Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nynke schreef:Ik zoek ook weer wat
Ik kan echt nergens trainingsbroeken vinden van 85% polyester en 15% katoen. Ik kan alleen maar die percentages andersom vinden of er zit nog weer andere stof bijis dat achterhaald ofzo?
Mijn vriend heeft een super fijne trainingsbroek maar die is kapot aan het gaan en hij wil weer precies zo eentje. We kunnen het alleen nergens op een betrouwbare website vinden.
Alleen op websites waarbij je uit China bestelt oid.
De huidige heeft hij van mijn broer gekregen die m op zijn beurt weer heeft gekregen bij zijn voetbalclub in de tijd dat hij nog voetbalde. Dus we kunnen nergens echt precies dezelfde vinden en daarom zoeken we in ieder geval eentje van dezelfde stof
Lalidan schreef:Oké, na een dag weer lopen hannesen met mijn zonnebril, doe ik hier ook een poging. Ik weet alleen niet eens zeker of wat ik wil wel bestaat, maar wie weet.
Ik zoek een brillenkoker die ik makkelijk aan de schouderband of heupband van mijn rugzak kan bevestigen. Wel een harde koker, niet zo'n stoffen ding, ik wil mijn zonnebril ook graag heel houden als ik mijn rugzak afdoe en per ongeluk verkeerd neer leg.
Weet iemand of ze bestaan en waar ze te verkrijgen zijn? Of heeft iemand anders een andere, makkelijke oplossing om je zonnebril tijdens het wandelen makkelijk te pakken en weer op te bergen, anders dan op je hoofd zetten of aan een touwtje om je nek hangen? Gewoon in mijn rugzak stoppen is dus niet de bedoeling.
_kajo_ schreef:
Ashleytjuhh schreef:Of zo iets kun en aan je broek of tas kloppen
Zipper Bril Zonnebril Hard Case Box Portable Protector Zwart Leuke Stijl JL
http://s.aliexpress.com/q2AbEFBr
(from AliExpress Android)
_mexx_lady_ schreef:voor die 2,50 euro was het kost is dasty echt geweldig!
Stamper, heb je afmetingen van die bakjes want ik heb volgens mij een vertekend beeld van de grootte
Lieshorses schreef:Ik zoek een mooie betaalbare winterjas voor aankomende winter. Iemand die goede sites weet?
Wil echt een goed warme maar wil er geen 200 Euro aan uitgeven
Lieshorses schreef:Ik zoek een mooie betaalbare winterjas voor aankomende winter. Iemand die goede sites weet?
Wil echt een goed warme maar wil er geen 200 Euro aan uitgeven
Stamper schreef:_mexx_lady_ schreef:voor die 2,50 euro was het kost is dasty echt geweldig!
Stamper, heb je afmetingen van die bakjes want ik heb volgens mij een vertekend beeld van de grootte
Ik ga het morgen even voor je nakijken, vergeet het iedere keer, en bedenk het me dan zodra ik weer thuis ben. Schiet niet op dus!
MorganeR schreef:Hey hey, ik ben op zoek naar dit model van Dr. Martens:
[ Afbeelding ]
Het zijn de Pascal Virginia Cherry red in maat 39.
Weet een van jullie nog een online winkel waar ik ze bestellen kan?
Ik heb al geprobeerd: Stylefile, omoda, zalando, sarenza, bol.com, fashionchick, large, attitude, sacha...
Ik heb ze tot nu toe alleen bij de dr. martens site zelf en de stylefile site gezien, maar zou ze graag sneller in huis hebben...
lisanne87 schreef:MorganeR schreef:Hey hey, ik ben op zoek naar dit model van Dr. Martens:
[ Afbeelding ]
Het zijn de Pascal Virginia Cherry red in maat 39.
Weet een van jullie nog een online winkel waar ik ze bestellen kan?
Ik heb al geprobeerd: Stylefile, omoda, zalando, sarenza, bol.com, fashionchick, large, attitude, sacha...
Ik heb ze tot nu toe alleen bij de dr. martens site zelf en de stylefile site gezien, maar zou ze graag sneller in huis hebben...
Probeer Basta Streetwear Leiden eens?