee hoe het staat, omdat die modellen allemaal veel te dun zijn om goed te zien hoe het staat/valt..

Herkenbaar inderdaad. Dat is ook waarom ik normaal eigenlijk bijna nooit online bestel.

Ik zou gisteren mijn preview krijgen, maar er staat nog steeds 'je outfit wordt klaargestoomd'. Ik heb Emmy, volgens mij heb ik die naam nog niet voorbij zien komen.

Ben super benieuwd. Zie hier af en toe previews wat zó niets voor mij zou zijn. Maar ook echt wel hele leuke dingen tussendoor. Ik ben hier haast te ongeduldig voor :').

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:29

Mijn preview ook gekregen vandaag.
Duidelijk omschreven dat ik iets stoers wou. Een rok met een bandshirt was mijn vraag.
Heb zelf een maatje meer en wou mijn buik bedekken.

Ja eigenlijk enige wat ik leuk vindt is het shirt met de rok. Rest vindt ik niet stoer
Afbeelding

Deze playsuit heeft hij zelf toe gevoegd. Vind hem erg gaaf, maar door maatje meer snel schurende benen en ben bang dat ik dat hier ook mee krijg

Afbeelding

Dus nog in twijfel wat ik doe.. zou namelijk alles er uit halen op rok en shirt na.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:34

Jamiefris schreef:
Mijn preview ook gekregen vandaag.
Duidelijk omschreven dat ik iets stoers wou. Een rok met een bandshirt was mijn vraag.
Heb zelf een maatje meer en wou mijn buik bedekken.

Ja eigenlijk enige wat ik leuk vindt is het shirt met de rok. Rest vindt ik niet stoer
[ [url=m/VLy7lR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze playsuit heeft hij zelf toe gevoegd. Vind hem erg gaaf, maar door maatje meer snel schurende benen en ben bang dat ik dat hier ook mee krijg

[ [url=m/4ejIJW.png]Afbeelding[/url] ]

Dus nog in twijfel wat ik doe.. zou namelijk alles er uit halen op rok en shirt na.

Oehh ik vind dat blousje met die knoop ook leuk! En die schoenen vind ik ook helemaal top hahah!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:37

Ik heb net ook een box besteld! Ik had Suzanne uit Maastricht.

Tot wanneer kun je annuleren? Ben een beetje bang voor een grote flop :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:39

Charisma schreef:
[ [url=m/JRWBhk.png]Afbeelding[/url] ]

Zo dit is dan mijn definitieve box. De rok is een ingewisseld item, ik had 3 shirtjes en een rok geweigerd en heb enkel deze in de plaats gekregen. Ook mijn ding niet, de A-lijn staat me echt niet, ik heb het liever strak.
De broeken blijven sowieso als ze mooi zitten en passen, hetzelfde voor het jeansvest.
De leren jas moet ik nog even bekijken, ik heb al een mooi leren jasje en dan is deze best prijzig voor "erbij". De blouse is helemaal uit mijn comfortzone, maar ik wil het proberen, wie weet staat hij heel leuk. De body hetzelfde, heb ik nog nooit gedragen. Het topje is mwah, zeker de kleur, maar ik wil het wederom proberen. De schoenen gaan sowieso wel terug denk ik, ik vind ze wel tof, maar zijn toch "net nietjes". Of ze moeten heel mooi zitten en makkelijk zijn, dan hou ik misschien toch 1 paar :)

Ik vind dat ze voor wat ik had opgegeven een hele mooi box heeft samengesteld. Over 3 maanden doe ik er een nieuwe, sowieso met dezelfde stylist. Ik had Jorien uit Maastricht.

Wat een leuke box! Vooral die laarsjes vind ik erg leuk, heb je daar het merk van toevallig? :D

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:42

MissBambi schreef:
Ik heb net ook een box besteld! Ik had Suzanne uit Maastricht.

Tot wanneer kun je annuleren? Ben een beetje bang voor een grote flop :+

Zo lang die nog niet verstuurd is.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:55

Berdien: de donkere zijn van Lazamani, de bleke van Marco Polo.

