Post NL frustratie!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 23:07

Ze zijn druk wat ik verstuurd heb is niet aangekomen nu weer verzet naar morgen geloof ik ben benieuwd . Geen grote haast komt ut na kerst ook prima

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 08:39

Ik heb wisselende ervaringen met PostNL, soms blijft een pakketje een aantal dagen staan op ‘gesorteerd’, maar meestal komt het ook gewoon op de aangegeven dag. Ik was overigens helemaal verbaasd van de week. Ik had zondag iets besteld op Zooplus en op maandag werd het al afgeleverd.

Bij Ali hou ik altijd rekening met een lange levertijd, naar mijn idee weet je dat als je daar besteld.

Ik heb, helaas, net voor de lockdown nog iets besteld in de UK, dat zou nu onderweg moeten zijn, maar ik ga er maar vanuit dat die pas in het nieuwe jaar een keer binnenkomt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 08:57

Mijn pakket voor secret santa met vrienden is afgeleverd bij een plus volgens mijn app omdat de persoon niet thuis was. Nu zegt de plus dat het pakket er niet is. Ik hoop dat ze hem snel vinden, want het is anders wel banketstaaf

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:00

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:02

Vandaag staat foto van pakketje bij de post, maar ook nog steeds melding bij pakketjes dat die gisteren bezorgd zou worden :') volgens mij is het hetzelfde pakketje. Deze heb ik nog niet meegemaakt haha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:03

Op moment van typen krijg ik bericht dat het pakket opgehaald is door haar oma :') weer een zorg minder. Het stond volgens de app al vanaf vrijdag op het punt terwijl het er pas gisteren gebracht is

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:05

Waar het pakketje gisteren nog de bezorgdag op gisteren had staan, staat hij nu op onbekend -:(-

Echt.... Ik word hier zó pissig van! Als iets gisteren niet gelukt is, dan verwacht je het toch de volgende dag.....

Het is echt DRAMA bij PostNL nu

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:11

Als het goed is komen vandaag mijn pakketjes die ik maandag besteld heb. Niet te vroeg juichen, maar ik had nooit verwacht ze zo snel te krijgen. En mijn koffieapparaat is al bij mijn ouders bezorgd. Dat verrast me positief, had me erbij neergelegd dat het allemaal ergens volgende week zou komen. Mijn santa pakketten zijn met vertraging ook netjes bezorgd en zelfs mijn last minute kerstkaarten zijn al aangekomen. Dus vanuit mij niets meer dan respect.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 23-12-20 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:18

Snap je echt niet dat niemand hier iets aan kan doen? Ook bij postnl zijn het automatische systemen, die normaal gewoon werken met inscannen enzovoorts. Er zit niet iemand die status aan te passen om jou te pesten. Nu is het mega druk, kerst en de sluiting van winkels waardoor er echt heel veel besteld wordt. Dan gaat niet alles die dag mee wat normaal wel zo zou zijn.

Je las hier pas toch ook iemand die post bezorgd hoeveel normale post ze had en hoeveel pakketjes. Je kan niet alles meenemen helaas.

Ook postnl zou graag alles op tijd willen bezorgen hoor.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:23

mvdende schreef:
Waar het pakketje gisteren nog de bezorgdag op gisteren had staan, staat hij nu op onbekend -:(-

Echt.... Ik word hier zó pissig van! Als iets gisteren niet gelukt is, dan verwacht je het toch de volgende dag.....

Momenteel zou ik even niks verwachten.

En het is idd drama.

Mijn app is ook even van slag. Gister geen post gehad maar er zou wel veel moeten komen.
Maar komt vanzelf hoor, geen paniek.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:24

Zegt postnl in de app zelf ook. Tenminste ik zie elke dag de melding Wel post in de app, niet in de bus oid.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:25

verootjoo schreef:
mvdende schreef:

Momenteel zou ik even niks verwachten.

En het is idd drama.

Mijn app is ook even van slag. Gister geen post gehad maar er zou wel veel moeten komen.
Maar komt vanzelf hoor, geen paniek.

