Onze huisgenootjes
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
zijn nog steeds geen goede vriendjes
Fireheart schreef:Als ik een tip mag geven, neem er meteen twee waarvan je het weet dat ze het met elkaar kunnen vinden.
Wij hebben dus twee volwassen katten moeten koppelen, omdat de vriendin van mijn vader met haar kat hierheen verhuisde. En dat was echt verschrikkelijkzijn nog steeds geen goede vriendjes
Ohhh Esther, wat een schatjes
En verder af en toe eens HelloFresh als ze een aantrekkelijke kortingsactie hebben.
Marcella schreef:Heb de oudste kat als herplaatser uit een cattery en zou niet in een grote groep kunnen aarden. Merkt alleen toch dat ze alleen toch niet helemaal fijn vond. Heb er nu sinds vorig jaar een kitten erbij. Maar ben een heel hoop nestjes afgegaan om echt een kitten te nemen dat zou kunnen met huidige.
Oudste is eigenlijk altijd lief voor de jongste. Tenzij de jongste het te bont maakt. Haalt de kleine zachtjes uit krijg ze een kleine tik terug. Haalt ze hard uit krijg ze een harde tik terug. Ze spelen soms samen en slapen soms samen op bed. Altijd leuk als je denkt om te draaien om tot de conclusie te komen dat je geen kant op kan.

AmoorM schreef:Ik twijfel of ik huisdieren wil. Lijkt mij een erg fijn gevoel dat ik toch niet helemaal in m'n eentje ben.. Maar ik werk 40 uur en ben savonds naar paard of sportschool. Weet niet of dat zo goed is?
Morgen verhuisdag!
Ik heb ochtend- of avonddienst dus ik probeer altijd een momentje te vinden om even met hem te knuffelen. Soms 's morgens even in bed, soms 's avonds op de bank. Ik kan wel altijd merken dat hij me heeft gemist als ik thuiskom, maar hij krijgt aandacht zat en ligt altijd bovenop me als ik thuis ben. Het kan dus echt prima, maar het ene beest is het andere natuurlijk niet. AmoorM schreef:https://dierenasiels.com/asieldieren/2e ... fb2ebb49/1 volgens mij zijn ze niet dol op flats.. Staat bij elke kat dat hij of zij niet in een flat kan..
AmoorM schreef:https://dierenasiels.com/asieldieren/2e ... fb2ebb49/1 volgens mij zijn ze niet dol op flats.. Staat bij elke kat dat hij of zij niet in een flat kan..
ben veel te bang dat er iets gebeurd of dat het opeens keihard gaat regenen ofzo als ik aan het werk ben