Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lovelyfiefy schreef:IsaCalixa schreef:Ik ben ook benieuwd naar een pbGeweldige actie TS, inspirerend ook wel! Misschien moeten wij vrouwen (net als jij) gewoon meer moed hebben in het (echte) leven
Ik hoop dat je date super verloopt natuurlijk!!
hier zou je best gelijk kunnen hebben ja
ik vind het daarom oprecht heel knap dat TS dat gewoon zo rechtstreeks heeft gevraagd.
Mag ik ook een pb? IsaCalixa schreef:Ja, ik ben ook echt zo'n iemand die via berichten wel van alles durft te zeggen maar in het echt stil valtik vind het daarom oprecht heel knap dat TS dat gewoon zo rechtstreeks heeft gevraagd.
mag ik ook een pb?
Leen schreef:Straks googled hij op agradi omdat hij wil weten waar al die pakjes vandaan komen en komt hij op dit topic uit!![]()
Ik volg al even mee maar wil toch zeggen dat ik je erg moedig vind. Het leek me eerst zo’n topic waar nooit de stap werd gezet en stilletjes uitvaagde, maar dit is wel wat anders! Succes!
pmarena schreef:Ik zou steeds minder zin krijgen in die date naarmate meer mensen doordraven over trouwen enzo
ik ben daar niet zo van!IsaCalixa schreef:Ik ben ook benieuwd naar een pbGeweldige actie TS, inspirerend ook wel! Misschien moeten wij vrouwen (net als jij) gewoon meer moed hebben in het (echte) leven
lovelyfiefy schreef:IsaCalixa schreef:Ja, ik ben ook echt zo'n iemand die via berichten wel van alles durft te zeggen maar in het echt stil valtik vind het daarom oprecht heel knap dat TS dat gewoon zo rechtstreeks heeft gevraagd.
Ja dat ken ik!
Ik merk wel dat ik sinds mijn relatie uit is ik wat makkelijker ben geworden naar mannen toe
wat duidelijker zeg maar.
Ik geef ook veel sneller (duidelijk) antwoord dan ik voorheen deed.
Maar iemand zo mee uit vragen, dat heb ik nog niet gedurfd
EdkingEnzo schreef:Jemig, ik kijk 1.5 dag even niet op Bokt, gelijk bijna 20 pagina's erbij![]()
Wát een ballen heb jij TS! Diep respect voor jou!![]()
Ontzettend leuk topic, volg het met veel plezier. Ben benieuwd naar het vervolg
lovelyfiefy schreef:IsaCalixa schreef:Ik ben ook benieuwd naar een pbGeweldige actie TS, inspirerend ook wel! Misschien moeten wij vrouwen (net als jij) gewoon meer moed hebben in het (echte) leven
hier zou je best gelijk kunnen hebben ja
. Sorry dat je nu overuren draait op bokt! Lau schreef:Santos_05 schreef:* wel of niet zoenen *..... *wat zal bokt er van denken*
Heb je een moment moet even aan bokt wat vragen