Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Voor 10 euro gaan zeuren om een jas... Mijn hemel. Triest figuur.
ontherun schreef:__Sannne schreef:Voor 10 euro gaan zeuren om een jas... Mijn hemel. Triest figuur.
PreciesMooiste is nog dat ie dus echt nergens kapot was, alleen dat stikseltje bij een etiketje. Ze heeft nu besloten om hem toch maar te houden want de verzendkosten terug waren haar te hoog. Duhh. Doos
Ze moest wel nog ff melden dat ze wel een reactie achter liet hoor! Nou, succes meid. I don’t care
tita schreef:Mijn polyester trailer staat te koop 2500€ ding is vies staat 4 jaar stil maar in orde en makkelijk schoon te maken
Nieuwe vloer en banden en remmen
Krijg ik bod van 1800€ want ik moet de trailer laten wassen en keuren en dat kost 500€ En dat moet van de vraagprijs af
tita schreef:Mijn polyester trailer staat te koop 2500€ ding is vies staat 4 jaar stil maar in orde en makkelijk schoon te maken
Nieuwe vloer en banden en remmen
Krijg ik bod van 1800€ want ik moet de trailer laten wassen en keuren en dat kost 500€ En dat moet van de vraagprijs af
Gini schreef:Je hoeft je niet te verdedigen. 2100 euro is ook leuk en vraagprijs nog leuker, maar 1800 euro bieden is ook gewoon een net bod. Dat maakt de mens achter het bod niet raar.
beert schreef:Gini schreef:Je hoeft je niet te verdedigen. 2100 euro is ook leuk en vraagprijs nog leuker, maar 1800 euro bieden is ook gewoon een net bod. Dat maakt de mens achter het bod niet raar.
Het gaat er volgens mij om dat ze 500 euro minder wil betalen, omdat ze de trailer nog moet wassen. Beetje het idee alsof iemand iets goedkoper wil, omdat hij nog verzend- of Benzinekosten moet betalen/maken. Dat is niet het probleem van de verkoper. En die 2400 zal ook niet de hoofdprijs zijn, neem ik aan?