Manlief die normaal de boodschappen doet hier is ziek, dus ik ging zelf dit keer en alleen. Daar ging het al mis, want normaal voorkomt manlief dit soort blunders die enkele keer dat ik erbij ben.
Ik ben mijn boodschappen aan het doen en het is onwijs druk, dus voor het gemak zet ik mijn winkelwagentje eventjes aan de kant. Ik leg er mijn boodschapje in en ik loop verder. Het was echt al een tijd later, word ik geïrriteerd op mijn schouder getikt door een jonge vrouw, die zegt wijzend naar het winkelwagentje "c'est la mienne"(dat is de mijne). Verschrikt kijk ik in het wagentje en verdulleme, zijn inderdaad niet mijn boodschappen
. Ik kleur knalrood tot en met mijn nek en kan alleen nog maar stamelen: "desolée, desolée" (het spijt me 2x). Ik schaamde me kapot. Ik schaamde me blijkbaar zo erg, dat de geïrriteerde mevrouw ontzettend lief voor me werd en zei: "pas soucis"→ geen enkel probleem.Ik vertelde het thuis, waarop mijn man hikte van de lach en zei: "lieverd, dat gebeurt iedere keer, maar iedere keer geef ik je de goede winkelwagen in je handen, want je bent zo'n verstrooide professor"
Toen heb ik hem verteld over dit topic van de asociale oudjes waar ik dus officieel nu bij hoor
. We hebben zo gelachen!
Ik had de vorige keer ook, een mevrouw liep weg met mijn winkelwagentje met een beetje karton erin

.