Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 09:24

casperzazoe schreef:
Dat ik naar huis wil rijden, en volgens een formule op internet onder het verboden aantal % alcohol zit maar het niet durf gepakt te worden. Heb echt geen zin om hier te blijven

Je moet ook gewoon niets drinken, heb je deze ellende ook niet.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 09:25

Vind drinken als je überhaupt nog moet rijden knetter dom. Zeker als je nog zo jong bent. :o

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 10:05

casperzazoe schreef:
Dat ik naar huis wil rijden, en volgens een formule op internet onder het verboden aantal % alcohol zit maar het niet durf gepakt te worden. Heb echt geen zin om hier te blijven

Gewoon niet drinken als je moet rijden...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 10:09

Met 1 drankje en de rest geen alcohol durf ik nog gewoon te rijden zonder probleem.
Alleen meer zal het ook niet zijn.
Gelukkig drink ik nauwelijks alcohol :')

Hier is de erfenis de hond die allemaal loopt de draken _O- ik wil slapen en zij niet

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 10:12

Mijn eerste kopje koffie van 2020 was koffie met bedorven melk. Ik kwam erachter nadat ik een sliertje in mijn mond had :x

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 10:25

Ik doe altijd 1x per week boodschappen, maak dan een menu voor de hele week. Maar ik ben zo inspiratiloos de laatse dagen. Mijn vriend lust ook bijna helemaal niks dat maakt het soms wel moeilijk. Ik ben ook altijd blij dat hij een week vroege dienst heeft en dan mee eet. En een week late dienst heeft en dan niet mee eet, zodat ik dan die week geen rekening met hem hoeft te houden.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 10:37

Tot zeker half 5 zijn de buren door gegaan. Ik heb tussendoor een uurtje geslapen blijkbaar en daarna tot half 9 want toen kwam de pup.

Rotzooi in de tuin, vuurpijlen en kartonnetjes enz. Hondjes lekker weer buiten geweest met wandelen... zie ik dat er een rubber van mijn autodak is afgetrokken, god mag weten waarom en waar het nu is.

Wtf zeg... heel de avond in de stress om mn auto en dan zit je gevoel toch goed (nog geen andere schade zo gezien, wel troep)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 10:39

wemkelover schreef:
Ik doe altijd 1x per week boodschappen, maak dan een menu voor de hele week. Maar ik ben zo inspiratiloos de laatse dagen. Mijn vriend lust ook bijna helemaal niks dat maakt het soms wel moeilijk. Ik ben ook altijd blij dat hij een week vroege dienst heeft en dan mee eet. En een week late dienst heeft en dan niet mee eet, zodat ik dan die week geen rekening met hem hoeft te houden.

Zit je al in het wat we vandaag topic? Miss kom je daar wat inspiratie tegen.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 10:43

Amandavd schreef:
wemkelover schreef:

Ja daar zit ik af en toe in indd. Komt ook genoeg voorbij alleen mijn vriend lust echt gewoon bijna niks. Dat maakt het moeilijk. En ik ben ondertussen ook wel wat uit gegeten op wat hij wel lust :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 10:48

wemkelover schreef:
Amandavd schreef:

Ja daar zit ik af en toe in indd. Komt ook genoeg voorbij alleen mijn vriend lust echt gewoon bijna niks. Dat maakt het moeilijk. En ik ben ondertussen ook wel wat uit gegeten op wat hij wel lust :')

En kun je nog iets variëren met wat hij wel lust? Dus stel hij lust bloemkool, die kun je eventueel op diverse manieren bereiden, en combineren met bijv. aardappel die je ook weer op diverse manieren kunt bereiden?

Ik weet hoe het is want ik ben jouw vriend :') ook zo'n zeikerd die niks lust. Wat wij vaak doen is bijv. boontjes koken, kipblokjes en dat ik er puree en mijn verloofde rijst bij eet. Ik vind rijst niet lekker maar hij weer wel etc.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 11:05

Pff lijkt mij zo moeilijk om mee om te gaan. Denk dat ik dan maar iets zou koken voor mezelf en voor hem in grote porties iets wat wederhelft lust en dat in porties in de vriezer zou doen :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 11:16

En aan je vriend vragen of hij dingen wil leren/proberen te eten die hij niet lust? Ik bedoel, je hebt altijd wel een PAAR dingen die je echt niet lekker vindt (ik gruwel bv van witlof :brr: ), maar 'bijna niets lusten' als volwassene vind ik toch altijd een beetje kinderachtig en makkelijk. Sorry als ik nu iemand tegen het verkeerde been schop :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 11:22

Foaly schreef:
En aan je vriend vragen of hij dingen wil leren/proberen te eten die hij niet lust? Ik bedoel, je hebt altijd wel een PAAR dingen die je echt niet lekker vindt (ik gruwel bv van witlof :brr: ), maar 'bijna niets lusten' als volwassene vind ik toch altijd een beetje kinderachtig en makkelijk. Sorry als ik nu iemand tegen het verkeerde been schop :+

Zelfde gedachten. Vraag me ook af of het echt niet lusten is of niet van houden? Zo eten wij hier nooit boboti omdat pa en broer het niet lusten, maar ze lusten alle ingrediënten dus ik denk dat het alleen is dat ze het niet geweldig vinden. Beetje jammer want ik vind het erg lekker. (Op de rozijnen die ik eruit vis na)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 11:23

