[HK] Thuiszijn en bezigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 15:45

Hier was het ook overal druk. Moest voor vriendin naar de winkel, maar ook waar onderweg naar haar overal langs reed was het druk, echt bizar. Ook op straat veel mensen, wandelen, kinderen die fietsen enzo.

Lekker Jis, Indonesisch! Het heeft ook wel wat, om thuis 'uit te eten' :')

Ik ga zo maar weer eens in de tuin verder denk ik, heb nog heel wat onkruid uit te trekken. Oh, en ik ga een kwarktaart maken <3

Whale

Re: [HK] Thuiszijn en bezigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 15:50

Hier is het op straat nog steeds uitgestorven. Blijkbaar houden mensen hier zich gewoon aan de regels :=

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 15:58

Qua regels gaat hier wel goed hoor, zie vooral mensen alleen of met twee. Maar het is wel drukker op straat dan een 'normale' werkdag zeg maar. Snap het ook wel, het zit niet in de mens om alleen maar binnen opgehokt te zitten wekenlang. En ik ben er gewoon niet aan gewend dat het druk is in de winkel _O- Ik ga altijd boodschappen doen doordeweeks op een middag, nooit als iedereen vrij heeft, die luxe had ik gelukkig altijd.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 16:13

Gordijnen dicht en kaarsen aan. :D

Was ook welgeteld 10 minuten in de tuin bezig en toen werd ik alweer afgeleid, ik vind ze zo leuk. <3

Afbeelding

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 16:20

Ik ben wel even buiten geweest en toen was het rustig, de ringweg is wel redelijk vol met auto's.

Maar ik baal een beetje. Omdat de lente zo hard gaat is de boom al in bloei, en heb ik bijna geen directe zon meer in mijn tuintje, zelfs niet voor dat uurtje dat ik had. Ik wilde lekker in de zon liggen met een podcast, maar helaas. (En toen was de audio ook nog slecht en nu moet ik toegeven dat ik niet zo goed tegen teleurstellingen kan.)

(En ik wist dat wel, maar ja, Utrecht dus het was een beetje nemen wat ik kon, en daarnaast dacht ik 'ik kan altijd in het park gaan liggen' want dat is maar 100m verderop... -O- )

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 16:27

Het lijkt dat pech altijd in meervoud komt. :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 20:12

Ik wil heel graag de nieuwe Cats zien, die schijnt zo tenenkrommend slecht te zijn... _O-. Maar ik ben dol op Cats. Memory <3.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 20:12

Jis_ schreef:
Gordijnen dicht en kaarsen aan. :D

Was ook welgeteld 10 minuten in de tuin bezig en toen werd ik alweer afgeleid, ik vind ze zo leuk. <3

[ [url=m/o6wwpV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Slakjes :+:. Ik vind ze echt ontzettend leuk om te zien (de naakte versie een heel eind minder :')).

Toch wil ik ze niet in m'n moestuintje, straks :o.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 21:48

Ik heb zojuist met zo'n 200.000 een livestream van Jezus Christ Superster zitten kijken :j
https://youtu.be/GpO4ohqx3os
Muziek blijft geweldig, deze cast ook geweldig, alleen een beetje jammer dat ze het naar moderne tijd draaien

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 21:58

Klinkt toch leuk, dat markeert de dag weer een beetje :)

Ik ben aan een vogeltje bezig geweest :)

Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:01

<3 die is te schattig sheran! Ik wil dat ook kunnen -O- Ik kan wel iets, maar zo mooi krijg ik ze niet. Skype sessie hoe maak ik zoiets niet mogelijk O:) O:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:01

LadyMadonna schreef:
Ik heb zojuist met zo'n 200.000 een livestream van Jezus Christ Superster zitten kijken :j
https://youtu.be/GpO4ohqx3os
Muziek blijft geweldig, deze cast ook geweldig, alleen een beetje jammer dat ze het naar moderne tijd draaien

Oh dat is tof ja :D.

Sheran schreef:
Klinkt toch leuk, dat markeert de dag weer een beetje :)

Ik ben aan een vogeltje bezig geweest :)

[ [url=m/ht7zwd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat gaaf <3!

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:17

Afbeelding

Ik heb vanavond deze in elkaar gezet **\O/**
Altijd spannend of een idee in werkelijkheid net zo mooi is als in je hoofd.

silverdapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:29

_San87_ schreef:
Ik wil heel graag de nieuwe Cats zien, die schijnt zo tenenkrommend slecht te zijn... _O-. Maar ik ben dol op Cats. Memory <3.

