Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Dat zijn dus allemaal dingen die ik juist niet leuk vind alleen. Nu komt dat ook wel omdat ik op geld moet letten, maar ik zit al heel veel alleen, dus vind een terrasje juist leuk om met vrienden te doen. Uit eten ook. Bios doe ik vaak met een vriendin, dan gaan we overdag en dan zijn we de enige in de zaal.
Zal wel het verschil zijn dat ik niet werk, dus overdag al geen mensen zie of spreek.

Relaxed schreef:Die dingen doe ik ook niet graag alleen, maar dat hoeft eigenlijk ook niet. Altijd wel een vriendin die mee wil, alhoewel zij vaak eerder met de bios komen dan ikzelf. Uit eten doe ik sowieso niet alleen, dat vind ik echt ongezellig, dan bestel ik wel thuisbezorgd
Ja, precies. Voor de bios heb ik 2 vriendinnen die bijna altijd mee willen, dat kost soms nog wat plannen welke film met wie. Uit eten vind ik juist leuk om met iemand lekker te eten en bij te kletsen. Anders inderdaad thuisbezorgd.Relaxed schreef:Oh dat vind ik zo vreselijk over the top. Vorig jaar waren we bij the Tunder from downunder, vond het gewoon genant en dan niet zozeer die mannen (die steeds hetzelfde kunstje opvoerden maar dan in een ander outfit) maar de vrouwen in het publiekDaar hebben we ons eigenlijk vooral om vermaakt
We maakten er ook een spelletje van om het volgende outfit te raden.. Nou we hebben de politieman en brandweer gehad, dan zal nu de cowboy wel komen, en ja hoor
FennaK schreef:Relaxed schreef:Oh dat vind ik zo vreselijk over the top. Vorig jaar waren we bij the Tunder from downunder, vond het gewoon genant en dan niet zozeer die mannen (die steeds hetzelfde kunstje opvoerden maar dan in een ander outfit) maar de vrouwen in het publiekDaar hebben we ons eigenlijk vooral om vermaakt
Jaa daar ben ik ook eens geweest bij Tunder from downunder! Vond het erg grappig en een aantal keer een knappe jongen (Stephen) op me schoot gehad