Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:04

Haha ik heb er echt heel veel :')

Ik vind dat de mensheid maar beter kan uitsterven of terug gedrongen moet worden tot een klein groepje. Wij verwoesten de aarde.

Wat daar uit voort komt vind ik dat mensen teveel kinderen op de wereld zetten die niets toevoegen maar zelf helpen de aarde af te breken. Waarom heb je 3/4/5 kinderen nodig?! Ik zou voorstander zijn van geboortebeperkingsmaatregelen.

Ik vind dat er in de huidige (amateur en professionele) paardensport teveel leed voorkomt en dat daar teveel van in de doofpot wordt gestopt en wordt goed gepraat.

Ik vind dat mensen sneller en makkelijker een keuze zouden moeten kunnen maken wat betreft het beëindigen van hun leven.

Ik vind dat dierentuinen/aquaria gesloten zouden moeten worden.
Laatst bijgewerkt door xApple op 31-08-19 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:04

xApple schreef:

Ik vind dat de mensheid maar beter kan uitsterven of terug gedrongen moet worden tot een klein groepje. Wij verwoesten de aarde.

Wat daar uit voort komt vind ik dat mensen teveel kinderen op de wereld zetten die niets toevoegen maar zelf helpen de aarde af te breken. Waarom heb je 3/4/5 kinderen nodig?! Ik zou voorstander zijn van geboortebeperkingsmaatregelen.

Ik vind dat er in de huidige (amateur en professionele) paardensport teveel leed voorkomt en dat daar teveel van in de doofpot wordt gestopt en wordt goed gepraat.

Ik vind dat mensen sneller en makkelijker een keuze zouden moeten kunnen maken wat betreft het beëindigen van hun leven.

Maar echt niks van dit lijstje is unpopular. Dit is echt al het zoveelste van hetzelfde in dit topic. :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:06

Heel onpopulair: ik vind katten vervelend en hun baasjes vaak nog vervelender :o

En de meeste kinderen vind ik slecht opgevoed en heel naar.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:07

Steeph schreef:
Ik vind dat sommige dingen minder fool-proof zouden moeten zijn. Zoals bouwhekken om bouwplaatsen. Als je van de vijfde verdieping mieterd omdat er nog geen muren in een gebouw zitten ben je in mijn ogen te dom :o

Huh dit snap ik niet? Dus als je op de vijfde verdieping werkt (als klusser), mag je wel naar beneden vallen, omdat je 4 verdiepingen had om te oefenen?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:10

beert schreef:
Steeph schreef:
Ik vind dat sommige dingen minder fool-proof zouden moeten zijn. Zoals bouwhekken om bouwplaatsen. Als je van de vijfde verdieping mieterd omdat er nog geen muren in een gebouw zitten ben je in mijn ogen te dom :o

Huh dit snap ik niet? Dus als je op de vijfde verdieping werkt, mag je wel naar beneden vallen, omdat je 4 verdiepingen had om te oefenen?

:')

Bouwhekken moeten er zeker wel omheen. Niet alleen voor veiligheid, maar ook omdat er mensen zijn die het heel leuk vinden om er in te pissen, of dingen af te breken. Als jij een huis aan t bouwen bent denk ik niet dat je heel vrolijk wordt als je zoiets tegenkomt..

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:10

Shaggy09 schreef:
xApple schreef:

Maar echt niks van dit lijstje is unpopular. Dit is echt al het zoveelste van hetzelfde in dit topic. :')

Nou uh in mijn kringen is dit zeer onpopulair hoor. Ben jij degene die bepaald wat populair is en wat niet ofzo? := In mijn dorp/werk/vrienden/kennissen zijn er maar heel weinig mensen het met mij eens. Behalve dan over het beëindigen van je eigen leven inderdaad dat is niet echt onpopulair. Maar begin hier over minder vlees eten en minder mensen op de wereld plempen en je hebt een enorme discussie waarin echt in mijn eentje sta. En ik wist niet dat er geen dingen geplaatst mochten worden die al een keertje gezegd waren, sorry :(:)

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:18

Susanne schreef:
Heel onpopulair: ik vind katten vervelend en hun baasjes vaak nog vervelender :o

_/-\o_

Ik vind Donald Tusk vreselijk, net zoals de muziek van U2.
Borstvoeding in het openbaar vind ik ook maar niks en dan al die mensen die roepen: "ja het is zo natuurlijk en puur". De verwekking van een kind is dat meestal ook, maar dat mag ook niet open en bloot in openbare ruimtes.
Ik vind zonnepanelen lelijk, maar windmolens prachtig.