Afbeelding

Just leaving this here! :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:32

silverdapple schreef:
_San87_ schreef:

[ Afbeelding ]

:))!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:58

_San87_ schreef:

Had deze nu overheen gelezen....
De film durf ik écht niet.
On stage heb ik nu 3x gezien waarvan 2x de West end cast

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:59

LadyMadonna schreef:
_San87_ schreef:

Had deze nu overheen gelezen....
De film durf ik écht niet.
On stage heb ik nu 3x gezien waarvan 2x de West end cast

[ [url=m/DCLW81.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat gaaf :oo!

Ik hoor en lees echt overal dat ie beroerd is :)). Maar ik ben wel fan van een aantal van de hoofdrolspelers, dus stiekem ook wel echt benieuwd.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 23:25

Wat mooi! Is het voor een speciale gelegenheid?

En dank jullie wel ♥️

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 23:25

Ik heb zojuist een stukje gecomponeerd. Aangezien het op één avond geschreven is (langer dan anderhalf uur heb ik er niet over gedaan), is het net niks; in de klassieke muziek noemen ze dat een "bagatel". Het is bedoeld voor mensen die een instrument spelen en zich vervelen. Mijn plan is om een hele serie van die Coronabagatellen te maken.

Afbeelding
En wie Martine dan wel is? Een goede vriendin van mij, die cello speelt. Maar iedere andere cellist mag dit stuk ook spelen. Dus als er in dit topic cellospelende Bokkers zijn: doet er je voordeel mee!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 08:47

Whale schreef:
Hij is zo gaaf! Straks weer verder spelen *\o/*

Ik vermaak me ook kostelijk. :D Wat heerlijk om weer een Final Fantasy te spelen waarbij ik het battle system *wel* snap (FF XV was een nachtmerrie, dat warping kon ik gewoon niet in de vingers krijgen). En al die klassieke songs in nieuwe jasjes, yummy! <3

Verder gisteren uitgebreid gekookt, want ik had paddenstoelen gered, en tja, dan moet je er ook wat mee doen. Bedrijf hier in de buurt die met een giga overschot aan paddenstoelen zat (o.a. veel soorten zwammen) vanwege de gesloten horeca, dus het in grote, goedkope pakketten aan 'de gewone burger' ging verkopen. Echt geweldig. Superdeluxe paddenstoelen risotto en een mega-pan met groentesoep. Heb nu natuurlijk veel te veel eten, hahaha, kan er wel op teren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 09:41

Dallista schreef:
Whale schreef:
Hij is zo gaaf! Straks weer verder spelen *\o/*

Ik vermaak me ook kostelijk. :D Wat heerlijk om weer een Final Fantasy te spelen waarbij ik het battle system *wel* snap (FF XV was een nachtmerrie, dat warping kon ik gewoon niet in de vingers krijgen). En al die klassieke songs in nieuwe jasjes, yummy! <3

Verder gisteren uitgebreid gekookt, want ik had paddenstoelen gered, en tja, dan moet je er ook wat mee doen. Bedrijf hier in de buurt die met een giga overschot aan paddenstoelen zat (o.a. veel soorten zwammen) vanwege de gesloten horeca, dus het in grote, goedkope pakketten aan 'de gewone burger' ging verkopen. Echt geweldig. Superdeluxe paddenstoelen risotto en een mega-pan met groentesoep. Heb nu natuurlijk veel te veel eten, hahaha, kan er wel op teren.

Omg jaloers! Paddenstoelen zijn zo lekker :9!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 10:37

musiqolog schreef:
Ik heb zojuist een stukje gecomponeerd. Aangezien het op één avond geschreven is (langer dan anderhalf uur heb ik er niet over gedaan), is het net niks; in de klassieke muziek noemen ze dat een "bagatel". Het is bedoeld voor mensen die een instrument spelen en zich vervelen. Mijn plan is om een hele serie van die Coronabagatellen te maken.

[ [url=m/gkQGE4.png]Afbeelding[/url] ]
En wie Martine dan wel is? Een goede vriendin van mij, die cello speelt. Maar iedere andere cellist mag dit stuk ook spelen. Dus als er in dit topic cellospelende Bokkers zijn: doet er je voordeel mee!

Wat leuk!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 10:39

Thuisbezigheden. Donderdagavond via zoom afgesproken om te borrelen. 9 collega's en super gezellig. Allemaal vanaf eigen bank met eigen wijn. Ik haakte na 3 uur af maar de diehards gingen nog door. Was even wennen maar super fijn!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 10:40

silverdapple schreef:
_San87_ schreef:

[ Afbeelding ]

Je moet Cat's kennen om dit te snappen ga ik van uit. :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 10:47

_San87_ schreef:
Dallista schreef:

Omg jaloers! Paddenstoelen zijn zo lekker :9!

Brrrrr paddestoelen zijn helemaal niet lekker :')

Cats heb ik nooit gezien om de een of andere reden...