Nog over die verrekte Schelde ook gegaan, na de vaart 1u30 terug naar huis.
Nu maar eens proberen vanavond op restaurant niet in Mn bord in slaap te vallen...
Was zo blij als een ei dat ik meemocht dat ik elk uur van de klok gezien heb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) die heeft dit jaar nog niet gevaren , J wou alleen geen uitspraken doen over het weer dus ik zie het wel vanavond op mijn dagelijkse blokje om

, viel tegen ergens . Maar de locatie
, prachtig daar met al die oude foto's van zijn specials (de kikker de bunch of balloons en de koe natuurlijk) maar ook de rest van zijn (originele oude)vloot. We zijn braaf geweest hebben niks gejat

een inloopballon, is dat een oude ballon die ze een deel opblazen (niet recht laten komen maar liggend) waar je dan in kan lopen?
dat wil ik een keer doen.
.
. De Portugeze fles is voor Nederland een primeur, vind hem niet heel speciaal maar het is weer eens 1 die ik niet gezien heb in NL
. De smurf ' garfield en lente worden door Koen uit België meegenomen, 2 Zwitserse specials die ook nog niet in NL gevaren hebben komen (heb 1 in warstein al eens gezien) een huisje en het badmintonshuttle komen. De motor en de molen natuurlijk ook , nog 4 andere is nog niet zeker maar komen waarschijnlijk weg die mogen wij ook nog niet weten .
.
, Als ik tijd heb savonds ga ik zeker weer bij de badmintonshuttle kijken die stoken met een handbrander eerst warm voor de brander van de mand het overneemt

, vrijwilliger heeft voordelen
. Niet teveel aan wennen , leuk jaar met shapes maar echt voor het laatst 
, had al vermoedens haha . Ben benieuwd of jullie gaan