Pipodipo schreef:75" serieus?? Komt de wereld dan niet een beetje keihard binnen of kan je daarop alleen schattige kanalen ontvangen?
Kijk eigenlijk nooit tv dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Ja ik hoop dat een 75 inch-tv wel meer dan 1 bilhelft kan bedekken
Maar die platte tv's zijn toch helemaal niet warm?
En als je toch 75-inch-billen hebt kun je beter warm worden door even te gaan sporten
Sanniejtjuh schreef:xSCWx schreef:
Ik heb de big hugIk kan het haast niet afraden, sorry
Ik ben er in de winter in iedergeval erg blij, o.a voor mijn reuma. Maar ook als ik bevoren ben na bezig zijn geweest met de paarden
nienke555 schreef:Jongens, ik heb iets raarIk wil deze alpaca hebben, heb al vijf andere kleuren en vind deze ook erg leuk...
![]()
https://www.inkari-alpaca.com/nl/alpaca ... anter.html
Sheran schreef:Sorry, hier ben ik alweer. Ik moet even afgepraat worden van... hou je vast... een STEP.
. En ja, ik ben ouder dan 3.
Ik neem de laatste tijd vaker het OV naar mijn werk en naar vrienden in plaats van de auto, maar moet dan vaak nog twintig minuutjes lopen omdat er geen bus gaat.of ik lekker de auto op een gratis plek en moet dan nog een kwartier lopen naar de plaats van bestemming. Ik heb ook aan een vouwfiets gedacht, maar die zijn een stuk zwaarder en de echt lichte zijn dan weer onbetaalbaar...