Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:13

Ashleytjuhh schreef:
gisteren zag ik een vrouw lopen met zo'n broek
https://www.bever.nl/p/fjaellraeven-gai ... oCJjPw_wcB

en dan slippers er onder :')

Voor een outdoor broek vind ik deze nog best mooi maar voor een hike.. niet een wandeling door een Nederlands landschap (laat staan stad)

LadyMadonna

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:16

Waarom moet je er in de stad anders uitzien? Misschien was ze wel op doorreis _O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:18

Fietskleding vind ik per definitie geen porem. Helaas maak ik me er zelf ook schuldig aan, ben altijd blij als ik het weer uit heb :o
Bij een man vind ik het nog erger. Zo'n strak, nietsverhullend pakje met geschoren benen eronder. Mijn vriend maakt zich er ook schuldig aan... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:18

En voor dat geld zou ik er ook mee door de stad lopen ja... 344€.. ik weet wat de inkoop is maar zelfs dat is nog een hoop geld.. om te huilen :')

Edit; ik refereer aan de fjallraven

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:24

Anoniem schreef:
Die telefoonhoesjes die je om kunt hangen zijn wel weer erg handig voor t sporten :+ ik zoek er nog zo een trouwens maar wel voor iphone 7 :')

Bij AliExpress heb je hardloop armbanden voor je telefoon :)
Altijd nog beter dan een heuptasje die ik vroeger om moest naar schoolreisje :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:49

Ja ik wil alleen muziek kunnen luisteren dus moet er wel een hebben met de opening voor de oortjes (en die zit bij iphone 7 dus bij de lightning usb (zo heet dat geloof ik) ) en wil mn oortjes kabeltje niet knakken, dus dat maakt het zoeken wat lastig :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 19:30

Ik zag vanmiddag een vrouw lopen in de stad en ik herkende haar van hotter than my daughter :') Zoals dat meestal gaat is ze weer helemaal in dr oude vertrouwde 'outfit' god oh god :')

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 19:30

Anoniem schreef:
Ja ik wil alleen muziek kunnen luisteren dus moet er wel een hebben met de opening voor de oortjes (en die zit bij iphone 7 dus bij de lightning usb (zo heet dat geloof ik) ) en wil mn oortjes kabeltje niet knakken, dus dat maakt het zoeken wat lastig :')

Ik heb ook een 7 ;)
Als je dat intoetst bij Ali dan krijg je er genoeg :)
Zit er zelf over te denken om er 1 te bestellen maar ik hou niet zo van wachten :o

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 19:38

Fietskleding tja, sommige dingen vereisen nu eenmaal bepaalde kleding...
Wintersport kleding bijv... vind ik helemaal niks (maar ga niet op wintersport, dus heb het ook niet nodig ;) )

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 19:54

glimmende leggings vind ik ook niks nee. Ja misschien als pyjama in de winter :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:13

Afbeelding

Zo'n sexy broekje voor het hardlopen is ook niet erg charmant. Maar, net als bij iedere sport, maakt het niet uit als je het draagt tijdens het sporten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:34

Dat je in sportkleding blunders gaat zoeken vind ik best uhm apart... Het zal een zorg zijn hoe het uit ziet, als je er maar mee kan sporten. :? Functie boven esthetiek dan hoor.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:46

Nouja ayasha, ik kom tijdens het fietsen weleens dingen tegen waarvan ik denk :?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:49

Vroeger had ik een mountainbike met een open kettingkast. Dus moest ik met 1 broekspijp in mijn sok fietsen, later deed ik er het bandje van 1 van m'n (paardrij)sporen om de broekspijp :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:51

lenaa_tje schreef:
Ashleytjuhh schreef:
gisteren zag ik een vrouw lopen met zo'n broek
https://www.bever.nl/p/fjaellraeven-gai ... oCJjPw_wcB

en dan slippers er onder :')

Voor een outdoor broek vind ik deze nog best mooi maar voor een hike.. niet een wandeling door een Nederlands landschap (laat staan stad)

Voor Nederlands landschap van de paden af is zo'n broek geen overbodige luxe hoor := De prijs is dan weer wat minder. Maar ik vind 'm best leuk. Dat hardloopbroekje ook trouwens.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:51

Ayasha schreef:
Dat je in sportkleding blunders gaat zoeken vind ik best uhm apart... Het zal een zorg zijn hoe het uit ziet, als je er maar mee kan sporten. :? Functie boven esthetiek dan hoor.

