Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mvdende schreef:Waar het pakketje gisteren nog de bezorgdag op gisteren had staan, staat hij nu op onbekend![]()
Echt.... Ik word hier zó pissig van! Als iets gisteren niet gelukt is, dan verwacht je het toch de volgende dag.....
Het is echt DRAMA bij PostNL nu
verootjoo schreef:mvdende schreef:Waar het pakketje gisteren nog de bezorgdag op gisteren had staan, staat hij nu op onbekend![]()
Echt.... Ik word hier zó pissig van! Als iets gisteren niet gelukt is, dan verwacht je het toch de volgende dag.....
Momenteel zou ik even niks verwachten.
En het is idd drama.
Mijn app is ook even van slag. Gister geen post gehad maar er zou wel veel moeten komen.
Maar komt vanzelf hoor, geen paniek.
verootjoo schreef:Komt ook vast wel boven water. Mijn pakket die een maand kwijt was vond de buurvrouw overigens in haar veranda dus misschien even de buurt af
Maar de post waar ik op reageerde is pas een dag te laat, en daarvoor een week te laat en komt uit China dus ja, dan weet je het maar nooit.
mvdende schreef:Waar het pakketje gisteren nog de bezorgdag op gisteren had staan, staat hij nu op onbekend![]()
Urielle schreef:Hoe zijn de ervaringen met zendingen vanuit Bol momenteel? Ik heb gisteravond laat behang besteld en de geschatte afleverdatum is 28 december. Tot mijn grote verrassing is het wel al vanmorgen vroeg gepickt bij Bol, uitlevering door DPD.
MyWishMax schreef:Zegt postnl in de app zelf ook. Tenminste ik zie elke dag de melding Wel post in de app, niet in de bus oid.
Spenk schreef:MyWishMax schreef:Zegt postnl in de app zelf ook. Tenminste ik zie elke dag de melding Wel post in de app, niet in de bus oid.
Hmm maar ze schijnen ook mega veel nu kwijt te raken. Hier een heel belangrijk overheid document die donderdag al in de app stond maar er nog altijd niet is... Heb er weinig hoop meer voor.