Zeg dat tegen mijn pakket dat nu een maand kwijt is :7.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:28

Komt ook vast wel boven water. Mijn pakket die een maand kwijt was vond de buurvrouw overigens in haar veranda dus misschien even de buurt af :')

Maar de post waar ik op reageerde is pas een dag te laat, en daarvoor een week te laat en komt uit China dus ja, dan weet je het maar nooit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:31

verootjoo schreef:
Komt ook vast wel boven water. Mijn pakket die een maand kwijt was vond de buurvrouw overigens in haar veranda dus misschien even de buurt af :')

Maar de post waar ik op reageerde is pas een dag te laat, en daarvoor een week te laat en komt uit China dus ja, dan weet je het maar nooit.

Het pakket is bij PostNL kwijt geraakt, ze zijn een onderzoek gestart.

Anywho, je hebt gewoon gelijk, hoor, ik bedoelde het meer als flauw grapje :+.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 09:44

mvdende schreef:

Het is dan vaak niet een kwestie van “gisteren niet gelukt”. Het wordt gescand en dus wordt er automatisch een datum op geknald. Alleen met de huidige drukte lukt dat niet en duurt het rustig een paar dagen langer.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:03

Een kaart die 11 december in de app stond, is bij ons op 21 december bezorgd. Die zal dus bij 't sorteren ergens een afslagje verkeerd hebben genomen. Hij heeft niet opnieuw in de app gestaan, hij was er plots ineens.
Wat een bezorger niet in z'n tas heeft zitten, kan die simpelweg niet bezorgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:20

Bij mij staat alles inmiddels op 'nog niet bekend' ah, we shall see :) heb t ook niet met bloedspoed nodig :D

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:25

Hier maandag twee dingen besteld die vandaag binnen zouden moeten komen. Een pakketje en een brievenbuspakketje, ben benieuwd :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:03

Hoe zijn de ervaringen met zendingen vanuit Bol momenteel? Ik heb gisteravond laat behang besteld en de geschatte afleverdatum is 28 december. Tot mijn grote verrassing is het wel al vanmorgen vroeg gepickt bij Bol, uitlevering door DPD.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:05

Urielle schreef:
Hoe zijn de ervaringen met zendingen vanuit Bol momenteel? Ik heb gisteravond laat behang besteld en de geschatte afleverdatum is 28 december. Tot mijn grote verrassing is het wel al vanmorgen vroeg gepickt bij Bol, uitlevering door DPD.

Ik zou mijn pakketje 28 december krijgen maar volgens de mails is hij er vandaag al. Al mijn pakketten die afgelopen week van bol.com waren ruim op tijd. Geen idee hoe dat kan.
Laatst bijgewerkt door Kana op 23-12-20 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:07

bol.com heeft een eigen postnl sorteercentrum in het grote DistriCentrum, dus die gaan vanuit bol gesorteerd weg. :j

Ik had een pakje dat zondag geleverd zou worden van bol. Wij waren er onverwachts niet en dan gaat het dus wel de drukte in. We wachten rustig af :))

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:18

Even fingers crossed dan, zou mooi zijn als ik voor Oudjaar nog behangen heb. Het andere deel moet via Karwei en dat is wél echt de 28e.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:23

MyWishMax schreef:
Zegt postnl in de app zelf ook. Tenminste ik zie elke dag de melding Wel post in de app, niet in de bus oid.

Hmm maar ze schijnen ook mega veel nu kwijt te raken. Hier een heel belangrijk overheid document die donderdag al in de app stond maar er nog altijd niet is... Heb er weinig hoop meer voor.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:26

Spenk schreef:
MyWishMax schreef:

Hmm maar ze schijnen ook mega veel nu kwijt te raken. Hier een heel belangrijk overheid document die donderdag al in de app stond maar er nog altijd niet is... Heb er weinig hoop meer voor.

Zie mijn reactie hierboven ergens, ik had een kaart die de 11e in de app stond en pas de 21e bezorgd is, zonder nog een keer in de app te verschijnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:30

Nou dan hoop ik dat ook :D is belangrijk document als die kwijt zou zijn is het niet zo mooi.