Die hebben we

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Als je het nog niet hebt zou ik investeren in een goed groot opzetzwembad voor die uitverkocht zijn.
De kans dat de vakantie in Tuinzania gehouden moet worden ipv met z'n allen weer massaal te gaan verplaatsen acht ik groot.
miccamaaike schreef:Tsja als je je hond er uit houdt en je houdt de waterkwaliteit goed bij (met chloor) dan hoef je echt niet wekelijks te vervangen, dan blijft t t hele seizoen goed. Koop je een zo'n schelp voor de hond, kan die daar in.
mvdende schreef:elnienjo schreef:Als je het nog niet hebt zou ik investeren in een goed groot opzetzwembad voor die uitverkocht zijn.
De kans dat de vakantie in Tuinzania gehouden moet worden ipv met z'n allen weer massaal te gaan verplaatsen acht ik groot.
Ik heb op een kwartiertje rijden een prima zwemplekje gevonden vorige week. Wel was het met Pasen daar al druk, maar ik verwacht niet te veel drukte buiten Pasen enzo om.
Als het echt behoorlijk strandweer wordt, ga ik naar het strand bij mn ouders.
Ik heb geen €100en "over" voor een zwembad in de tuin, en om van de kosten van het water en de elektriciteit nog maar te zwijgen. In zn zwembad gaat wel een paar 100 liter en dat elke week ofzo vervangen...nee. de hond gaat er dan nl ook in
miccamaaike schreef:Tsja als je je hond er uit houdt en je houdt de waterkwaliteit goed bij (met chloor) dan hoef je echt niet wekelijks te vervangen, dan blijft t t hele seizoen goed. Koop je een zo'n schelp voor de hond, kan die daar in.
mvdende schreef:miccamaaike schreef:Tsja als je je hond er uit houdt en je houdt de waterkwaliteit goed bij (met chloor) dan hoef je echt niet wekelijks te vervangen, dan blijft t t hele seizoen goed. Koop je een zo'n schelp voor de hond, kan die daar in.
Schelp hebben we, daar vertikt de hond om in te gaan.
En ik heb helemaal geen zin in zn grote uitgave. Ik zoek wel een zwemwater op als we (ik) daar behoefte aan heb. Voordeel is dat ik nu een autotje heb, dus we hoeven niet meer 3 uur enkele reis in de trein om ergens te kunnen gaan zwemmen.
miccamaaike schreef:Ebola is toch ook een virus?
T wordt denk ik wachten op een vaccin... kan nog wel even duren.
Sonja_vR schreef:Denk dat het sowieso niet heel slim is om dalijk, stel dat het ergens in juli weer mag,
elnienjo schreef:mvdende schreef:
Ik heb op een kwartiertje rijden een prima zwemplekje gevonden vorige week. Wel was het met Pasen daar al druk, maar ik verwacht niet te veel drukte buiten Pasen enzo om.
Als het echt behoorlijk strandweer wordt, ga ik naar het strand bij mn ouders.
Ik heb geen €100en "over" voor een zwembad in de tuin, en om van de kosten van het water en de elektriciteit nog maar te zwijgen. In zn zwembad gaat wel een paar 100 liter en dat elke week ofzo vervangen...nee. de hond gaat er dan nl ook in
Waar ga je zwemmen? KreekKrak sluizen?
elnienjo schreef:Als je het nog niet hebt zou ik investeren in een goed groot opzetzwembad voor die uitverkocht zijn.
NatasjavE schreef:Ik heb ook een groot opzetzwembad. Maar dat is vooral leuk voor kleinere kinderen. Eventueel bij een giga hittegolf voor jezelf.![]()
Ach we zullen wel zien. Als we niet mogen gaan we het huis schilderen. En koop ik een nieuw bed....ofzo
germie schreef:Dan moet er wel een zwembad in de tuin passen. Hier gaat dat niet. Maar ja, dan heb je nog steeds geen grotten en koralen, en je vult er geen hele dagen mee. Je kunt gewoon helemaal niets plannen en dat knaagt enorm. Dat gevoel wordt ook echt niet minder bij mij.
elnienjo schreef:NatasjavE schreef:Ik heb ook een groot opzetzwembad. Maar dat is vooral leuk voor kleinere kinderen. Eventueel bij een giga hittegolf voor jezelf.![]()
Ach we zullen wel zien. Als we niet mogen gaan we het huis schilderen. En koop ik een nieuw bed....ofzo
Ik heb een bad waar ik in kan zwemmen (4.57 rond en 1.07 hoog), dus gewoon geschikt voor een volwassene.
germie schreef:En dan is het in de meren ook vast heel druk in de zomer, maar goed, we kunnen dan natuurlijk gewoon van die 1.5m af zijn. Daar hoop ik echt op. Dat is gewoon heel vervelend.
MoniqueT schreef:Ik ben al lang blij als we deze zomer weer gewoon op straat mogen lopen, plantjes voor de tuin kunnen halen en met zijn tweeën in de auto mogen zitten![]()
Misschien haal ik zelfs het zwembad wat we voor de kleinkinderen hebben staan, dan een keer tevoorschijn voor in de tuin. Ga ik zelf maar poedelen.