Jamiefris: je box is wel tof vind ik, maar héél stoer nu ook weer niet. Vind 't bloesje met de knoop en de playsuit wel leuk!

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:07

Inderdaad, de modellen op de site hebben een vreselijke houding/uitstraling. Jammer want denk dat niet alle kleding hierdoor goed tot zijn recht komt.

Mijn preview is uitgesteld, Zalon geeft aan dat ze de stylist een herinnering hebben gestuurd. Ze was er gister al de hele dag mee bezig. Het geeft niet zoveel vertrouwen in een geslaagde box :n

@Charisma, leuke box!
Persoonlijk ben ik nooit zo van een body, lijkt me vooral erg onhandig :') De items in jouw box zijn wel leuk te combineren met elkaar.

@Jamiefris: snap je punt wel dat je het niet zo stoer vind. Al denk ik dat het zwarte jurkje wel stoer kan zijn met de juiste schoenen.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:12

Arctn: is ook mijn idee... :') maar ik wil die body dan toch een gepast hebben....:+

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:27

Afbeelding
HIJ IS ER! Zooo benieuwd. Willen jullie foto's?

Laurie
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:29

Ja natuurlijk willen wij foto's *\o/*
⚠️ Laurie kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:29

Tuurlijk :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:30

Mijn box wordt nu ingepakt en heb even gekeken wat ik ga ontvangen! Over algemeen heel tevreden met wat ze heeft uitgezocht en denk dat ik wel hele lading ga houden als het ook mooi past. Mijn styliste is Sara uit Amsterdam

Jeans vind ik super leuk en hoop ik dat goed past. Jeansblouse ook erg benieuwd naar. Groene shirtje twijfel, heb al soortgelijks, maar als leuk staat blijft deze. Witte shirtje gaat sowieso terug. Afbeelding

Blauwe broek heeft volgens mij niet echt mooie pasvorm, maar gaan we even zien. Rode jurk en rok met print echt super benieuwd naar! En de blauwe trui vind ik beetje simpel, had wel wat spannender gemogen.

Afbeelding

De laarsjes erg benieuwd naar! Zoiets heb ik nog niet en wel echt mijn smaak. En ook spijkerjasje en het topje vind ik super leuk op foto.

Afbeelding

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:31

Escamilla schreef:
[ [url=m/nN8p7C.jpg]Afbeelding[/url] ]
HIJ IS ER! Zooo benieuwd. Willen jullie foto's?

Jaa of course, ik ben super benieuwd! Hoe lang duurde het voor jou box binnenkwam? :D

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:10

Okee hierbij de foto's
Afbeelding
Blauwe broek van Levi's. Zit heel mooi maar vind hem te lang. Ben meer van enkelhoogte dus ik wil hem dan wat korter.
Zwarte shirtje. Er zit voorin een knoop. Vind hem niet zo mooi zitten dus ga hem niet houden.

Afbeelding
Wederom de broek van Levi's en een shirt van Tommie. Leuk shirtje maar zit bij de armen te strak. Twijfel of ik hem ook echt leuk genoeg vind om te houden.
Schoenen van Vans. HEEEEL blij mee. Deze wou ik al maar mogen wel even een maatje kleiner.

Afbeelding
Zwarte broek van Levi's. Zit lekker en mooi maar mag nog een maatje kleiner denk ik.
Trui van Obey. Vind ik ook erg leuk, kleine twijfel vanwege de lengte van de mouwen.

Afbeelding
Nog een andere trui van Obey. Ook heel leuk deze ga ik sowieso wel houden.

Verder zat er nog een bomberjack in, maar daar heb ik geen foto van. Ga ik ook niet houden. Vond hem te duur (€119) en draag dat niet echt.
Ook nog een body van Missguided. Maar dit was meer een skishirt met een rare stof. Kreeg hem daarbij ook nog niet eens aan omdat de mouwen veeelste klein waren!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:21

Ik vind je truien allebei wel leuk! Mouwen storen niet echt bij die witte. Broeken allebei ook leuk! Leuke box had je!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:21

Hoe werkt het eigenlijk met berichten versturen? Ik had nu vanochtend een bericht gestuurd over het styladvies, maar krijg je dan ook mail als ze een bericht terug versturen?