Producten die werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 11:42

De Karma Komba is fijn hè! Hij ruikt ook zalig!

Het Aussie schuim ben ik gaan proberen maar mijn haar valt er als een gek van uit...

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 14:18

Tazzey schreef:
De Karma Komba is fijn hè! Hij ruikt ook zalig!

Heel fijn! Geur is geweldig. Heb ook bijna geen last meer van droge hoofdhuid.
En je doet megalang met zo'n zeepje.

Zelfs mijn vriend is om, welke eerst niet wilde geloven in dat "hippie" gedoe.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 09:22

Hij bestaat vooral uit parfum en SLS, maar fijn dat hij voor jou wel werkt. Lees bij Lush goed de etikketten.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 13:18

Nog een tip; De primer van de Action. Hebben ze in 3 versies; groen, roze en transparant.
Werkt net zo goed als andere merken maar deze kost slechts 1.69
Plus hij gaat niet zo in de groeven (voor de 30+'ers :+ )van je gezicht zitten, zoals vele anderen wel doen.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 16:40

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 17:04

Na het gebruik van dit middel kon ik binnen twee weken een bezoekje aan de oogarts plannen, nu enige weken en tig soorten oogmedicatie verder kan ik weer redelijk kijken zonder pijn. Mijn ogen gingen irriteren en enorm ontsteken. Het retina was zeer geïrriteerd.

Jetske Ultee heeft er een aantal jaar geleden iets over geschreven. Ja, het helpt wimpergroei te stimuleren maar het kan dus ook voor forse schade zorgen. Ik heb het product niet in mijn ogen gekregen maar gebruik op de wimpers was voldoende voor een fiks probleem.
Wees er alsjeblieft voorzichtig mee, als je ook maar de kleinste irritatie voelt stopt er dan mee.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 17:06

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 17:11

Tazzey schreef:
Na het gebruik van dit middel kon ik binnen twee weken een bezoekje aan de oogarts plannen, nu enige weken en tig soorten oogmedicatie verder kan ik weer redelijk kijken zonder pijn. Mijn ogen gingen irriteren en enorm ontsteken. Het retina was zeer geïrriteerd.

Jetske Ultee heeft er een aantal jaar geleden iets over geschreven. Ja, het helpt wimpergroei te stimuleren maar het kan dus ook voor forse schade zorgen. Ik heb het product niet in mijn ogen gekregen maar gebruik op de wimpers was voldoende voor een fiks probleem.
Wees er alsjeblieft voorzichtig mee, als je ook maar de kleinste irritatie voelt stopt er dan mee.

Dat lijkt mij heel logisch

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 20:15

Iemand een goede tip tegen pukkeltjes? Meestal houd ik er toch 1 à 2 op mijn voorhoofd. Nooit helemaal mooi egaal. Liefst op natuurlijke alcoholvrije basis. Ik slaap zonder make-up, drink genoeg, heb vlees en melkproducten gemeden = geen effect.

Zou teatree een optie zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 20:24

Desty schreef:
Iemand een goede tip tegen pukkeltjes? Meestal houd ik er toch 1 à 2 op mijn voorhoofd. Nooit helemaal mooi egaal. Liefst op natuurlijke alcoholvrije basis. Ik slaap zonder make-up, drink genoeg, heb vlees en melkproducten gemeden = geen effect.

Zou teatree een optie zijn?

De tea tree foam van de op=op werkt voor mij best goed!
En de african black soap van natural heroes geloof ik, werkt ook heel goed, alleen krijg je daar wel een hele droge en glimmende huid van.

Edit:
https://www.luxplus.nl/product/tea-tree ... XQQAvD_BwE

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 10:00

Thanks!! Ik heb al een klein beetje een droog voorhoofd, dus dat laat ik de black soap staan. Maar ik ga eensn naar die andere kijken :j

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 13:19

Even een tip over de black soap; Je moet de bar niet direct op je gezicht gebruiken, dan krijg je het snelst een droge huid. Je moet een stukje erafhalen(wat heel gemakkelijk gaat) en dan tussen je handen tot ‘foam’ maken en dat op je gezicht gebruiken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:08

Nico_lette schreef:
Even een tip over de black soap; Je moet de bar niet direct op je gezicht gebruiken, dan krijg je het snelst een droge huid. Je moet een stukje erafhalen(wat heel gemakkelijk gaat) en dan tussen je handen tot ‘foam’ maken en dat op je gezicht gebruiken :j

Ik gebruik een vloeibare.
De bar leek me teveel geknoei. :j

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 15:04

Believe schreef:
Nico_lette schreef:

Ik gebruik een vloeibare.
De bar leek me teveel geknoei. :j

Groot gelijk :')

Heeft iemand tips voor heel snel vet wordend haar? Ik moet t nu echt elke 2 dagen wassen want anders kan t niet meer, de dag nadat ik t was is t eigenlijk al weer vet..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 15:17

Ik gebruik sinds een korte tijd de New shampoo bar van Lush en die is echt super fijn. Mijn haar wordt nog altijd snel vet maar het is wel een stuk voller sinds ik die gebruik. Ik vind het effect zelfs iets beter dan met mijn Nioxin. Hij ruikt ook echt zalig, doet een beetje denken aan de Fireballs van vroeger.

Qua vet worden heb ik de hoop opgegeven. Ik heb echt alles geprobeerd, zelfs een langere tijd niet wassen volgehouden maar het heeft nooit geholpen. Ik was het nu dagelijks en dat gaat prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 15:27

Nico_lette schreef:
Groot gelijk :')

Heeft iemand tips voor heel snel vet wordend haar? Ik moet t nu echt elke 2 dagen wassen want anders kan t niet meer, de dag nadat ik t was is t eigenlijk al weer vet..

Ik zoek hetzelfde antwoord, en graag niet 'minder wassen' want ik lig iedere dag minstens 3x in zout water, dus ga dat niet in mn haar laten zitten :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 15:41

Minder wassen helpt inderdaad echt niet.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 16:18

Ik zoek ook
Ik had de oplossing , 3 miniute mirecal mousse van aussi maar die hebben ze nergens meer .....

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 16:38

Droogshampoo ?

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 20:51

Nico_lette schreef:

Droogshampoo! Echt een uitkomst. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, maar sinds ik de Batiste volume droogshampoo gebruik kan ik het aantal keren haren wassen in de week halveren.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:19

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:34

Weet iemand een product dat helpt bij heel dik/moeilijk doorkambaar haar? Ik heb altijd na het douchen dat het echt vervelend en pijnlijk is om m'n haar te borstelen, maar ook als ik gewoon een dagje buiten ben geweest. -O- En zo lang is het nog niet eens, maar het is gewoon heel dik.

Ik gebruik op dit moment altijd andrelon shampoo voor vet haar + conditioner, en op zich vind ik die combinatie wel fijn want het maakt m'n haar echt minder vet. Maar misschien zou een product dat je in je haar kunt sprayen oid wel fijn zijn..

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:20

Had ik eindelijk een fijne shampoo enzo gevonden van inecto, gaat die lijn eruit bij holland & barret. Kruidvat verkoopt het wel maar niet de hele lijn.. :(

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:25

In vind droogshampoo dus weer helemaal niks.
Merk niks van schoner, vetter of frisser haar.