Hier krijg je inderdaad ook een hele oliebol over je heen als je praat over het minderen van je vleesconsumptie of minder kinderen.

elnienjo

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:24

Nederland is (veel te) vol!
Ik zie liever dat er een paar miljoen inwoners vertrekken dan dat er nog meer bijkomen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:25

- Trump was de minst slechte keus tussen Hillary Clinton en trump
- MH17 is uitgemolken voor anti Rusland propaganda
- Eten wat van dieren afkomstig is moet op de bon om verspilling tegen te gaan

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:26

Ik vond de MH370 vele malen boeiender dan de MH17.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:32

Dat zijn inderdaad hele impopulaire meningen. Dat je het denkt, nou ja daar kan je niks aan doen, maar dat je het ook nog uitspreekt.. getuigd wel van heel weinig empathie als ik het zo mag zeggen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:54

xApple schreef:

Shaggy09 schreef:

Apple schreef:
Nou uh in mijn kringen is dit zeer onpopulair hoor. Ben jij degene die bepaald wat populair is en wat niet ofzo? := In mijn dorp/werk/vrienden/kennissen zijn er maar heel weinig mensen het met mij eens. Behalve dan over het beëindigen van je eigen leven inderdaad dat is niet echt onpopulair. Maar begin hier over minder vlees eten en minder mensen op de wereld plempen en je hebt een enorme discussie waarin echt in mijn eentje sta. En ik wist niet dat er geen dingen geplaatst mochten worden die al een keertje gezegd waren, sorry :(:)

Je hoeft niet gelijk zo cynisch te reageren hoor. :) Ik herhaalde alleen TS even, omdat hier van alles wordt neergezet wat eigenlijk dus totaal niet onder 'unpopular opinion' valt, omdat het in dit topic al tig keer voorbij is gekomen. Maar ga rustig verder hoor.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:56

Mavelle schreef:
Dat zijn inderdaad hele impopulaire meningen. Dat je het denkt, nou ja daar kan je niks aan doen, maar dat je het ook nog uitspreekt.. getuigd wel van heel weinig empathie als ik het zo mag zeggen.

De nabestaanden van het vermiste toestel zullen nooit weten wat er precies gebeurd is met hun dierbaren, hoelang ze angst hebben gehad en waar ze precies in zee zijn gestort. De nabestaanden van MH17 weten dat ze niet geleden hebben en waar ze zijn geeindigd.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:03

Shaggy09 schreef:
Je hoeft niet gelijk zo cynisch te reageren hoor. :) Ik herhaalde alleen TS even, omdat hier van alles wordt neergezet wat eigenlijk dus totaal niet onder 'unpopular opinion' valt, omdat het in dit topic al tig keer voorbij is gekomen. Maar ga rustig verder hoor.

Misschien zijn het niet 'unpopular opinions' op Bokt, maar wel als je kijkt naar de gehele wereld (als het goed is gaat het topic daarover).

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:04

Ik heb er nog eentje. Mensen die denken dat babyshowers/vrijgezellenfeesten/bruiloften (for that matter) oom leum zijn voor andere mensen. Ik zie het als een moment om gasten flink op kosten te jagen. En babyshowers, mensen, ik ga toch geeb feestje vieren voor ene kind dat nog niet geboren is....

En ik ga heus zelf wel een keertje trouwen hoor (dat wordt een grote celebration of me. Of us natuurlijk :') ) maar een babyshower hou ik me verre van _-:(

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-19 12:18

Gimme_Joy schreef:
Ik heb er nog eentje. Mensen die denken dat babyshowers/vrijgezellenfeesten/bruiloften (for that matter) oom leum zijn voor andere mensen. Ik zie het als een moment om gasten flink op kosten te jagen. En babyshowers, mensen, ik ga toch geeb feestje vieren voor ene kind dat nog niet geboren is....