Oh absoluut, maar dan mag ik het nog wel bijzonder oncharmant vinden :D
Blunders, nee, niet echt inderdaad. Daar heb je gelijk in.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:56

Als sportkleding mee mag doen voor deze lijst der foutheid dan horen alle paardrijbroeken er ook tussen imo.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:58

Sport kleding is sportkleding, punt 1 is moet functioneel zijn, punt 2 leuk als het er leuk uitziet, jammer als het er niet leuk uitziet.

Veel mensen zien er in witte rijbroek ook niet charmant uit. Buiten dat je dwars door aantal van die dingen hen kijkt.

Bij wielrenners snap ik nooit waarom ze geen spatlapje hebben, kijk, echter wedstrijd renners snap ik, maar is het nou echt fun om zo'n modderspoor op je bilnaad te hebben zitten??

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-17 21:00

Ayasha schreef:

Niet helemaal waar %)

(Denkt aan de voorbij gekomen cameltoes en doorschijnende leggings)

Doet me denken aan vrouw in sportschool.. krijg beeld nooit meer van mijn netvlies %) %) ze ging voor mijn neus squaten. In zwarte sportlegging.. een roze string met aan weerszijde maandverbandvleugels keken me aan :r

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 21:05

Gianti schreef:
Ayasha schreef:

Niet helemaal waar %)

Doet me denken aan vrouw in sportschool.. krijg beeld nooit meer van mijn netvlies %) %) ze ging voor mijn neus squaten. In zwarte sportlegging.. een roze string met aan weerszijde maandverbandvleugels keken me aan :r

:roll: :r

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 21:07

Gianti schreef:
Ayasha schreef:

Niet helemaal waar %)

:
:+ :+ :D :') Jeugdsentiment, doet me denken aan een huisgenoot die in altijd in naar korte nacht T-shirt door het huis liep (Gemend huis 8 inwoners en natuuurlijk ook wel bezoek) met haar onderbroekie met vleugels _O- _O- _O-

Maar als ze zwarte legging aan had.. hoe kon je dan roze string zien? Dan moet het wel mini legging zijn geweest, met giga string.... :+ :+ :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-17 21:10

Sjolvir schreef:
Gianti schreef:

Niet helemaal waar %)

:
:+ :+ :D :') Jeugdsentiment, doet me denken aan een huisgenoot die in altijd in naar korte nacht T-shirt door het huis liep (Gemend huis 8 inwoners en natuuurlijk ook wel bezoek) met haar onderbroekie met vleugels _O- _O- _O-

Maar als ze zwarte legging aan had.. hoe kon je dan roze string zien? Dan moet het wel mini legging zijn geweest, met giga string.... :+ :+ :+

Iewl _O-

Zodra ze in squat positie zat bleef er zeer weinig van het stof over werd helemaal doorschijnend :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 21:40

Precies.... Ik zie ook vaak vrouwen voor me bukken en kan precies zien wat ze er onder aan hebben....

Maandverband gelukkig niet :=

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 21:56

laetitia schreef:
Wat mij vaak opvalt is dat hoe zuidelijker je komt in Nederland, hoe charmanter gekleed de mensen gaan.

En hoe noordelijker je komt (met name Noord-Oosten) hoe minder charmant de mensen gekleed gaan.

Laatst waren we in een boetiek en wat je zegt klopt helemaal. De maatvoering is kleiner geworden. De xl van nu is niet meer de xl van vroeger. De kleinere Nederlander woont in het westen. Ik woon in noord oosten en kan zeer moeilijk passende kleding vinden.
Waardoor ik maar draag wat ik pas. Niet omdat ik het mooi vindt, maar omdat het netje is en het me kleed.
Shirts moeten voor t mooi tenminste ruglengte van 73 cm hebben. Dames broeken lengte maat 36 of maat 92.
dan wordt de keuze gewoon heel lastig en loop ik in kleding wat me netjes past. Al heb ik ook shirts wat het net niet is.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:48

Ik weet niet of ie al genoemd is, maar de fluwelen jurkjes..
Het is net alsof het bedoeld is om dat er goedkoop uit te laten zien ofzo :?