Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isapaardje schreef:1705 besmettingen in Nederland met 43 doden.
Duitsland telt bijna 8000 besmettingen met 20 doden.
Om voorbeeld te noemen.
Ik snap die verhouding dan niet goed. Is men in Duitsland gezonder of testen ze daar meer mensen op corona dan hier? Weet iemand dat?
PSvanLot schreef:Oke, dat stuk had ik niet gelezen.
Dat wordt een grote puinhoop denk ik...
Waar vind je de uitgebreidere informatie?
Isapaardje schreef:1705 besmettingen in Nederland met 43 doden.
Duitsland telt bijna 8000 besmettingen met 20 doden.
Om voorbeeld te noemen.
Ik snap die verhouding dan niet goed. Is men in Duitsland gezonder of testen ze daar meer mensen op corona dan hier? Weet iemand dat?
Photograph schreef:In ieder geval, ben erg benieuwd hoe de scholen dit gaan doen.
Popstra schreef:Goede duidelijke video is dat Ruitje![]()
Dan zie je dus echt dat jonge, sportieve mensen zonder medische voor geschiedenis hun longen zo ziek zijn.
Die zuurstof saturatie als die te laag is zorgt voor voortdurende koppijn en vermoeidheid. Ik ben daar zelf bekend mee.
Als je dit alles nooit zelf hebt mee gemaakt heb je geen idee hoe dat voelt, je bent wat sneller buiten adem als je bijv de trap op loopt en dan denk je Jezus, wat een poedersuiker conditie heb ik eigenlijk! Dat gevoel.
Topic gaat zo snel dat je eigenlijk alles moet quoten als je wil reageren
Loretta schreef:Het is toch weer een enorm risico om de scholen toch weer gedeeltelijk open te gaan doen. Het mag toch wel duidelijk zijn dat je met dit virus niet moet gokken.
Isapaardje schreef:PSvanLot schreef:
De lockdown duurde geen 1,5 week. 1.5 week NA de lockdown zijn er weer besmettingen.
Nee een lockdown duurt nog steeds daar. Dus zeker geen 1,5 week.
Maar ik bedoel te zeggen dat er nu nog niets bekend is, of de huidige genomen maatregelen, zullen zorgen voor minder besmettingen of niet, omdat het nog maar kort geleden is.
Kijk ander punt is dat ik persoonlijk niet begreep waarom carnaval gewoon doorging hier in het zuiden terwijl er al zoveel aan de hand was in Italië. Dat is een enorme onderschatting geweest
Loretta schreef:Het is toch weer een enorm risico om de scholen toch weer gedeeltelijk open te gaan doen. Het mag toch wel duidelijk zijn dat je met dit virus niet moet gokken.
sureido schreef:Isapaardje schreef:
Nee een lockdown duurt nog steeds daar. Dus zeker geen 1,5 week.
Maar ik bedoel te zeggen dat er nu nog niets bekend is, of de huidige genomen maatregelen, zullen zorgen voor minder besmettingen of niet, omdat het nog maar kort geleden is.
Kijk ander punt is dat ik persoonlijk niet begreep waarom carnaval gewoon doorging hier in het zuiden terwijl er al zoveel aan de hand was in Italië. Dat is een enorme onderschatting geweest
Haha, dat had je nooit kunnen verkopen als regering zijnde, wanneer het nog niet eens in Nederland was zogenaamd.