Ik ben van ‘86 en was niet te oud hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Jaaa, de tamagotchi
Ik ben van ‘86 en was niet te oud hoorDe hele klas zat met die dingen op de basisschool, want als je hem thuis liet was hij na een halve schooldag al dood.
musiqolog schreef:Jaaa, Rotten.com, echt iets voor het stelletje pubers dat wij toen waren! Eén van de allereerste shocksites, uit de tijd dat het internet er vooral voor meligheid, viezigheid en rottigheid was.
En nee, natuurlijk waren niet al die foto's echt.
Je had toen ook de site Onzin.nl, een soort databank met honderden, misschien wel duizenden onzinnige plaatjes, geluidsfragmenten en korte filmpjes die mensen naar elkaar e-mailden. In minstens de helft van de gevallen ging het over seks, en vaak was het niet zo vrouwvriendelijk. Niet zo gek, want het internet was toen nog vooral jonge mannen onder elkaar.
Edit: net nu we het over computerzaken uit de late jaren negentig hebben, vind ik dit. Ik was natuurlijk te oud voor die dingen (ze zijn meer iets voor mensen van bouwjaar 1989; ik ben van '84 en was al dertien toen dit een rage was), maar ik kon het toch niet laten even wat belletjes aan het rinkelen te brengen....
purny schreef:verootjoo schreef:Jaaa, de tamagotchi
Ik ben van ‘86 en was niet te oud hoorDe hele klas zat met die dingen op de basisschool, want als je hem thuis liet was hij na een halve schooldag al dood.
Oh jaa!!! Arjen Lubach had trouwens de kamergotchi bedacht. Je moest je kamerlid in leven houden... wat zijn er veel bij mij gesneuveld
Lillian__ schreef:Wat ik mij ook nog kan herinneren was het WTC 9/11/01... mijn moeder was kwaaaad want ze doorbraken haar serie (as the World turns). Toen nog niet wetende wat er aan de hand was. Ik zie nog het tweede vliegtuig de toren in vliegen... ik was toen 6?
Mn moeder heeft daarna nooit meer naar die serie kunnen kijken.