En ik ga heus zelf wel een keertje trouwen hoor (dat wordt een grote celebration of me. Of us natuurlijk :') ) maar een babyshower hou ik me verre van _-:(

Maar een babyshower is toch een verrassing vanuit je vriendinnen? Niet iets wat je zelf organiseert?

Tenminste, in mijn kringen :')

lieflampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:21

Sheran schreef:
lieflampje schreef:
Ik heb een merrie. Als ik daar mee ga fokken krijg ik dan weer maanden lang verlof? :+

Van mij mag je :+
Maar dan in plaats van het verlof voor een eigen kind.

Te laat :')
Als ik dat had had geweten ging ik voor 16 weken Netflix _O-

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:28

Balenciaga schreef:
Gimme_Joy schreef:

Maar een babyshower is toch een verrassing vanuit je vriendinnen? Niet iets wat je zelf organiseert?

Tenminste, in mijn kringen :')

Klopt. Daarom heb ik ook gezegd dat ik dat niet wil.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:33

Het hele gedoe betreft MH17 is een politiek spel zonder einde.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:36

*Mensen die te dik zijn verplichten tot afvallen of een hogere premie laten betalen.
*Tandarts verplichten en goedkoper maken. Ik zie soms dingen....
*Mensen die asiel aanvragen direct na trekken voor zover mogelijk, de gelukszoekers mogen direct retour.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:54

Dat met die kinderen snap ik wel dat die gevoelens er zijn, maar je kan natuurlijk moeilijk een werkgever of de samenleving laten betalen voor gewoon voor de grap op de bank gaan zitten, als er geen zorgtaak / eigen ziekte bij hoort.

Het is ook niet zo dat als "jij" op een hele nare manier van je paard pleurt en 6 weken niet kan werken door de schade, dat je collega's dan ook maar een keer lekker 6 weken vrij krijgen want je hebt zelf gekozen om op dat paard te gaan zitten en waarom jij wel thuis en zij niet :P

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:56

pmarena schreef:
Dat met die kinderen snap ik wel dat die gevoelens er zijn, maar je kan natuurlijk moeilijk een werkgever of de samenleving laten betalen voor gewoon voor de grap op de bank gaan zitten, als er geen zorgtaak / eigen ziekte bij hoort.

Het is ook niet zo dat als "jij" op een hele nare manier van je paard pleurt en 6 weken niet kan werken door de schade, dat je collega's dan ook maar een keer lekker 6 weken vrij krijgen want je hebt zelf gekozen om op dat paard te gaan zitten en waarom jij wel thuis en zij niet :P

Aan de andere kant vind ik het raar dat kinderen zo gesponsord worden. Waarom niet gewoon iedereen een verlof voor iets wat hij/zij leuk vindt? De een vindt kinderen leuk, de ander een mooie reis. Ik vind dat iets anders dan ziekte. Ik vind de bewuste keuze voor kinderen ook iets anders dan van je paard vallen.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 13:20

verootjoo schreef:
Ik vind dat aliexpress en wish en zulk soort ellende verboden moet worden.

Ik vind het erg dat het halve land veel te dik wordt/is. Zorg gewoon goed voor jezelf. Dat je blij bent met hoe je eruit ziet is helemaal prima, maar dat maakt overgewicht nog niet gezond :=

Dat laatste zegt niemand toch? Ik denk dat elk dik mens erg goed weet dat het beter kan.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 13:21

LaPluche schreef:
*Mensen die te dik zijn verplichten tot afvallen of een hogere premie laten betalen.
*Tandarts verplichten en goedkoper maken. Ik zie soms dingen....
*Mensen die asiel aanvragen direct na trekken voor zover mogelijk, de gelukszoekers mogen direct retour.

En motorrijders? Paardenmensen? Skiërs? Allemaal de premie omhoog toch?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 13:35

pmarena schreef:

Een ongeluk kan overal gebeuren. Je kan ook van de trap afvallen. Daar kies je niet voor. Voor kinderen wel (mag ik dan toch hopen). Dus ik vind het een rare vergelijking.