Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anoniempje1 schreef:Ook ik heb weer het een en ander gekocht/besteld.
Vannachtroeckle handschoenen + cap besteld met 30% korting bij hypostore!
En vanmorgen een wedstrijdjasje van horse pilot gekocht met 80% korting!!
Ik wil nog een bucas onderdeken 300 gr helaas nergens mijn maat of "maar" 10% korting...
Ladybird schreef:ik heb toch rituals adventkalender gekocht, had ook nog cadeaubon, dus nu kon ik het wel naar mezelf verantwoorden
en een lichttherapielamp
_Lois_ schreef:Ladybird schreef:ik heb toch rituals adventkalender gekocht, had ook nog cadeaubon, dus nu kon ik het wel naar mezelf verantwoorden
en een lichttherapielamp
Waar heb je de kalender gekocht?
Ik heb stijgbeugelriemen van Prestige die ik eigenlijk veel te duur vond met korting kunnen scoren
En bij de Hunkemöller een nieuwe fluffy pyjama
Straks misschien nog even langs de Epplejeck
_Lois_ schreef:Ladybird schreef:ik heb toch rituals adventkalender gekocht, had ook nog cadeaubon, dus nu kon ik het wel naar mezelf verantwoorden
en een lichttherapielamp
Waar heb je de kalender gekocht?
Ik heb stijgbeugelriemen van Prestige die ik eigenlijk veel te duur vond met korting kunnen scoren
En bij de Hunkemöller een nieuwe fluffy pyjama
Straks misschien nog even langs de Epplejeck
leonie1988 schreef:Aanbiedingen voor iPhone: https://www.icreatemagazine.nl/nieuws/b ... hone-2018/
Kayleigh_ schreef:Chantaliiejj schreef:Wat fijn om te lezen dat sommige al leuke aanbiedingen zijn tegengekomen. Iemand toevallig iets tegen gekomen waar ze korting op iphone hebben? Helaas nog niks tegen gekomen dus ben bang dat iphone niet mee doet.
Ik zie wel dat de oudere modellen in de aanbieding gegooid worden. Of wil je de nieuwste?
*edit: ik zie ook dat de iPhone 8 in de aanbieding is op Coolblue.