De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 07:29

Die dingen doe ik ook niet graag alleen, maar dat hoeft eigenlijk ook niet. Altijd wel een vriendin die mee wil, alhoewel zij vaak eerder met de bios komen dan ikzelf. Uit eten doe ik sowieso niet alleen, dat vind ik echt ongezellig, dan bestel ik wel thuisbezorgd :+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 07:41

MyWishMax schreef:
Dat zijn dus allemaal dingen die ik juist niet leuk vind alleen. Nu komt dat ook wel omdat ik op geld moet letten, maar ik zit al heel veel alleen, dus vind een terrasje juist leuk om met vrienden te doen. Uit eten ook. Bios doe ik vaak met een vriendin, dan gaan we overdag en dan zijn we de enige in de zaal.

Zal wel het verschil zijn dat ik niet werk, dus overdag al geen mensen zie of spreek. :')

Dat maakt inderdaad wel veel verschil ja.
Ik kan best alleen naar de bios ofzo, maar vind het gewoon minder gezellig.
Vind het altijd leuk om achteraf te praten over hoe je de film vond enzo.

Precies, uit eten alleen ook 1x gedaan, maar vond mijzelf zo zielig hahahahaha

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-19 09:05

Ik heb opzich wel genoeg mensen om mee naar de bios te gaan, dus dat is het probleem niet.

Ik ga graag naar musicals, maar niet graag alleen. Gelukkig heb ik een vriendin die daar ook heel erg van houd.

Als er een concert is waar ik heel graag heen wil, dan koop ik gewoon 2 kaartjes, en dan zie ik daarna wel wie er mee gaat. Meestal kan ik wel iemand vinden die mee wil.

Ik vind het vooral irritant met vakanties. Alleen op vakantie lijkt me echt helemaal niks. Maar goed, ik blijf ook net zo graag thuis als ik vakantie heb en ga elk jaar wel 1 of 2 keer een lang weekend op een stedentrip.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:07

Die tactiek doe ik ook met concerten. Hahaha. :D

Vakanties heb ik al vaker groepsreizen gedaan en ook al twee keer op ruitervakantie in buitenland geweest.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:09

Relaxed schreef:
Die dingen doe ik ook niet graag alleen, maar dat hoeft eigenlijk ook niet. Altijd wel een vriendin die mee wil, alhoewel zij vaak eerder met de bios komen dan ikzelf. Uit eten doe ik sowieso niet alleen, dat vind ik echt ongezellig, dan bestel ik wel thuisbezorgd :+

_O- Ja, precies. Voor de bios heb ik 2 vriendinnen die bijna altijd mee willen, dat kost soms nog wat plannen welke film met wie. Uit eten vind ik juist leuk om met iemand lekker te eten en bij te kletsen. Anders inderdaad thuisbezorgd.

Ik ben al jaren niet meer op vakantie geweest. Alleen wel eens in een hotel voor een wedstrijd of een training, maar dat was ook altijd samen met ex of moeder. Geen echte vakanties.

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:33

Schuur_ schreef:
Inderdaad dat, als ik iets wil doen heb ik er weinig zin in om bij anderen hun planning te moeten afwachten en ondertussen de plaatsen weg zien glippen.

precies dit inderdaad!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:36

Concerten zal ik wel in mn eentje heen moeten, want ik denk niet dat ik iemand ga overhalen om mee te gaan naar Japan of Zuid-Korea, wat ik nog een keer van plan ben _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:11

Chippendales is mijn favoriete uitje met een vriendin! Dat proberen we toch wel om het jaar te doen als ze in Nederland zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:21

Oh dat vind ik zo vreselijk over the top. Vorig jaar waren we bij the Tunder from downunder, vond het gewoon genant en dan niet zozeer die mannen (die steeds hetzelfde kunstje opvoerden maar dan in een ander outfit) maar de vrouwen in het publiek :') Daar hebben we ons eigenlijk vooral om vermaakt ~~}>

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:21

Anders ga ik wel mee hoor :D!!

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:23

Relaxed schreef:
Oh dat vind ik zo vreselijk over the top. Vorig jaar waren we bij the Tunder from downunder, vond het gewoon genant en dan niet zozeer die mannen (die steeds hetzelfde kunstje opvoerden maar dan in een ander outfit) maar de vrouwen in het publiek :') Daar hebben we ons eigenlijk vooral om vermaakt ~~}>

Jaa daar ben ik ook eens geweest bij Tunder from downunder! Vond het erg grappig en een aantal keer een knappe jongen (Stephen) op me schoot gehad *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:25

Ja misschien zijn wij er hier in het Noorden gewoon te nuchter voor ofzo :') We maakten er ook een spelletje van om het volgende outfit te raden.. Nou we hebben de politieman en brandweer gehad, dan zal nu de cowboy wel komen, en ja hoor :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:25

Dingen ondernemen in je eentje? Mijn mening is dat ik dat erg ongezellig vindt. Terrasje pakken, bios, musical bezoeken, vind ik ook erg leuk. Maar in mijn eentje? :n

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:32

FennaK schreef:
Relaxed schreef:

Jaa daar ben ik ook eens geweest bij Tunder from downunder! Vond het erg grappig en een aantal keer een knappe jongen (Stephen) op me schoot gehad *D

En je vraagt mij niet mee!! _-:(

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:05

Silly1972 schreef:
FennaK schreef:

En je vraagt mij niet mee!! _-:(

Hahaha ze waren toen in Almere :9 volgende keer gaan we samen! *\o/*

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:14

deal!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:35

Ik vind dat komisch, maar vooral de reacties inderdaad. Ik ben met vrijgezellen feest erotisch wezen dineren, dat was pas erg... Ben ik misschien ook te nuchter voor. Ik werd ook overgeslagen met lapdance want ik reageerde niet. Vriendin die uitgekozen werd zat met knal rood hoofd haha die wilde helemaal niet.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:53

Wat moet ik mij voorstellen bij erotisch dineren? :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:57

Wow wat is dit topic hard gegaan! Loop ruim 10 pagina's achter. Hier ook een over het algemeen happy single. 1x korte relatie gehad (half jaar) en dat was alweer 12 jaar geleden.

Heel herkenbaar die vraag of je nou nog steeds geen vriend hebt. Alsof dat het enige is waar het in het leven om draait. Als je dan zegt hoezo, ja het is zo zonde een knappe meid als jij zo alleen. Nou, ik verveel me niet hoor :+

Sta zeker wel open voor een relatie, maar ik ben niet actief op zoek.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:59

Maureen95 schreef:
Wat moet ik mij voorstellen bij erotisch dineren? :=

Dat wilde ik ook al vragen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:00

IJsjes in piemelvorm en oesters? :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:10

Ehm ik denk vooral aan schaars geklede obers en sexy gerechten :+

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:20

Djilna schreef:

En het dienblad die wordt omhoog gehouden met iets anders? :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:39

Djilna schreef:

Je gaat door voor de koelkast haha. Shotjes uit broeken lapdance enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:40

Och vreselijk :')