Lekker Jis, Indonesisch! Het heeft ook wel wat, om thuis 'uit te eten'

Ik ga zo maar weer eens in de tuin verder denk ik, heb nog heel wat onkruid uit te trekken. Oh, en ik ga een kwarktaart maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Gordijnen dicht en kaarsen aan.![]()
Was ook welgeteld 10 minuten in de tuin bezig en toen werd ik alweer afgeleid, ik vind ze zo leuk.![]()
[ [url=m/o6wwpV.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyMadonna schreef:Ik heb zojuist met zo'n 200.000 een livestream van Jezus Christ Superster zitten kijken![]()
https://youtu.be/GpO4ohqx3os
Muziek blijft geweldig, deze cast ook geweldig, alleen een beetje jammer dat ze het naar moderne tijd draaien
Sheran schreef:Klinkt toch leuk, dat markeert de dag weer een beetje
Ik ben aan een vogeltje bezig geweest
[ [url=m/ht7zwd.jpg]Afbeelding[/url] ]
silverdapple schreef:_San87_ schreef:Ik wil heel graag de nieuwe Cats zien, die schijnt zo tenenkrommend slecht te zijn.... Maar ik ben dol op Cats. Memory
.
[ Afbeelding ]
Just leaving this here!
LadyMadonna schreef:_San87_ schreef:Ik wil heel graag de nieuwe Cats zien, die schijnt zo tenenkrommend slecht te zijn.... Maar ik ben dol op Cats. Memory
.
Had deze nu overheen gelezen....
De film durf ik écht niet.
On stage heb ik nu 3x gezien waarvan 2x de West end cast
[ [url=m/DCLW81.jpg]Afbeelding[/url] ]
Whale schreef:Hij is zo gaaf! Straks weer verder spelen
Dallista schreef:Whale schreef:Hij is zo gaaf! Straks weer verder spelen
Ik vermaak me ook kostelijk.Wat heerlijk om weer een Final Fantasy te spelen waarbij ik het battle system *wel* snap (FF XV was een nachtmerrie, dat warping kon ik gewoon niet in de vingers krijgen). En al die klassieke songs in nieuwe jasjes, yummy!
Verder gisteren uitgebreid gekookt, want ik had paddenstoelen gered, en tja, dan moet je er ook wat mee doen. Bedrijf hier in de buurt die met een giga overschot aan paddenstoelen zat (o.a. veel soorten zwammen) vanwege de gesloten horeca, dus het in grote, goedkope pakketten aan 'de gewone burger' ging verkopen. Echt geweldig. Superdeluxe paddenstoelen risotto en een mega-pan met groentesoep. Heb nu natuurlijk veel te veel eten, hahaha, kan er wel op teren.
musiqolog schreef:Ik heb zojuist een stukje gecomponeerd. Aangezien het op één avond geschreven is (langer dan anderhalf uur heb ik er niet over gedaan), is het net niks; in de klassieke muziek noemen ze dat een "bagatel". Het is bedoeld voor mensen die een instrument spelen en zich vervelen. Mijn plan is om een hele serie van die Coronabagatellen te maken.
[ [url=m/gkQGE4.png]Afbeelding[/url] ]
En wie Martine dan wel is? Een goede vriendin van mij, die cello speelt. Maar iedere andere cellist mag dit stuk ook spelen. Dus als er in dit topic cellospelende Bokkers zijn: doet er je voordeel mee!
silverdapple schreef:_San87_ schreef:Ik wil heel graag de nieuwe Cats zien, die schijnt zo tenenkrommend slecht te zijn.... Maar ik ben dol op Cats. Memory
.
[ Afbeelding ]
Just leaving this here!
_San87_ schreef:Dallista schreef:
Ik vermaak me ook kostelijk.Wat heerlijk om weer een Final Fantasy te spelen waarbij ik het battle system *wel* snap (FF XV was een nachtmerrie, dat warping kon ik gewoon niet in de vingers krijgen). En al die klassieke songs in nieuwe jasjes, yummy!
Verder gisteren uitgebreid gekookt, want ik had paddenstoelen gered, en tja, dan moet je er ook wat mee doen. Bedrijf hier in de buurt die met een giga overschot aan paddenstoelen zat (o.a. veel soorten zwammen) vanwege de gesloten horeca, dus het in grote, goedkope pakketten aan 'de gewone burger' ging verkopen. Echt geweldig. Superdeluxe paddenstoelen risotto en een mega-pan met groentesoep. Heb nu natuurlijk veel te veel eten, hahaha, kan er wel op teren.
Omg jaloers! Paddenstoelen zijn zo lekker!