Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ania schreef:Volgens mij is mede door ons Bokkers dit gebeurd:![]()
![]()
https://www.ad.nl/economie/jonge-meiden ... ~af02ed11/
Tazzey schreef:Na het gebruik van dit middel kon ik binnen twee weken een bezoekje aan de oogarts plannen, nu enige weken en tig soorten oogmedicatie verder kan ik weer redelijk kijken zonder pijn. Mijn ogen gingen irriteren en enorm ontsteken. Het retina was zeer geïrriteerd.
Jetske Ultee heeft er een aantal jaar geleden iets over geschreven. Ja, het helpt wimpergroei te stimuleren maar het kan dus ook voor forse schade zorgen. Ik heb het product niet in mijn ogen gekregen maar gebruik op de wimpers was voldoende voor een fiks probleem.
Wees er alsjeblieft voorzichtig mee, als je ook maar de kleinste irritatie voelt stopt er dan mee.
Desty schreef:Iemand een goede tip tegen pukkeltjes? Meestal houd ik er toch 1 à 2 op mijn voorhoofd. Nooit helemaal mooi egaal. Liefst op natuurlijke alcoholvrije basis. Ik slaap zonder make-up, drink genoeg, heb vlees en melkproducten gemeden = geen effect.
Zou teatree een optie zijn?
Nico_lette schreef:Even een tip over de black soap; Je moet de bar niet direct op je gezicht gebruiken, dan krijg je het snelst een droge huid. Je moet een stukje erafhalen(wat heel gemakkelijk gaat) en dan tussen je handen tot ‘foam’ maken en dat op je gezicht gebruiken
Believe schreef:Nico_lette schreef:Even een tip over de black soap; Je moet de bar niet direct op je gezicht gebruiken, dan krijg je het snelst een droge huid. Je moet een stukje erafhalen(wat heel gemakkelijk gaat) en dan tussen je handen tot ‘foam’ maken en dat op je gezicht gebruiken
Ik gebruik een vloeibare.
De bar leek me teveel geknoei.
Nico_lette schreef:Groot gelijk![]()
Heeft iemand tips voor heel snel vet wordend haar? Ik moet t nu echt elke 2 dagen wassen want anders kan t niet meer, de dag nadat ik t was is t eigenlijk al weer vet..
Nico_lette schreef:Heeft iemand tips voor heel snel vet wordend haar? Ik moet t nu echt elke 2 dagen wassen want anders kan t niet meer, de dag nadat ik t was is t eigenlijk al weer vet..