Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Dit topic gaat in de 1e plaats over hoe streng mensen omgaan met de huidige crisis.
Voor de mensen die er doorheen zitten en een luisterend oor zoeken, is dit topic misschien iets?
[CV] Corona, sociale onthouding en psychische klachten
@IHN en wemkelover, sterkte met jullie persoonlijke situatie.
zonnebloem18 schreef:Ik vraag me trouwens wel af hoe mensen die online bestellen dat doen. De eerste mogelijkheid hier in de buurt is pas over 2 weken. Buiten het feit dat ik geen idee heb wat ik tegen die tijd nodig heb, heb ik dan ook nog 2 weken te overbruggen.
zonnebloem18 schreef:Ik vraag me trouwens wel af hoe mensen die online bestellen dat doen. De eerste mogelijkheid hier in de buurt is pas over 2 weken. Buiten het feit dat ik geen idee heb wat ik tegen die tijd nodig heb, heb ik dan ook nog 2 weken te overbruggen.
Loretta schreef:zonnebloem18 schreef:Ik vraag me trouwens wel af hoe mensen die online bestellen dat doen. De eerste mogelijkheid hier in de buurt is pas over 2 weken. Buiten het feit dat ik geen idee heb wat ik tegen die tijd nodig heb, heb ik dan ook nog 2 weken te overbruggen.
Vooruit plannen is heel belangrijk. Ik ben al niet meer naar de winkels geweest sinds het begin van het hamsteren.
Ton het in China uit brak ben ik al begonnen met het meer kopen van eten. Ik heb nu nog steeds heel erg veel blikken en potten staan.
mvdende schreef:Mijn ouders komen ook gewoon nog steeds om de week het weekend hier en dan houden we echt geen 1,5m afstand.
Beide werken ook nog gewoon, ondanks dat hun baan niet echt in de cruciale beroepen valt.
Mam werkt op een notaris kantoor en daar komen gewoon nog klanten binnen. Moet wel, minimaal moet een volmacht getekend worden. Dus geen uitgebreide dingen meer, maar dus wel klanten contact.
Mijn vader werkt in de tuinbouw en dat draait gewoon door als normaal. Heeft daar alleen contact met collega's.
Ik ga gewoon naar buiten, probeer wel rekening te houden met 1,5m afstand, maar ga gewoon boodschappen doen en naar de Welkoop/intratuin/ you name it als ik materiaal nodig heb.
Ik houdt niet zo van online bestellen en iedere keer weer die verzendkosten van €7 tikt toch aan als je dat meerdere keren per week zou doen. Doe ik dus niet.