Foaly schreef:

Ik schop je gewoon terug hoor. Ik kan het wel begrijpen want ik lust heel veel dingen niet. En voor mij heeft dat weinig te maken met smaak maar alles met textuur. Ach, ben er aan gewend dat iedereen daar wel een mening over heeft :D

Ik erger mij trouwens aan het feit dat een hoop mensen nog niet heeft laten weten of ze wel of niet komen naar onze bruiloft terwijl ik gevraagd heb, stond in de uitnodiging, omdat voor 1 januari 2020 te laten weten,

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 11:26

LukieBradley schreef:
Met 1 drankje en de rest geen alcohol durf ik nog gewoon te rijden zonder probleem.

Hier is de erfenis de hond die allemaal loopt de draken _O- ik wil slapen en zij niet

Ligt er denk ik ook aan of je een wijntje drinkt of meteen een glas whisky achterover gooit? :+

Maar idd gewoon helemaal niet gaan rijden. Ik snap sowieso niet dat iemand het risico neemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 11:38

Cayenne schreef:
LukieBradley schreef:

Ligt er denk ik ook aan of je een wijntje drinkt of meteen een glas whisky achterover gooit? :+

Maar idd gewoon helemaal niet gaan rijden. Ik snap sowieso niet dat iemand het risico neemt.

Een standaard glas wijn bevat net zoveel alcohol als een standaard glas whisky. Dus daar zit géén verschil in. Tenzij je het wijnglas vult met whisky dan. ;)
Met twee gewone hoeveelheden drankjes, ongeacht welke soort drank, mag je volgens de wet gewoon rijden.
Persoonlijk hou ik het bij ééntje, als ik al drink.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-01-20 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 11:41

Jij bent al verdacht wakker zo vroeg op 1 januari! :P

Fireheart

Dat ik zo moet werken :Z

Anoniem

Ik sliep dan ook al om 22.45. :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 11:55

Dat we niet gewoon twee weken weg zijn gegaan met de feestdagen :j
Ik vind het een hele gezellige tijd maar man, wat heb ik een hekel aan die verplichtingen -O-
Zit nu halfgaar op de bank, bah.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 12:01

chanicha schreef:
Dat we niet gewoon twee weken weg zijn gegaan met de feestdagen :j
Ik vind het een hele gezellige tijd maar man, wat heb ik een hekel aan die verplichtingen -O-
Zit nu halfgaar op de bank, bah.

Waarom doe je jezelf die "verplichtingen" aan als je het niet leuk vindt?

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 12:30

Foaly schreef:

Geloof me de mensen die zo weinig lusten vinden het zelf nog 10x vervelender...
Ik voel me altijd bezwaard om met iemand te eten en niet zelf te koken, bij uit eten moet ik de kaart vooraf zien, ik kan echt kokhalsen als ik iets niet lust..
Het is bij mij (en ik denk bij meer) helaas niet zo simpel als "gewoon eten niet moeilijk doen het went vanzelf", dan was ik nooit een moeilijke eter geweest :+

Ik kon vroeger nooit zo goed snappen hoe mensen wiskunde zo erg niet konden omdat ik er zelf zo goed in was. Vergelijk het daar maar een beetje mee.

Wemkelover er was ooit wel een moeilijke eters topic met wat recepten. Zou je even voor moeten zoeken, misschien kan je daar nog wat uit halen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 12:47

Ik had dat vroeger ook heel erg... ben toen gewoon dingen gaan proberen. Maar ik eet ook geen vis, vlees en geitenkaas. Kan je vertellen dat hier in het oosten bijna alles dat wel erin heeft. _O-

ergenis van de dag... ben niet zeker of ik me rot of trots voel. Na de hoeveelheid wijn van gisteravond zou ik me rotter moeten voelen. Maar voel me al aardig flut. _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 12:50

Ben dan wel benieuwd of jullie dan geen te korten oplopen?
Dan heb ik het niet persee over vegetariërs of Veganisten, maar de moeilijke eters.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 12:52

laraxXxemma schreef:
Foaly schreef:

Geloof me de mensen die zo weinig lusten vinden het zelf nog 10x vervelender...
Ik voel me altijd bezwaard om met iemand te eten en niet zelf te koken, bij uit eten moet ik de kaart vooraf zien, ik kan echt kokhalsen als ik iets niet lust..
Het is bij mij (en ik denk bij meer) helaas niet zo simpel als "gewoon eten niet moeilijk doen het went vanzelf", dan was ik nooit een moeilijke eter geweest :+

Ik kon vroeger nooit zo goed snappen hoe mensen wiskunde zo erg niet konden omdat ik er zelf zo goed in was. Vergelijk het daar maar een beetje mee.

Wemkelover er was ooit wel een moeilijke eters topic met wat recepten. Zou je even voor moeten zoeken, misschien kan je daar nog wat uit halen?

Dit is echt een reactie die ik had kunnen plaatsen :')

Qua tekorten: geloof het niet. Heb alleen vitamine D tekort maar dat haal je geloof ik ook niet uit je eten :')