Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nagini schreef:Keuze: ik blijf 6 maanden. Zie hoe het gaat. In Melbourne.
Gevolg: mn ouders zijn her er niet mee eens, geven aan geen contact te willen met Matt meer en dat ze ook niet dooe het process willen van zn depressie. Dus support krijg ik niet.
Keuze: ik ga.
Gevolg: Matt wilt geen enkel contact meer als ik vertrek.
antje_vip schreef:Sorry maar ik denk dat je nog steeds je kop in het zand steekt. Als je naar NL gaat wil hij geen contact meer? Ben jij dan wel zijn droomvrouw, net zoals hij jouw droomman is? Ik ken jullie helemaal niet, maar als buitenstaander zou ik alsnog zeggen einde verhaal. Je blijft het maar goedpraten voor hem... Als hij echt van je houdt, moet hij achter jou aan komen.
Ts is juist heel krachtig. wordt echter nu voor het blok gezet wat totaal niet fair is. Animal schreef:Het ultimatum van Matt kan ik ergens begrijpen. Ik heb ooit ook zelf een punt achter een relatie gezet (moeilijke schoonouders en een hele hoop omstandigheden eromheen die ons samen lieten beslissen te stoppen) waarbij ik ook aangegeven heb geen contact meer te willen. De eerste weken was hij behoorlijk contact aan het zoeken en dat deed mij pijn, heel veel pijn. De hoop blijft dan toch bestaan, je kunt het niet afsluiten. Ik heb toen aangegeven geen contact meer te willen met hem. Nu 5 jaar later sturen we af en toe eens een appje en nu is het goed.
Gevolg: mn ouders zijn her er niet mee eens, geven aan geen contact te willen met Matt meer en dat ze ook niet dooe het process willen van zn depressie. Dus support krijg ik niet.

xDenies schreef:Animal schreef:Het ultimatum van Matt kan ik ergens begrijpen. Ik heb ooit ook zelf een punt achter een relatie gezet (moeilijke schoonouders en een hele hoop omstandigheden eromheen die ons samen lieten beslissen te stoppen) waarbij ik ook aangegeven heb geen contact meer te willen. De eerste weken was hij behoorlijk contact aan het zoeken en dat deed mij pijn, heel veel pijn. De hoop blijft dan toch bestaan, je kunt het niet afsluiten. Ik heb toen aangegeven geen contact meer te willen met hem. Nu 5 jaar later sturen we af en toe eens een appje en nu is het goed.
Jij stopte, jij gaf aan geen contact te willen. Dat is je goed recht want jij wilt er mee stoppen dus wil je die ruimte krijgen.
Zij wordt door hem weggejaagd .. wie is hij dan om te zeggen dat als ze weg gaat hij geen contact meer met haar wilt? Beetje omgekeerde wereld en niet te vergelijken met jouw situatie. Ik heb die situatie namelijk ook meegemaakt die jij omschrijft; was ook mijn keus en mijn eis.
Captain schreef:Ik lees al vanaf het begin mee maar begin me steeds meer te irriteren dus reageer ook maar eens. Ik bedoel dit absoluut niet aanvallend TS maar waar is je zelfrespect gebleven? Dit stuk verdriet heeft je tot drie.. DRIE. Dus één, twéé, drié keer belazerd. DRIE KEER!! Dat je hem na één keer nog een kans geeft vind ik al knap van je, maar ergens begrijpelijk. Maar dat hij het vervolgens weer flikt getuigt ervan dat het gewoon een lompe gevoelloze hork is. En dan kan hij nog zo depressief zijn, dan nog, áls jij zijn droomvrouw bent (wat ik betwijfel) had hij met je gepraat en /of het zelf opgebiecht. Nee wacht, als jij écht zijn droomvrouw was dan had hij dit nooit gedaan. Stel dat je er niet achter gekomen was he... Dan had hij waarschijnlijk nu nog steeds zitten sexten met een chickie.. Je was zo sterk in de eerste paar posts, ik dacht: hehe, eindelijk een verstandige vrouw die niet in leugens en gezeur trapt en voor haar eigen geluk kiest maar helaas.. Ik bedoel dit ook naar alle vrouwen: wanneer halen we onze kop eens uit het zand en gaan we voor ons EIGEN geluk?! You are a strong woman, you don't need a man!!
En dan nu de reden waarom ik reageer: hij wil je niet meer zien als je gaat?!?!?! PARDON?! Stik toch lekker in je zelfmedelijden en zielige gezeur en zoek het uit. JIJ bent degene die nu steun nodig heeft en niet hij. Gatverdamme zeg wat een misselijk mannetje, hij weet je precies om zijn vingers te winden. Bah!
Little_Gift schreef:Keuze 3: Je gaat naar Melbourn voor jezelf, niet voor een ev. herkansing op je relatie. Je hebt enkele maanden géén contact meer met Matt (waar hij terwijl hard aan zichzelf werkt) maar wél met je ouders. Je brengt je ouders ook het verhaal Melbourne voor je eigen ontwikkeling, niet voor een eventuele kans achter de hand op/met Matt. Gevolg: na die maanden Melbourne kijk je hoe Matt ervoor staat qua traject en evolutie in zijn herstel en of jij überhaupt nog behoefte aan hem hebt en of je Australië nog wil of net terug naar NL wil... zo volg je niemands ultimatum maar vindt je uit wat JIJ wil.
Captain schreef:Je was zo sterk in de eerste paar posts, ik dacht: hehe, eindelijk een verstandige vrouw die niet in leugens en gezeur trapt en voor haar eigen geluk kiest maar helaas.. Ik bedoel dit ook naar alle vrouwen: wanneer halen we onze kop eens uit het zand en gaan we voor ons EIGEN geluk?! You are a strong woman, you don't need a man!!