Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Ik erger me aan die fout of die fout irriteert me. Ik irriteer me niet, dat is fout.
(Vandaar de smiley)
oomens schreef:theadora99 schreef:Ik erger me aan die fout of die fout irriteert me. Ik irriteer me niet, dat is fout.
(Vandaar de smiley)
Niet per definitie. "Ik irriteer me door sambal op mijn oogleden te smeren", is gewoon correct Nederlands.
@dees_daan, lijkt op Zilveren Boomkussen (Reticularia lycoperdon).
Trui schreef:mijn contract is zomaar omgezet naar detachteringsovereenkomst maar ik word ook van wikipedia niet zoveel wijzer wat dit nou inhoud
Independence schreef:Stel, je dierenarts behandelt je dier, maar brengt daarbij juist ernstige schade toe. Kun je dan die dierenarts aansprakelijk stellen/ kosten op hem verhalen?
Independence schreef:Stel, je dierenarts behandelt je dier, maar brengt daarbij juist ernstige schade toe. Kun je dan die dierenarts aansprakelijk stellen/ kosten op hem verhalen?